7500 - online (2014) Napisy PL - HD 720p

7500 - online (2014) Napisy PL - HD 720p

Jakość: 360p480p720p
Następne wideo
anuluj
Odblokuj dostęp do 7603 filmów i seriali premium od oficjalnych dystrybutorów!
Oglądaj legalnie i w najlepszej jakości. Nie kupuj kota w worku!
Wypróbuj konto premium przez 14 dni za darmo!
avatar
Dodał: anonim

7500 - online (2014) Napisy PL - HD 720p

Z Los Angeles odlatuje lot numer 7500 zmierzający do Tokio. Dziesięć godzin podróży ma przebiegać standardowo, jednak...

Ocena 5/10 na Filmweb, Akcja,Thriller

pokaż cały opis
4.0 / 5 Oceny: 8
Włącz dostęp do 7603 znakomitych filmów i seriali
w mniej niż 2 minuty! Nowe, wygodne metody aktywacji.
Komentarze do: 7500 - online (2014) Napisy PL - HD 720p
Najlepsze komentarze
boniek61 2014-10-31 13:59:48 +10
wstawka do usunięcia ze względu na dźwięk Odpowiedz
avatar
anonim37 (*.*.147.37) 2014-12-15 14:15:28 +7
myslalem ze bedzie lepszy xd Odpowiedz
avatar
anonim42 (*.*.147.42) 2017-03-31 04:20:22 0
@anonim37: Ja też Odpowiedz
avatar
anonim195 (*.*.120.195) 2015-06-15 21:14:36 0
@anonim37:
Ja też Odpowiedz
avatar
anonim234 (*.*.91.234) 2014-12-01 16:40:54 +5
Tłumaczenie!
Wejście na pokład samolotu..
Stewardesa..
Zapraszam, górna klasa jest na górze.
.. Chciałem przedstawić Wam błędy w tłumaczeniu, ale po szóstej minucie ogladania i czytania tego badziewia zrezygnowałem... Odpowiedz
doktorkolanko 2017-01-31 13:10:38 +2
@anonim234: też tak uważam :) Odpowiedz
avatar
anonim188 (*.*.51.188) 2014-10-24 00:20:15 +4
Nie no, dzwięk to masakra !!! Odpowiedz
avatar
anonim117 (*.*.216.117) wysłano z m.cda.pl 2014-09-26 16:20:15 +4
Co z tym dzwiekiem? Nie da sie ogladac... Odpowiedz
avatar
anonim125 (*.*.56.125) 2014-11-29 23:00:36 +1
@anonim117: DZWIEK OK NA 720P Odpowiedz
avatar
anonim201 (*.*.69.201) 2016-06-17 22:29:54 0
@anonim125: nie wiem co wy wszyscy macie za sprzet u mnie na 480p z dzwiekiem zadnego problemu nie ma Odpowiedz
avatar
anonim114 (*.*.158.114) 2016-10-22 19:02:23 +3
NAJLEPSZY FILM EVER Odpowiedz
avatar
anonim204 (*.*.136.204) 2017-06-05 00:20:21 +1
@anonim114: ze co kur wa? DNO Odpowiedz
avatar
anonim251 (*.*.245.251) 2014-12-02 04:52:48 +3
zamknac ryje jebane pedaly Odpowiedz
avatar
anonim42 (*.*.147.42) 2017-03-31 04:19:24 +1
Film może być ale trochę zmarnowany pomysł na początku zapowiadał się ciekawie ale potem obniżył loty Odpowiedz
avatar
anonim127 (*.*.42.127) 2016-11-18 04:30:21 +1
Kurna super filmale moglby byc lepsze zakonczenie... Moze u nas w polsce zaczną sie dziac w samolocie... Odpowiedz
avatar
anonim195 (*.*.120.195) 2015-06-15 21:13:10 +1
To jakiś dziwny film jak się wogóle zakończył Odpowiedz
avatar
anonim204 (*.*.136.204) 2017-06-05 18:34:58 0
@anonim195: brak kur wa finansów na zakończenie, DN
O Odpowiedz
avatar
anonim76 (*.*.26.76) wysłano z m.cda.pl 2015-03-17 22:01:28 +1
ogladajac film popijalam Lambrusco.. ...Dobra obsada..film godny obejrzenia dla ludzi zmagajacych sie z nalogami i nie tylko 10/10.. Odpowiedz
ebm1257 2015-02-09 14:47:52 +1
szanowni panstwo - niepotrzebnie krutykujecie , uwazam (a prosze mi wierzyc, obejrzalam juz wieeeele filmow) ze jest naprawde dobry, nalezy tylko siedac porwac i wczuc w klimat, ja daje temu filmowi 8/10 i polecam niedowiarkom Odpowiedz
avatar
anonim175 (*.*.82.175) 2015-01-01 15:21:58 +1
toż to kurna horror Odpowiedz
avatar
anonim136 (*.*.11.136) 2014-11-16 18:55:33 +1
Dzwięk jest dobry tylko musicie przełączyć na 720p pod filmem macie jakość !! na 480p nie da się oglądać na 720p jest normalnie pozdrawiam !! Odpowiedz
avatar
anonim150 (*.*.36.150) 2014-12-01 15:53:11 +5
@anonim49: Wcale nie, jak przełączysz na 720p to jest git. Jak masz zakurzonego złoma zamiast komputera to tak się dzieje, że na 720p Ci nadal coś nie działa Odpowiedz
avatar
anonim49 (*.*.73.49) 2014-11-29 11:08:23 +1
@anonim136: Chyba u ciebie jest dobry takie same g...co 480 Odpowiedz
avatar
anonim17 (*.*.252.17) 2020-09-23 20:45:37 0
Włączyłam i coś m się nie zgadzało, bo pilotem nie był Gordon-Levitt. A to film o tym samym tytule ale inny rok. xD Odpowiedz
avatar
anonim210 (*.*.129.210) wysłano z m.cda.pl 2020-05-01 16:57:18 0
Wszyscy pasaźerowe którzy zgineli pogodzili sie ze swoją śmiercią, poza ta jedną. Według niej śmierć nie dla niej. Dobry film. Daje do myślenia,co czuje się gdy umrze się zbyt szybko. Odpowiedz
avatar
anonim77 (*.*.19.77) 2020-01-02 15:36:47 0
Obejrzałem dla Amy Smart:) Odpowiedz
avatar
anonim123 (*.*.129.123) wysłano z m.cda.pl 2019-04-17 04:44:15 0
chyba koncowki nie zrozumialam Odpowiedz
avatar
anonim18 (*.*.41.18) 2017-11-18 02:24:21 0
No nie spodziewałem się tak ciekawego kina, tylko te napisy................... przeszkadzają dziebko. Odpowiedz
krzysztofkris31 2017-10-16 03:44:51 0
nie polecam.Słabiutki hororek Odpowiedz
Więcej
Autoodtwarzanie następnego wideo
on
off

Ostatnio komentowane:

Logowanie