Barbie w świecie gier 2017~~
Następne wideo
anuluj
Odblokuj dostęp do 9692 filmów i seriali premium od oficjalnych dystrybutorów!
Oglądaj legalnie i w najlepszej jakości. Nie kupuj kota w worku!
Wypróbuj konto premium przez 14 dni za darmo!
avatar
Dodał: anonim

Barbie została wciągnięta do ulubionej gry video.
Znalazła się tam z powodu wirusa ,który atakował świat gry.
Dziewczyna musi przejść grę aby zniszczyć wirusa i uratować wszystkich graczy ,którzy znajdują się na różnych poziomach.
Musi działać szybko ponieważ wirus szybko się rozprzestrzenia po grze. Czy zdąży uratować świat jej ulubionej gry?

pokaż cały opis
4.0 / 5 Oceny: 13
1059 godzin bajek dla dzieci.
Włącz CDA Premium w mniej niż 2 minuty!
Nowe, wygodne metody aktywacji.
Komentarze do: Barbie w świecie gier 2017~~
Najlepsze komentarze
avatar
anonim227 (*.*.21.227) wysłano z m.cda.pl 2017-08-13 18:09:02 +21
Super film najlepsza barbie Odpowiedz
avatar
anonim150 (*.*.149.150) wysłano z m.cda.pl 2020-03-08 07:50:33 +7
@anonim227: Masz rację!!! :-) Odpowiedz
avatar
anonim217 (*.*.111.217) wysłano z m.cda.pl 2021-10-09 09:48:58 0
@anonim227: Tak dokładnie Odpowiedz
avatar
anonim242 (*.*.231.242) 2017-07-04 16:29:10 +21
Oglądała każdy film Barbie, ale ten jest NAJGORSZY! Na samym początku bajki poza morałem i głębszym sensem BYŁY CIEKAWE. A teraz? BEZNADZIEJA. Odpowiedz
avatar
anonim102 (*.*.238.102) wysłano z m.cda.pl 2017-07-06 22:41:42 +15
@anonim242: Jeśli ci sie nie podoba to nie komentuj i nie ogląraj Odpowiedz
avatar
anonim102 (*.*.238.102) wysłano z m.cda.pl 2017-07-06 22:41:20 +8
@anonim102: Oglądaj* Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [1]
avatar
anonim102 (*.*.35.102) wysłano z m.cda.pl 2019-01-16 19:37:45 +9
To uczy, ale tylko jak uzależnić się od gier komputerowych.BEZNADZIEJNIE!!! Odpowiedz
avatar
anonim13 (*.*.97.13) wysłano z m.cda.pl 2021-04-24 10:55:19 +4
Uwielbiam Barbie a mam 15 lat Odpowiedz
avatar
anonim214 (*.*.31.214) wysłano z m.cda.pl 2020-03-19 12:35:46 +4
Super film Odpowiedz
avatar
anonim13 (*.*.97.13) wysłano z m.cda.pl 2021-06-04 18:13:01 +2
Lubię Barbi choć mam 15 lat Odpowiedz
avatar
anonim72 (*.*.164.72) wysłano z m.cda.pl 2021-09-14 15:20:09 0
@anonim13: Ja mam 11 lat i lubię Barbie, choć Barbie w świecie gier jest chyba mniej fajna ( jak już wiele razy pisałam nie chcę obrażać fanów Barbie w świecie gier.) Bajka spoczko Xd Odpowiedz
avatar
anonim72 (*.*.164.72) wysłano z m.cda.pl 2021-09-14 15:16:54 0
To spoczko ale troszkę za mało aby było mega
( Nie chcę obrażać fanów Barbie w świecie gier)
Nawet, nawet, nawet... Fajne. Ale jak dla mnie to tylko spoczko nie żeby mi się nie podobało ale za mało fajne aby było mega. Bajka jest Wow. Odpowiedz
avatar
anonim212 (*.*.176.212) 2021-09-10 08:29:50 0
barbie to cały mój świat kocham to oglądać Odpowiedz
avatar
anonim185 (*.*.8.185) 2021-08-19 23:11:01 0
fajne super ale mam 9 lat Odpowiedz
avatar
anonim213 (*.*.225.213) wysłano z m.cda.pl 2021-07-07 12:01:54 0
Postanowiłam oglądnąć wszystkie Barbie ale pod koniec już to tak męczy Odpowiedz
avatar
anonim11 (*.*.4.11) wysłano z m.cda.pl 2020-08-10 17:47:15 0
avatar
anonim115 (*.*.235.115) wysłano z m.cda.pl 2020-05-02 15:13:31 0
avatar
anonim73 (*.*.235.73) 2019-12-21 22:49:47 0
omg superowe
Odpowiedz
avatar
anonim150 (*.*.149.150) wysłano z m.cda.pl 2020-03-08 07:51:07 0
@anonim73: Kocham omg Odpowiedz
avatar
anonim178 (*.*.17.178) 2019-12-02 11:21:53 0
no takie sobiee Odpowiedz
avatar
anonim206 (*.*.191.206) wysłano z m.cda.pl 2019-07-28 15:07:03 0
Uwielbiam tom bajke Odpowiedz
Peridot18 2019-04-24 09:28:41 0
lubię oglądać Barbie mimo ze mam 19 lat Odpowiedz
avatar
anonim51 (*.*.140.51) 2019-09-09 19:51:58 +3
@reven18: Biorąc pod uwagę to że napisałeś/łaś ten komentarz, twój avatar i fakt jak podkreślasz swój wiek to wątpię że masz 19 lat Odpowiedz
avatar
anonim109 (*.*.27.109) wysłano z m.cda.pl 2020-05-04 18:16:02 0
@anonim51: Jak kogoś profilowe i nazwa może sprawić że nie ma 19 lat xd Odpowiedz
avatar
anonim159 (*.*.33.159) wysłano z m.cda.pl 2019-01-08 17:59:18 0
No nawet spoko Odpowiedz
avatar
anonim102 (*.*.158.102) 2017-12-22 15:08:42 0
fgvbgdbtgfbytr Odpowiedz
avatar
anonim102 (*.*.158.102) 2017-12-22 15:07:38 0
można by bylo dodać do tego filmu jeszcze 4 poziom ale i tak jest fajny. Odpowiedz
Autoodtwarzanie następnego wideo
on
off

Ostatnio komentowane:

Logowanie