Hetalia Axis Powers - odcinek 2
Następne wideo
anuluj
Odblokuj dostęp do 10033 filmów i seriali premium od oficjalnych dystrybutorów!
Oglądaj legalnie i w najlepszej jakości. Nie kupuj kota w worku!
Wypróbuj konto premium przez 14 dni za darmo!
avatar

Zapraszam :)

pokaż cały opis
W katalogu: Hetalia Axis Powers
5.0 / 5 Oceny: 3
Włącz dostęp do 10033 znakomitych filmów i seriali
w mniej niż 2 minuty! Nowe, wygodne metody aktywacji.
Komentarze do: Hetalia Axis Powers - odcinek 2
Najlepsze komentarze
avatar
anonim15 (*.*.58.15) wysłano z m.cda.pl 2018-04-17 21:41:24 +284
Jak sobie powtórzyć historię do egzaminów? Obejrzyj Hetalię XD Odpowiedz
avatar
anonim71 (*.*.121.71) wysłano z m.cda.pl 2019-04-21 15:35:00 +237
@PaniKwiatek: A potem pani się pyta : "Jakie pomidory?" Odpowiedz
PaniKwiatek 2019-01-26 10:02:21 +43
@anonim15: też tak robie Odpowiedz
nataobca 2018-04-10 19:13:18 +202
I tak historii mogliby uczyć XD Odpowiedz
avatar
anonim242 (*.*.150.242) wysłano z m.cda.pl 2018-09-23 19:42:46 +39
@nataobca: Popieram XD Odpowiedz
avatar
anonim71 (*.*.121.71) wysłano z m.cda.pl 2019-04-21 15:37:05 +151
Mama się pyta: "Co ty oglądasz?"
A ja na to, że I wojnę światową w skrócie xD Odpowiedz
avatar
anonim88 (*.*.212.88) wysłano z m.cda.pl 2020-11-12 09:57:41 +3
@anonim71: XD Odpowiedz
tosik9401 wysłano z m.cda.pl 2019-03-03 15:45:49 +77
*korzysta z okazji i kradnie Włochom lodówkę*
~Cygan Odpowiedz
avatar
anonim151 (*.*.215.151) 2019-03-27 12:16:58 +16
@tosik9401: moja ulubiona youtuberka hahaha Odpowiedz
ameliaslowik 2019-03-19 17:27:18 +14
@tosik9401: prawilny Cygan!!!! To ty Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [1]
avatar
anonim248 (*.*.160.248) 2017-11-06 00:32:42 +76
Super, że w końcu to jest na cda Odpowiedz
avatar
anonim107 (*.*.158.107) wysłano z m.cda.pl 2019-05-03 20:11:16 +65
Pani od chistori się pytała gdzie ja się przygotowuje na te sprawdzianem Odpowiedz
avatar
anonim168 (*.*.102.168) wysłano z m.cda.pl 2019-07-12 20:34:09 +32
@anonim107: Pytała pomidory? Odpowiedz
avatar
anonim179 (*.*.239.179) 2021-12-07 17:42:30 +1
@anonim107: pani od polskiego też powinna się spytać gdzie byłeś gdy wyjaśniała o co chodzi z tym "H" i "CH" Odpowiedz
cieplaherbatka wysłano z m.cda.pl 2019-02-13 17:08:47 +49
o tak! to by tak uczyli to zdecydowanie dobry pomysł! nauka szła by szybciej i byłaby zdecydowanie milsza Odpowiedz
cieplaherbatka wysłano z m.cda.pl 2019-02-13 17:09:15 +16
@cieplaherbatka: oj powtórzenie Odpowiedz
PaniKwiatek 2019-01-26 10:02:50 +38
Lele Włoch nie zabijesza a Polske zabijesz? Co? Odpowiedz
oliwiawilk-polak 2019-04-18 20:45:43 +35
Dobry Duszek Skrzynki pomidorów xdd Odpowiedz
avatar
anonim65 (*.*.71.65) 2018-03-27 16:52:10 +20
hetaliaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Odpowiedz
avatar
anonim205 (*.*.91.205) 2020-09-29 16:26:38 +18
ja; Dokoncze jedno anime poznij zaczne kolejne!
tez ja ktora zaczyna hetalie i 8 innych anime Odpowiedz
Im_weeb_girl 2021-08-04 13:36:51 +1
@anonim205: true Odpowiedz
avatar
anonim75 (*.*.234.75) wysłano z m.cda.pl 2019-11-23 19:52:27 +14
Paaaaastaaaaa Odpowiedz
avatar
anonim6 (*.*.232.6) 2020-04-14 19:23:04 +12
Co ja tu robię w 2020 Odpowiedz
avatar
anonim152 (*.*.142.152) 2020-04-19 23:55:15 +4
@anonim6: Witam :3 Odpowiedz
OwO_UwU_QwQ_0w0 2020-07-14 08:53:22 +3
@anonim6: gitara siema Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [2]
avatar
anonim137 (*.*.23.137) 2021-04-20 23:47:08 +8
Ale proszę Pani jak to w Historii nie było nic o pomidorach
Chyba wiem lepiej nie Odpowiedz
avatar
anonim131 (*.*.199.131) wysłano z m.cda.pl 2020-08-23 22:49:30 +7
Nie lubie tego typu anime ale powoli się przekonuje XD
~Litenqwq Odpowiedz
avatar
anonim173 (*.*.76.173) 2019-09-13 20:37:16 +7
piszę to tylk odlatego aby ten komentarz pojaiwł ię w ,,ostatnie komentarze" Odpowiedz
avatar
anonim15 (*.*.168.15) wysłano z m.cda.pl 2020-04-06 09:21:01 +10
@anonim173: Sorry ale w tym momencie twój koment jest bezużyteczny Odpowiedz
avatar
anonim243 (*.*.154.243) 2020-10-24 21:43:45 +6
Wcale nie jestem dobrym duszkiem skrzynki pomidorów
~Włochy Odpowiedz
avatar
anonim59 (*.*.236.59) wysłano z m.cda.pl 2018-05-19 15:08:08 +6
XDDD

~LUNA Odpowiedz
avatar
anonim235 (*.*.116.235) wysłano z m.cda.pl 2020-02-07 21:32:00 +5
O nie. Włochy z tycitali - Oikawa, Niemcy z tycitali - Ushijima ;-;))) Odpowiedz
Winzu 2020-01-16 09:01:32 +4
Zakochałem się w tym anime (*v*) Odpowiedz
Więcej
Autoodtwarzanie następnego wideo
on
off

Ostatnio komentowane:

Logowanie