Hetalia Axis Powers - odcinek 9
Następne wideo
anuluj
Odblokuj dostęp do 10034 filmów i seriali premium od oficjalnych dystrybutorów!
Oglądaj legalnie i w najlepszej jakości. Nie kupuj kota w worku!
Wypróbuj konto premium przez 14 dni za darmo!
avatar

Zapraszam :)

pokaż cały opis
W katalogu: Hetalia Axis Powers
5.0 / 5 Oceny: 3
Włącz dostęp do 10034 znakomitych filmów i seriali
w mniej niż 2 minuty! Nowe, wygodne metody aktywacji.
Komentarze do: Hetalia Axis Powers - odcinek 9
Najlepsze komentarze
avatar
anonim200 (*.*.105.200) wysłano z m.cda.pl 2018-05-22 19:52:44 +125
Ukradli nasze polskie ciasteczka!!!! I jeszcze mówią, że są niedobre!!! Odpowiedz
avatar
anonim29 (*.*.52.29) 2019-08-12 14:25:45 +30
@anonim200: Nie wszystko co polskie jest pyszne. Tak samo jak nie wszystko co angielskie jest ble(hmmmm... :-/) Odpowiedz
avatar
anonim15 (*.*.168.15) wysłano z m.cda.pl 2020-04-06 10:43:36 +7
@anonim29: Bawarka jest bleeee xD Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [1]
avatar
anonim205 (*.*.41.205) wysłano z m.cda.pl 2019-04-29 09:31:21 +102
Amerykanie i ich zdolności geograficzneXD Odpowiedz
avatar
anonim42 (*.*.233.42) 2020-07-13 15:51:07 +9
@anonim205: oj tak, tak byczqu +1 Odpowiedz
avatar
anonim74 (*.*.236.74) 2020-06-19 09:49:46 +5
@anonim205: dokladnie XD Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [1]
avatar
anonim49 (*.*.44.49) wysłano z m.cda.pl 2018-12-08 20:24:34 +80
Włochy x Niemcy tak bardzoo ♡ Odpowiedz
avatar
anonim45 (*.*.181.45) 2020-12-11 12:43:28 0
@anonim49: TAK Odpowiedz
avatar
anonim199 (*.*.70.199) wysłano z m.cda.pl 2021-04-24 12:31:16 0
@anonim49: Nom ♡ Odpowiedz
avatar
anonim106 (*.*.91.106) wysłano z m.cda.pl 2018-02-07 15:28:40 +61
Rosja jest sweeeeet :3 Odpowiedz
avatar
anonim121 (*.*.130.121) wysłano z m.cda.pl 2018-05-25 21:08:57 +35
I ta Francja na końcu
No, no , no, no, no, no Odpowiedz
avatar
anonim245 (*.*.226.245) wysłano z m.cda.pl 2020-05-10 20:06:30 +8
@anonim121: No no no no no no no...
...no no WŁAŚNIE! Odpowiedz
avatar
anonim4 (*.*.133.4) 2019-04-18 22:40:56 +32
nwm czemu ale zdaje mi się że anglia ma głos sasuke Odpowiedz
avatar
anonim149 (*.*.34.149) 2020-01-05 09:20:29 +11
@anonim4: teraz zawsze jak będę oglądać naruto to przypomnimi się angluia xdd Odpowiedz
avatar
anonim222 (*.*.22.222) wysłano z m.cda.pl 2019-07-17 17:38:34 +6
@anonim4: Bo ma Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [1]
avatar
anonim26 (*.*.81.26) wysłano z m.cda.pl 2018-11-26 18:09:39 +31
TEN ENDING XDD Odpowiedz
avatar
anonim191 (*.*.43.191) 2020-02-04 17:36:39 +18
@anonim26: ON JEST UROCZY, OK ? XDD Odpowiedz
avatar
anonim18 (*.*.232.18) wysłano z m.cda.pl 2019-07-19 00:14:25 +24
Małe Włochy i Niemcy są PRZEUROCZE duże zresztą też Odpowiedz
avatar
anonim110 (*.*.124.110) wysłano z m.cda.pl 2019-03-02 11:54:36 +16
Rosja nieee Odpowiedz
avatar
anonim251 (*.*.39.251) wysłano z m.cda.pl 2019-07-03 17:30:48 +15
Niemcy x włochy Odpowiedz
avatar
anonim46 (*.*.17.46) 2018-02-01 14:05:13 +14
Słodkie :D Odpowiedz
avatar
anonim32 (*.*.38.32) wysłano z m.cda.pl 2020-04-09 21:05:46 +6
Jezu Anglia m głos Sasuke Uchiha XDDDD ~ Katrina.Bu Odpowiedz
avatar
anonim201 (*.*.249.201) wysłano z m.cda.pl 2019-03-28 17:56:55 +6
To jest słodkie :3 Odpowiedz
avatar
anonim94 (*.*.38.94) 2020-05-17 11:05:55 +4
Jejkuuuuu zaczęłam oglądać Hetalie przez jakiegoś tik toka, bo zobaczyłam Chiny i się zakochałam XD Odpowiedz
oliwiawilk-polak 2019-04-18 21:36:12 +4
Uff Anglia pojechała po Ameryce hahah Odpowiedz
avatar
anonim5 (*.*.14.5) 2020-07-18 20:43:49 +3
kurde dawać polske Odpowiedz
avatar
anonim131 (*.*.199.131) wysłano z m.cda.pl 2020-08-23 23:47:32 +2
I ten Anglia z głosem Sasuke XD ale wsm nawet mu pasuje
~Litenqwq Odpowiedz
avatar
anonim153 (*.*.120.153) wysłano z m.cda.pl 2021-07-14 10:44:18 +1
Plz nie mówcie że tylko ja zjeżdżam do kom na endingu Odpowiedz
avatar
anonim199 (*.*.156.199) 2021-11-15 15:04:12 0
@anonim153: Nie Tylko ty Odpowiedz
avatar
anonim161 (*.*.23.161) 2021-12-06 10:12:22 0
TYCITALIA TO MOJE ŻYCIE
italia x niemcy Odpowiedz
avatar
anonim199 (*.*.156.199) 2021-11-15 15:05:35 0
Nie wiem czemu ale co kilka miesięcy tu wracam i oglądam hetalnię od nowa. Odpowiedz
Więcej
Autoodtwarzanie następnego wideo
on
off

Ostatnio komentowane:

Logowanie