Ustrzelony
Następne wideo
anuluj
Odblokuj dostęp do 10661 filmów i seriali premium od oficjalnych dystrybutorów!
Oglądaj legalnie i w najlepszej jakości. Nie kupuj kota w worku!
Wypróbuj konto premium przez 14 dni za darmo!
avatar
Dodał: deed

Facet próbował podpalić leżący przewrócony samochód. Skończył marnie.

pokaż cały opis
4.0 / 5 Oceny: 77
Włącz dostęp do 10661 znakomitych filmów i seriali
w mniej niż 2 minuty! Nowe, wygodne metody aktywacji.
Komentarze do: Ustrzelony
Najlepsze komentarze
avatar
anonim2 (*.*.21.2) 2012-06-10 01:38:23 +219
tylko frajer bije z partyzanta Odpowiedz
avatar
anonim252 (*.*.150.252) 2012-12-13 16:53:23 +4
@anonim2: Dokładnie Odpowiedz
avatar
anonim17 (*.*.221.17) 2012-05-30 18:06:43 +2
@anonim2: czy ty wiesz co to znaczy je..bnąć komuś z partyzanta bo widze że nie jak nie znasz takich podstawowych pojęć to się nie udzielaj Partyzancie heheheheheheheheheh Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [5]
avatar
anonim149 (*.*.107.149) 2012-06-10 01:38:46 +109
TEN FRAJER JUB..Ł MU Z PARTYZANTA ... ALE BOHATER ..:( Odpowiedz
avatar
anonim218 (*.*.219.218) 2012-04-16 15:00:49 0
@anonim149: I co? poskarżysz się? Odpowiedz
avatar
anonim193 (*.*.53.193) 2012-08-23 18:30:58 +72
Frajerski numer. Tylko piźdeusze cieszą się z takich zagrań. Niech jeszcze ubierze sukienkę i kopnie go w jaja. Odpowiedz
Neti 2013-10-23 04:15:34 +38
gadacie o czarnych..........................biala rasa tez nie lepsza...................przemoc jest przemoca a nieczysta walka jest tchorzostwem.......brakiem szacunku do samego siebie.............. Odpowiedz
avatar
anonim69 (*.*.128.69) 2012-08-23 12:08:46 +36
zanim zaczniecie go cisnac to kurvva przeczytajcie opis kretyni!! koles chcial podpalic przewrocony samochod-.- mogli go jeszcze skopac kazdy kto ma swoj wlasny samochod da mi lapke Odpowiedz
karolem94 2012-09-27 20:59:24 +7
@anonim22: widocznie Ty masz rower Odpowiedz
avatar
anonim22 (*.*.208.22) 2012-09-08 03:13:17 +2
@anonim69: czyli w Polsce jest jeden samochód, pozdro. Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [1]
avatar
anonim172 (*.*.32.172) 2014-02-06 02:11:55 +7
co to qrwa za amerykanska patologia? typy sie napierdalaja auta powypierdalane .... amerykanskie sporty narodowe... wiekszy mlyn niz w rosji... Odpowiedz
avatar
anonim188 (*.*.228.188) 2012-06-05 12:28:54 +5
Strzelec wyborowy Odpowiedz
avatar
anonim102 (*.*.198.102) 2012-05-10 01:23:02 +4
jaki kretyn nie umie się bić tylko pedał bije z partyzanta Odpowiedz
avatar
anonim172 (*.*.32.172) 2014-02-06 02:12:58 +3
jebana qrwa z partyzanta... Odpowiedz
avatar
anonim0 (*.*.129.0) 2012-04-16 15:00:49 +2
NIe widzieliscie filmikow z akcji wczesniej. Dlatego sie wpieprzył bo ta ciota w czapce wczesniej demolowała samochod (akcja z zamieszkami) i ten gruby chciał go powtrzymac zeby samochodu nie niszczyl. Tak wiec ci*pa w czapce dostal to na co zasluzyl. Odpowiedz
avatar
anonim2 (*.*.3.2) 2012-04-16 15:00:49 +2
"that was fucking cheat" Odpowiedz
avatar
anonim5 (*.*.190.5) 2014-08-25 23:53:42 +1
nic nie usprawiedliwi bicia ko biety a zdrajca strzelajacy w plecy zawsze bedzi zdrajca jesli nie mozesz spojzec niebezpieczenstwu prosto w twarz to ic spac .najlepiej by bylo bic przedszkolakow .gnida Odpowiedz
avatar
anonim86 (*.*.136.86) 2014-07-01 17:21:44 +1
a te przewrócone auto to co tam robi? Odpowiedz
avatar
anonim51 (*.*.240.51) 2013-08-15 02:50:57 +1
to jest typowe dla durnych amerykanow,bija z partyzanta i ciesza miche ,poziom na uczelniach jak u nas w podstawowce ,narod zyjacy bohaterami wojennymi i filmowymi.ponad polowa tego narodu twierdzi ze nowy jork jest stolica usa:)a co dopiero gdzie polska lezy:)jedyne czego im zazdroszcze to UFC:) Odpowiedz
avatar
anonim165 (*.*.111.165) 2014-12-14 00:55:08 0
@anonim11: ta lepszych... Odpowiedz
avatar
anonim11 (*.*.78.11) 2014-09-18 19:36:27 0
@anonim51: zgadzam sie ale nie do konca bo ruskie maja lepszych fighterow Odpowiedz
Raptor 2013-03-30 16:42:43
[Użytkownik został zablokowany] Odpowiedz
avatar
anonim10 (*.*.47.10) 2012-10-29 08:28:28 +1
FRAJER J3BANY Odpowiedz
avatar
anonim4 (*.*.36.4) 2012-08-17 14:16:19 +1
Aż KUBOTY zgubił ;D Odpowiedz
avatar
anonim92 (*.*.53.92) 2012-06-25 10:32:53 +1
moim zdaniem grubas to ciota szukająca zadymy, a tameten uciekając dostał w łeb... Odpowiedz
avatar
anonim131 (*.*.126.131) 2012-08-02 17:05:15 +1
@anonim92: Dowiedz sie o co chodzi w filmiku a potem sie wypowiadaj... Odpowiedz
avatar
anonim110 (*.*.56.110) 2012-06-18 16:39:46 +1
chyba nie wiecie co to znaczy frajer !!! Odpowiedz
avatar
anonim132 (*.*.145.132) 2012-06-19 23:32:38 0
@anonim110: wielki ku rw a znawca sie znalazl... ten co wali z dupy na psach ale ten mu za je bal i tak jest frajerem Odpowiedz
avatar
anonim110 (*.*.56.110) 2012-06-18 16:38:30 +1
chyba nie wiecie co to znaczy fraje !!! Odpowiedz
Więcej
Autoodtwarzanie następnego wideo
on
off

Logowanie