Dragon Ball Super - 102 [Grupa Mirai]

Dragon Ball Super - 102 [Grupa Mirai]

Jakość: 360p480p720p
Następne wideo
anuluj
Odblokuj dostęp do 6077 filmów i seriali premium od oficjalnych dystrybutorów!
Oglądaj legalnie i w najlepszej jakości. Nie kupuj kota w worku!
Wypróbuj konto premium przez 14 dni za darmo!
avatar
W katalogu: [Grupa Mirai] Dragon Ball Super
4.0 / 5 Oceny: 4
Włącz dostęp do 6077 znakomitych filmów i seriali
w mniej niż 2 minuty! Nowe, wygodne metody aktywacji.
Najlepsze komentarze
WiktoriaM345 2017-08-08 16:40:41 +6
Laski, które zmieniły się w teletubisie. Obydwoje wszechusie się tym podjarały, co za żenada. XD Odpowiedz
avatar
anonim121 (*.*.244.121) 2017-08-08 21:12:53 +4
@WiktoriaM345: Czasem czuć zażenowanie podczas oglądania, ale już taki klimat DB, uprzedzając hejty, to DB oglądam od pierwszych odcinków na RTL7 Odpowiedz
avatar
anonim159 (*.*.90.159) 2017-08-20 21:28:21 +4
@anonim121: W pierwszym Dragon Ballu i Z na czele armii stały tygrysy w okularach i garniturach, smocze kule próbował ukraść karzeł, nieletnia i pies w przebraniu ninja, Buu to wielki różowy glut, a ty mówisz że taka przemiana to żenada? Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [2]
dabrowskikarol86 2017-10-21 06:48:51 +3
Przeczytalem komentarze zanim obejrzalem Odpowiedz
avatar
anonim89 (*.*.159.89) wysłano z m.cda.pl 2017-08-12 23:02:01 +3
Odcinek mianuje nominacją osranego bażanta. Odpowiedz
avatar
anonim146 (*.*.142.146) wysłano z m.cda.pl 2017-08-20 23:13:36 +1
@anonim89: XD Odpowiedz
jozopost 2017-08-23 20:28:32 +1
@anonim89: hahaha XD dobre uśmiałem sie konkretnie Odpowiedz
avatar
anonim195 (*.*.28.195) 2017-08-10 22:25:18 +3
Od dluzszego czasu db super schodzil na psy, ale tego juz nawet nie da sie w zaden sposob obronic... Odpowiedz
avatar
anonim68 (*.*.122.68) 2017-08-10 00:49:34 +3
siedemnastka jak narazie jest najlepszy siłą dorównał mocy blu Odpowiedz
avatar
anonim68 (*.*.122.68) 2017-08-10 00:38:54 +3
z tej grubej powietrze uchodzi nosem ha ha ha Odpowiedz
avatar
anonim245 (*.*.149.245) 2017-08-09 03:23:11 +3
Co w DB robia czarodziejki z ksiezyca xd? Odpowiedz
JACOLOCH 2017-09-18 22:24:27 +1
@anonim245: LASKE Odpowiedz
avatar
anonim146 (*.*.142.146) wysłano z m.cda.pl 2017-08-08 23:17:18 +3
A właśnie skąd teletubisie w dragonballu a w ogóle to gdzie sie podziały te kobiety które sie transformowały? Odpowiedz
avatar
anonim146 (*.*.142.146) wysłano z m.cda.pl 2017-08-08 23:14:59 +3
Siedemnastka to chyba jeden z tych którzy wogóle próbują zatrzymać transformacje w dragonballu całym Odpowiedz
avatar
anonim245 (*.*.149.245) 2017-08-09 03:20:13 +3
@anonim146: w sumie to nie xD jeszcze był tranks jak cell transformowal sie w perfect cella :D ale fakt jedyny normalny w tym uniwersum xD Odpowiedz
avatar
anonim189 (*.*.161.189) wysłano z m.cda.pl 2019-01-02 16:31:22 0
@anonim245: No cóż, bywa Odpowiedz
avatar
anonim156 (*.*.254.156) 2017-08-10 17:32:11 +2
Super total dragon gówno ball ..... jakiś zwyrol zniszczył DB swoimi chorymi pomysłami Odpowiedz
avatar
anonim156 (*.*.254.156) 2017-08-10 18:07:27 +2
@anonim156: ........... i zboczeniami , lezby itp Odpowiedz
Więcej
Autoodtwarzanie następnego wideo
on
off

Ostatnio komentowane:

Logowanie