Potrzebujesz szybszego ładowania wideo?
Załóż konto CDA Premium i nie trać czasu na wczytywanie.
Aktywuj teraz! Aktywuj konto premium Dlaczego widzę ten komunikat?

CDA nie limituje przepustowości oraz transferu danych.
W godzinach wieczornych może zdarzyć się jednak, iż ilość użytkowników przekracza możliwości naszych serwerów wideo. Wówczas odbiór może być zakłócony, a plik wideo może ładować się dłużej niż zwykle.

W opcji CDA Premium gwarantujemy, iż przepustowości i transferu nie braknie dla żadnego użytkownika. Zarejestruj swoje konto premium już teraz!

Następne wideo
anuluj
Odblokuj dostęp do 15307 filmów i seriali premium od oficjalnych dystrybutorów!
Oglądaj legalnie i w najlepszej jakości.
Włącz dostęp
avatar

Dobry rozrywkowy film, kryminalna gra, w sam raz relax na X - mas ;)

pokaż cały opis
4.0 / 5 Oceny: 15
1059 godzin bajek dla dzieci.
Włącz CDA Premium w mniej niż 2 minuty!
Nowe, wygodne metody aktywacji.
Komentarze do: Genialny plan ... lektor pl ...
Najlepsze komentarze
mwadas18 2022-12-24 01:20:42 +9
Film petarda Odpowiedz
Truth_or_Lie 2023-05-28 16:16:23 0
@mwadas18: Dzięki i Pozdrawiam ;) Odpowiedz
avatar
anonim28 (*.*.140.28) 2023-01-05 16:00:22 +7
Warto... Odpowiedz
Truth_or_Lie 2023-01-05 17:38:40 +1
@anonim28: Dzięki i Pozdrawiam ;) Odpowiedz
Dr-Wudu 2023-01-16 10:31:52 +5
Dobry! Dzieki! Odpowiedz
Truth_or_Lie 2023-01-16 10:45:17 0
@Dr-Wudu: Dzięki i Pozdrawiam ;) Odpowiedz
avatar
anonim123 (*.*.223.123) 2023-01-02 21:43:49 +5
super dziekuje Odpowiedz
Truth_or_Lie 2023-01-05 17:42:02 0
@anonim123: Dzięki i Pozdrawiam ;) Odpowiedz
avatar
anonim128 (*.*.208.128) wysłano z m.cda.pl 2022-12-24 08:20:55 +5
Dziękuję Truth_or_Lie, a miałbyś może film Na noże? Oczywiście z zaszyfrowanym tytułem... Odpowiedz
avatar
anonim211 (*.*.167.211) 2023-09-07 08:32:57 +3
szkoda, ze nie nagrano cz.2 Odpowiedz
prometeusz5000 2023-01-09 07:48:20 +3
Dziekuje za filmy.
Pozdrawiam Cie serdecznie. Odpowiedz
Truth_or_Lie 2023-01-13 08:56:23 0
@prometeusz5000: Dzięki za ogień! i również Pozdrawiam Cię serdecznie, pamiętam nick ... Odpowiedz
Truth_or_Lie 2022-12-23 20:48:12 +3
ASAP - ten film jest o wiele lepszy niż ponowne "mordowanie" Was Kevinem ;) Odpowiedz
avatar
anonim117 (*.*.172.117) 2024-01-05 23:18:28 +2
Zarabiasty !! Super film.Polecam Odpowiedz
hwdp-pl24 2023-10-18 22:57:29 +2
Dzięki Ziom, warty czasu! Odpowiedz
Truth_or_Lie 2023-10-19 03:28:23 0
@hwdp-pl24: Dzięki i Pozdrawiam ;) Odpowiedz
Kempakempa 2023-08-06 20:38:36 +2
Szkoda czasu Odpowiedz
gaga7 2023-05-28 17:26:14 +2
Genialny na niedzielne popołudnie .Dzięki i pozdrawiam Odpowiedz
Truth_or_Lie 2023-05-28 17:28:46 0
@gaga7: Hey Witam ;) Dzięki i Pozdrawiam ;) Odpowiedz
avatar
anonim38 (*.*.105.38) 2023-05-17 20:17:05 +2
Dziękuję,jak zwykle- z Twojej ":półeczki"- warte obejrzenia. Odpowiedz
Truth_or_Lie 2023-05-17 23:57:48 0
@anonim38: Dzięki i Pozdrawiam ;) Odpowiedz
avatar
anonim211 (*.*.234.211) 2024-05-17 18:14:30 +1
Naprawdę warto obejrzeć, dzięki za wrzutkę... Jakby nagrali 2- część, podaż do wiadomości ?! Będę wdzięczna... Film nie tylko na niedzielny wieczór ale i popołudnie.... Dzięki za wrzutkę.... Odpowiedz
avatar
anonim99 (*.*.172.99) 2024-01-06 10:30:08 +1
Super ciekawy ,trzymajacy w napieciu film.POLECAM..
DZIEKI ZA WRZUTKE Odpowiedz
avatar
anonim193 (*.*.105.193) 2023-10-17 20:54:12 +1
Superinteligentny chłoptaś (o wyglądzie przygłupa) został złolem, bo mu się nudziło. Zabawe była świetna, ale go złapali i wsadzili na 20 lat do mamra. Ale tego juz na filmie nie pokazali... Odpowiedz
Truth_or_Lie 2023-10-18 04:05:21 0
@anonim193: Czyli co, sugerujesz, że film oparty na prawdziwych wydarzeniach? "Zabawe była świetna, ale go
złapali i wsadzili na 20 lat do mamra. Ale tego juz na filmie nie pokazali..." Odpowiedz
mag6438 2023-09-19 18:43:23 +1
Super film, a może druga część już jest? Odpowiedz
bader202 2023-08-08 13:46:41 +1
Super film Zaskoczyl mnie pozytywnie ...Polaczenie przygody z kryminalem.Ma swoj klimat..
Dzieki za wrzute...8/10... Odpowiedz
irokrzyspiak 2023-06-08 14:04:22 +1
Super polecam Odpowiedz
Truth_or_Lie 2023-06-09 16:39:31 0
@irokrzyspiak: Dzięki i Pozdrawiam ;) Odpowiedz
avatar
anonim65 (*.*.197.65) 2023-06-03 22:22:12 +1
po raz 2 ogladam i nadal ZAJEBISTY . Odpowiedz
Więcej
Autoodtwarzanie następnego wideo
on
off

Logowanie