Boruto: Naruto Next Generations - odcinek 20 PL [1080P] Full HD
Następne wideo
anuluj
Odblokuj dostęp do 9957 filmów i seriali premium od oficjalnych dystrybutorów!
Oglądaj legalnie i w najlepszej jakości. Nie kupuj kota w worku!
Wypróbuj konto premium przez 14 dni za darmo!
avatar
Dodał: raitowrt

Jeśli jesteś fanem mangi i anime, bądź fascynuje Cię Japonia to zapraszamy do Rzeszowa. We wrześniu kolejna odsłona podkarpackiego festiwalu, gdzie każdy miłośnik Japonii znajdzie coś dla siebie. Więcej informacji na stronie festiwal-lotus.pl

pokaż cały opis
W katalogu: Boruto: Naruto Next Generations
5.0 / 5 Oceny: 4
Włącz dostęp do 9957 znakomitych filmów i seriali
w mniej niż 2 minuty! Nowe, wygodne metody aktywacji.
Komentarze do: Boruto: Naruto Next Generations - odcinek 20 PL [1080P] Full HD
Najlepsze komentarze
avatar
anonim242 (*.*.99.242) wysłano z m.cda.pl 2017-08-24 06:01:34 +194
Tytuł "Ojca roku" wędruje bezsprzecznie do Sasuke ^^ Odpowiedz
avatar
anonim135 (*.*.67.135) 2017-11-27 20:41:54 +41
@anonim242: Bezsprzecznie ^^ Odpowiedz
igo4244 2018-09-02 09:58:03 +20
bezsprzecznie Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [3]
avatar
anonim26 (*.*.172.26) wysłano z m.cda.pl 2017-08-16 22:37:17 +90
Te przechwalanki naruto xD Odpowiedz
axi_- 2021-08-07 19:12:14 +1
@anonim26: no, był tych przechwałek odwrotnością w akademii. Odpowiedz
avatar
anonim87 (*.*.88.87) 2017-08-17 11:47:26 +67
przebudziła Sharingana z tą 1 łezką :D Odpowiedz
avatar
anonim188 (*.*.193.188) wysłano z m.cda.pl 2017-08-24 03:11:53 +31
@maja110296: Chodziło mu o to, że w pierwszym stopniu sharingana widać tak jakby łezkę w drugim 2 w trzecim 3 Odpowiedz
Kenai_Uzumaki 2017-10-19 16:43:45 +30
@maja110296: Ale podobno ona jako jedyna przebudziła go z miłości i chęci zobaczenia Sasuke
chyba że przebudziła go wcześniej przez traume że nie ma przy niej Ojca czy cuś xd Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [4]
avatar
anonim251 (*.*.140.251) 2017-08-18 00:31:46 +53
OOOO sasuke hyba ta ciemność ci coś ROZPIERDOLIŁa to jest tWOJAa córka głupku a nie jeden z tych białych czubków xD Odpowiedz
raitowrt 2017-08-18 18:40:11 +38
@anonim251: nie widział jej odkąd była niemowlakiem raczej, więc nie ma mu się co dziwić Odpowiedz
maja110296 2017-08-23 15:54:34 +16
@anonim251: Ja wtedy zrobiłam taki ostry face palm xD Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [1]
avatar
anonim87 (*.*.88.87) 2017-08-17 11:36:30 +24
xD przechwałki naruto xDDDDDDDD Odpowiedz
avatar
anonim87 (*.*.88.87) 2017-08-17 11:22:03 +15
hahahahahha sasuke kim ty u diabła jesteś a on .... i zniknął a ten sasuke pot. Odpowiedz
avatar
anonim99 (*.*.254.99) 2017-08-17 17:06:00 +11
Kiedy następny. A tak wogóle zaje*isty jesteś raitowrt :D Odpowiedz
raitowrt 2017-08-17 20:50:11 +5
@anonim99: Odcinki co środa około godziny 20 na cda :) I dzięki :D Odpowiedz
avatar
anonim188 (*.*.193.188) wysłano z m.cda.pl 2017-08-21 00:21:29 +8
Nie dałoby rady 2 odcinki w tygodniu?? Teraz też jest dobrze tylko czekanie na następny odcinek psuje całe napięcie z końcówki. Odpowiedz
raitowrt 2017-08-21 17:36:28 +3
@anonim188: Niestety nie da rady :/ Odpowiedz
avatar
anonim5 (*.*.225.5) wysłano z m.cda.pl 2017-08-20 17:46:55 +8
To czekanie na odcinku mnie dobija Odpowiedz
avatar
anonim5 (*.*.225.5) wysłano z m.cda.pl 2017-08-20 17:47:21 +3
@anonim5: Na odc* Odpowiedz
avatar
anonim135 (*.*.212.135) wysłano z m.cda.pl 2018-04-22 02:14:00 +2
@anonim5: Na odcinki* Odpowiedz
avatar
anonim33 (*.*.124.33) wysłano z m.cda.pl 2017-08-18 09:41:59 +8
CO?! Odpowiedz
igo4244 2018-09-02 10:00:08 +7
@anonim33: NANI?!* Odpowiedz
avatar
anonim82 (*.*.153.82) wysłano z m.cda.pl 2018-09-11 06:33:04 +7
XDDDDDD
SASKE LVL BOSS W RODZICIELSWIE Odpowiedz
Dawis98 2019-08-15 20:54:48 +6
oglądam tylko aby poznać dalsze poczynania Naruto i Sasuke, Boruto mnie nie interesuje Odpowiedz
avatar
anonim137 (*.*.37.137) wysłano z m.cda.pl 2021-01-07 12:57:36 0
@Dawis98: Sameee Odpowiedz
transbros 2017-08-23 22:44:09 +6
Kurde juz 22:45 blagam dodaj odcinek Odpowiedz
raitowrt 2017-08-24 17:51:20 +4
@transbros: a ja dodałem go wczoraj przed 19 xD Odpowiedz
avatar
anonim228 (*.*.80.228) wysłano z m.cda.pl 2017-08-17 12:50:24 +6
I KOLEJNY TYDZIEN CZEKANIA A TAKA ZAJEBISTA KOŃCÓWKA O BOZE.. Odpowiedz
avatar
anonim95 (*.*.201.95) wysłano z m.cda.pl 2020-04-01 23:13:19 +4
Wahałam się, który łojciec powinien otrzymać tytuł "Ojca Roku"- Naruto czy Sasuke.
Teraz odpowiedź jest prosta ^^ Odpowiedz
avatar
anonim25 (*.*.236.25) wysłano z m.cda.pl 2020-03-22 00:18:11 +4
Szkoda mi sarady Odpowiedz
avatar
anonim2 (*.*.255.2) 2018-07-04 09:24:33 +4
naruto i przystojny. nie widze to chyba mu chodzi o potyczki z pain'em Odpowiedz
maja110296 2017-08-17 10:05:27 +4
Nie chcę czekać kolejny tydzien Odpowiedz
raitowrt 2017-08-17 20:52:26 +3
@maja110296: Super się skończyło. Czeka nas kilka ciekawych odcinków. Odpowiedz
maja110296 2017-08-23 15:53:01 +2
@raitowrt: No mam nadzieje xD Czekam na dzisiejszy wieczór z niecierpliwieniem Odpowiedz
policjatoja997 2018-12-28 19:49:05 +3
Natalia prosze daj mi sie zobaczyc z dziećmi Odpowiedz
avatar
anonim188 (*.*.193.188) wysłano z m.cda.pl 2018-07-18 23:25:43 +3
No debil no... Odpowiedz
Więcej
Autoodtwarzanie następnego wideo
on
off

Logowanie