Mistrz pierwszego planu - I Wanna Dance with Somebody
Następne wideo
anuluj
Odblokuj dostęp do 10291 filmów i seriali premium od oficjalnych dystrybutorów!
Oglądaj legalnie i w najlepszej jakości. Nie kupuj kota w worku!
Wypróbuj konto premium przez 14 dni za darmo!
avatar
Dodał: anonim

Dziadek zdecydowanie daje rade. I Wanna Dance with Somebody

pokaż cały opis
4.0 / 5 Oceny: 33
Włącz dostęp do 10291 znakomitych filmów i seriali
w mniej niż 2 minuty! Nowe, wygodne metody aktywacji.
Komentarze do: Mistrz pierwszego planu - I Wanna Dance with Somebody
Najlepsze komentarze
avatar
anonim165 (*.*.18.165) 2012-12-07 10:41:15 +12
zajebisty to jest basista w swoim fachu, a laseczka? - wszyscy wiedzą co bym z nią z chęcią robil ;) Odpowiedz
avatar
anonim134 (*.*.106.134) 2012-09-12 00:18:46 +7
zajebiscie laska spiewa szacun Odpowiedz
Dimikoyan 2012-04-20 16:39:10 +7
KTO MYŚLI ŻE TA WOKALISTKA JEST NIEZŁĄ DUP* NIECH DA PLUSA ; Odpowiedz
maciekkowalski14 2012-08-09 14:51:48 +15
@Dimikoyan: kto myśli że jesteś zwykłym GIMBUSEM niech da plusa Odpowiedz
tasiek65 2012-09-03 13:51:28 +9
@maciekkowalski14: Kowalski, przecież sam jesteś gimbusem o.O Odpowiedz
maciekkowalski14 2012-12-26 22:19:02 +6
Chce miec taka kondyche, dystans do siebie i humorek jak ten pan ;) SZACUNECZEK! Odpowiedz
avatar
anonim150 (*.*.242.150) 2012-05-06 12:47:08 +4
To jest jakieś weselę a nie dom seniora ja pierd.. co za naród. Odpowiedz
avatar
anonim57 (*.*.37.57) 2012-05-06 12:47:06 +4
świetnie Odpowiedz
avatar
anonim32 (*.*.113.32) 2013-04-05 12:00:06 +2
dosypali mu cos chyba do drina Odpowiedz
avatar
anonim30 (*.*.228.30) 2013-03-02 17:53:20 +2
większość nawet nie zdaje Sobie sprawy jaką robote w efekcie brzmienia tego kawalka robi basista Odpowiedz
avatar
anonim125 (*.*.232.125) 2013-02-15 10:28:57 +2
dziadek przedawkował witaminy Odpowiedz
avatar
anonim104 (*.*.76.104) 2012-04-16 15:00:49 +2
ale wokalistka jest mega Odpowiedz
avatar
anonim219 (*.*.146.219) 2012-04-16 15:00:49 +1
przypomnialy im sie mlode lata, pewnie tez tak bedzie z wami jak bedziecie mieli swoje lata ;);) przynajmniej sa szczesliwi Odpowiedz
avatar
anonim216 (*.*.253.216) 2012-04-16 15:00:49 +1
Typowy amerykański dam seniora... to Ameryka wymyśliła jak się pozbyć matki/ojca Odpowiedz
avatar
anonim214 (*.*.49.214) 2012-04-16 15:00:49 +1
pewnie w ciechocinku :D Odpowiedz
avatar
anonim199 (*.*.253.199) 2012-04-16 15:00:49 +1
jak się nazywa ten zespół??? Odpowiedz
avatar
anonim94 (*.*.169.94) 2019-01-22 00:39:11 0
Pięknie się bawią. Dziadek też daje czadu, o to chodzi. Odpowiedz
avatar
anonim140 (*.*.167.140) 2017-07-25 20:50:33 0
co za chuj usuwa Odpowiedz
avatar
anonim140 (*.*.167.140) 2017-07-25 20:29:40 0
czemu jakiś chuj usuwa Odpowiedz
avatar
anonim196 (*.*.165.196) 2017-07-25 02:22:44 0
Laska spoko ale właśnie rzadko sie docenia basistów !!! Odpowiedz
avatar
anonim196 (*.*.165.196) 2017-07-25 02:09:36 0
sam gram na basie ale koles jest the best ,ja pitole !!!wow !!! Odpowiedz
Amarant21 2015-06-28 14:52:47 0
Król parkietu!! Zajebisty jest :D Od razu wersje dla niesłyszących do#*bał :D Odpowiedz
Amarant21 2015-06-28 14:54:00 0
@Amarant21: Zespół też daje rade ;) Wokal fajny. Odpowiedz
Więcej
Autoodtwarzanie następnego wideo
on
off

Logowanie