Redeeming love (Lektor pl)
Następne wideo
anuluj
Odblokuj dostęp do 10662 filmów i seriali premium od oficjalnych dystrybutorów!
Oglądaj legalnie i w najlepszej jakości. Nie kupuj kota w worku!
Wypróbuj konto premium przez 14 dni za darmo!
avatar
Dodał: eM-Pe

Sprzedany jako dziecko do prostytucji, Angel nie zna nic poza zdradą. Czy jej serce może być kiedykolwiek uzdrowione? Na podstawie powieści Francine Rivers.

pokaż cały opis
W katalogu: Filmy 2022
4.0 / 5 Oceny: 8
Włącz dostęp do 10662 znakomitych filmów i seriali
w mniej niż 2 minuty! Nowe, wygodne metody aktywacji.
Komentarze do: Redeeming love (Lektor pl)
Najlepsze komentarze
avatar
anonim200 (*.*.194.200) wysłano z m.cda.pl 2022-06-19 22:10:41 +12
Niwinne komentarze sa tutaj usuwane! Jest gorzej niz za komunistycznej cenzury! Wlasciciel konta usuwa, czy ktos z poziomu portalu? Wie ktos? Odpowiedz
avatar
anonim198 (*.*.122.198) wysłano z m.cda.pl 2022-06-19 20:16:39 +5
Cudowny!a ksiażka jeszcze piekniejsza!!!! Odpowiedz
avatar
anonim135 (*.*.172.135) 2022-06-19 12:51:18 +5
Nierealne perdoły dla kucharek Odpowiedz
avatar
anonim215 (*.*.47.215) 2022-06-19 23:03:37 +4
Nie do uwierzenia. Facet zakochuje się w panience, do której "dostęp" mają wszyscy, którzy zapłacą. On zaś płaci podwójnie i przychodzi pogadać, że weźmie ją ... - jako żonę. Trzeba być idiotą, aby w to uwierzyć i jeszcze to oglądać. Jak widać po komentarzach innych, film bardzo podoba im się. Ciekawe, w czyją postać się bardziej wczuwają ... - jego, czy jej? A Ty, oglądając film, w kogo się wczuwasz? :-) Ha, ha , ha :-))) Odpowiedz
zosia-rogozinska 2022-08-04 08:18:39 0
@anonim38: skłania do refleksji. Nie zawsze mamy wpływ na swój los. Nie należy pochopnie oceniać ludzi po pozorach Odpowiedz
avatar
anonim151 (*.*.156.151) 2022-07-02 17:56:59 +3
Baba to zdziczały stwór . Odpowiedz
avatar
anonim178 (*.*.226.178) 2022-06-19 21:38:40 +2
Film bardzo poruszający. Dzięki wielkie! Odpowiedz
avatar
anonim22 (*.*.120.22) 2022-07-05 19:31:26 +1
Bardzo fajny film polecam Odpowiedz
avatar
anonim60 (*.*.226.60) 2022-07-04 15:08:58 +1
Kojarzy mi sie z moimi dwoma powaznymi zwiazkami... 8 lat zmarnowane.. teraz juz kolejne 8 jestem sam i doceniam to... teraz moge jedynie obserwowac nie przezywac jakie z kobiet ostatnimi laty ladacznice... Nie daja szans na jakiekolwiek zaufanie... I wszystkie chca wracac, ale po czasie znowu im odbija jesli ktos ma podobne nastawienie jak ten facet... teraz mam czesto okazje slyszec od kobiiet z te nie kochaja swoich facetow, ze sie dusza i ze sa jak zwykle ofiarami w zwiazku... juz dawno przereklamowana spiewka, ale wiele facetow dalej sie nabiera...
jesli rozmawia tak z Toba to nie zgadniesz kiedy pojdzie do innego... Odpowiedz
avatar
anonim164 (*.*.221.164) wysłano z m.cda.pl 2022-07-03 23:23:10 +1
Piękny film Odpowiedz
avatar
anonim7 (*.*.100.7) 2022-06-22 22:31:56 +1
Typowy film dla Kobiet. Odpowiedz
holymumbo wysłano z m.cda.pl 2022-06-18 19:01:33 +1
Historia z dupy. Odpowiedz
avatar
anonim244 (*.*.243.244) 2022-07-25 02:04:43 0
Piękny film Odpowiedz
avatar
anonim193 (*.*.160.193) 2022-07-16 19:08:39 0
Cudowny. Odpowiedz
Donluk74 2022-07-02 23:59:24 0
9/10 Odpowiedz
krzychu22_984 2022-06-22 01:03:13 0
Bardzo dobry film z przesłaniem.polecam Odpowiedz
avatar
anonim8 (*.*.192.8) 2022-06-20 23:31:33 0
Piękny Odpowiedz
malgosia1 2022-06-19 22:10:32 0
pozytywny, polecam :) Odpowiedz
avatar
anonim220 (*.*.179.220) 2022-06-19 18:38:19 0
Pierdoly pierwszej klasy Odpowiedz
avatar
anonim18 (*.*.149.18) 2022-06-19 18:25:05 0
sliczny film Odpowiedz
avatar
anonim65 (*.*.216.65) 2022-06-19 15:49:40 0
Dobrze się ogląda. Dziękuję. Odpowiedz
Więcej
Autoodtwarzanie następnego wideo
on
off

Logowanie