Boruto: Naruto Next Generation ODC.  13
Potrzebujesz szybszego ładowania wideo?
Załóż konto CDA Premium i nie trać czasu na wczytywanie.
Aktywuj teraz, a 14 dni otrzymasz gratis! Aktywuj konto premium Dlaczego widzę ten komunikat?

CDA nie limituje przepustowości oraz transferu danych.
W godzinach wieczornych może zdarzyć się jednak, iż ilość użytkowników przekracza możliwości naszych serwerów wideo. Wówczas odbiór może być zakłócony, a plik wideo może ładować się dłużej niż zwykle.

W opcji CDA Premium gwarantujemy, iż przepustowości i transferu nie braknie dla żadnego użytkownika. Zarejestruj swoje konto premium już teraz!

Następne wideo
anuluj
Odblokuj dostęp do 9714 filmów i seriali premium od oficjalnych dystrybutorów!
Oglądaj legalnie i w najlepszej jakości. Nie kupuj kota w worku!
Wypróbuj konto premium przez 14 dni za darmo!
avatar

Boruto: Naruto Next Generation

pokaż cały opis
W katalogu: Naruto / Boruto: Naruto Next Generation
5.0 / 5 Oceny: 2
Włącz dostęp do 9714 znakomitych filmów i seriali
w mniej niż 2 minuty! Nowe, wygodne metody aktywacji.
Komentarze do: Boruto: Naruto Next Generation ODC. 13
Najlepsze komentarze
avatar
anonim93 (*.*.56.93) 2020-04-18 20:48:31 +77
łał nie sądziłam żę Boruto tak mi się spodoba miła niespodzianka :) Chociasz i tak wolałabym żeby naruto shippuden trwało troche dłużej :\ Odpowiedz
avatar
anonim240 (*.*.225.240) wysłano z m.cda.pl 2021-04-29 20:08:37 +4
@anonim93: Dokładnie Odpowiedz
avatar
anonim179 (*.*.220.179) wysłano z m.cda.pl 2021-08-04 20:36:48 +2
@anonim93: Zgadzam się z tym drugim Odpowiedz
lulkaka 2019-09-29 15:02:57 +47
Aa Kakashi! XD Odpowiedz
kornelcia1112 2019-09-26 15:28:34 +36
pszewodniczonca ale ty jestes bad Odpowiedz
avatar
anonim44 (*.*.107.44) 2020-09-06 05:15:07 +3
@kornelcia1112: sz Odpowiedz
avatar
anonim100 (*.*.2.100) wysłano z m.cda.pl 2021-09-20 18:17:42 +1
@kornelcia1112: Zaraz będzie meble gryźć Odpowiedz
xxchuckyxdxd 2019-01-17 00:39:09 +21
Odc nie az taki zly :/ Odpowiedz
avatar
anonim132 (*.*.42.132) 2021-08-25 09:52:26 +2
@xxchuckyxdxd: nie podoba mi się to rze pszewodniczoącz jest zła zepsuli tą postać była fajna a teraz jest psyhopatką Odpowiedz
avatar
anonim63 (*.*.85.63) wysłano z m.cda.pl 2020-07-25 00:10:40 +19
Jak słyszę shigaraki to od razu bnha mi to przpomina Odpowiedz
avatar
anonim166 (*.*.56.166) wysłano z m.cda.pl 2021-08-24 20:54:45 +1
@anonim63: Tak samo denki haha Odpowiedz
avatar
anonim173 (*.*.232.173) 2020-07-08 18:12:11 +14
A gdzie sakurcia? Odpowiedz
avatar
anonim12 (*.*.25.12) wysłano z m.cda.pl 2020-07-17 06:16:20 +6
@anonim173: 16:38 Tutaj Odpowiedz
avatar
anonim126 (*.*.12.126) 2021-10-02 00:26:46 0
@anonim173: w duuuuuuuuuupieeeeeee a poza tym juz byla xd chyba ktos tu nieuwaznie oglada Odpowiedz
avatar
anonim13 (*.*.199.13) wysłano z m.cda.pl 2019-12-23 19:13:12 +12
Nie ogarniam co się stało Odpowiedz
FATALIT 2018-05-13 13:50:32 +9
Lol xddd Odpowiedz
avatar
anonim20 (*.*.97.20) 2020-06-15 21:35:19 +8
uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu boruto się zakochał Odpowiedz
avatar
anonim200 (*.*.119.200) wysłano z m.cda.pl 2020-09-13 16:04:39 +6
@anonim20: Nie Odpowiedz
avatar
anonim41 (*.*.82.41) wysłano z m.cda.pl 2020-08-30 16:20:17 +4
@anonim20: No raczej nie. Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [1]
avatar
anonim105 (*.*.97.105) wysłano z m.cda.pl 2020-12-17 19:38:27 +6
Niech ten Boruto zdechnie lol Odpowiedz
avatar
anonim55 (*.*.109.55) wysłano z m.cda.pl 2020-11-24 11:36:46 +6
I tak wolę NS Odpowiedz
avatar
anonim17 (*.*.192.17) wysłano z m.cda.pl 2021-03-22 18:02:46 +4
@anonim55: Też wolę Nintendo Swich Odpowiedz
ShyNy 2021-01-06 15:00:38 +5
Ten odcinek byl EPICKI Odpowiedz
avatar
anonim17 (*.*.192.17) wysłano z m.cda.pl 2021-03-22 17:55:55 +4
Co ten Naruto tak długo Kakashi już dawno zdążył tam przylecieć a byli w tym samym miejscu.A tamten mitsuki nie mógł wcześniej powiedzieć Odpowiedz
avatar
anonim17 (*.*.192.17) wysłano z m.cda.pl 2021-03-22 17:41:22 +4
Boruto jest jego słońcem i odrazu całym światem Odpowiedz
avatar
anonim79 (*.*.9.79) 2021-05-23 16:35:11 +2
dopiero w tym odcinku polubiłam sumire, wcześniej była nudna Odpowiedz
avatar
anonim132 (*.*.42.132) 2021-08-25 09:58:02 +1
@anonim79: sumire weduk mnie była lepsz wcześniej a teraz jest psyhopatką i wcześniej brakowało tylko tyh rozbuszczonyh włosuw
znaczy co ja nic nie muwie Odpowiedz
avatar
anonim132 (*.*.42.132) 2021-08-25 09:50:12 +1
shinobi mają fajnie jeden klon je burgera jeden pije sok dwa trenują a ostatni się bawi z himawari

sztyńks totalny!!! Odpowiedz
avatar
anonim17 (*.*.192.17) wysłano z m.cda.pl 2021-03-22 17:42:20 +1
Coooo przewodnicząca Odpowiedz
avatar
anonim240 (*.*.197.240) wysłano z m.cda.pl 2021-09-12 18:50:22 0
Zauważyliście ze ten pierwszy przypadkowy przyznaniem boruto to ogon tego nue Odpowiedz
Autoodtwarzanie następnego wideo
on
off

Ostatnio komentowane:

Logowanie