Zamówienie możesz złożyć na naszej stronie internetowej: www.pogotowie-dietetyczne.loc poprzez panel klienta. Pierwszym krokiem jest założenie konta oraz potwierdzenie rejestracji na Twojej poczcie. Następnie możesz bez problemu złożyć zamówienie wybierając odpowiednią dla Ciebie dietę oraz jej kaloryczność. Po wybraniu diety, wybierz dokładnie, kiedy dieta ma zostać dostarczona oraz metodę płatności: płatność online lub za pobraniem. Pamiętaj, im więcej podasz szczegółów na temat dostawy, tym sprawniej będziemy mogli je realizować.
W nocy: 01:30-07:30. Nie dotyczy woj. podlaskiego, gdzie dostawy odbywają się w dwóch turach: 1) 17:00 - 22:00 2) 00:00 - 04:00
Po kliknięciu ikonki „ZAMÓW” należy wyszukać swoje miasto.
Catering możesz zamówić na 40 dni do przodu. Zachęcamy do zamówienia naszego zestawu testowego na 1, 2 lub 3 dni...
Jeżeli chcesz abyśmy dostarczyli Twój zestaw pod inny adres niż zwykle zgłoś ten fakt na 2 dni robocze przed oczekiwaną przez Ciebie dostawą do godziny 9:00. Możesz poinformować nas o zmianie telefonicznie (KONTAKT: 535 074 355) lub na Facebooku Pogotowie Dietetyczne.
Dostawy są BEZPŁATNE.
Daty zamówienia można zawieszać na określony czas lub przełożyć na późniejszy termin w przypadku dłuższej nieobecności. Danych zmian można dokonywać poprzez Panel Klienta, kontaktując się z nami telefonicznie lub poprzez naszego Facebook’a.
Całkowity koszt zamówienia wyświetlany jest w podsumowaniu zamówienia, z uwzględnieniem długości zamówienia i użytych kodów rabatowych. Cena zależna jest od rodzaju diety i jej kaloryczności.
Kod rabatowy należy wpisać w ostatnim kroku zamówienia (4 krok – podsumowanie), w polu znajdującym się po prawej stronie nad świnką skarbonką. Po wpisaniu kodu rabatowego należy go aktywować i przejść do płatności.
Zapraszamy do kontaktu za pośrednictwem mediów społecznościowych (Facebook, Instagram), mailowo, bądź telefonicznie w godzinach 7:00-17:00. Nie obsługujemy wiadomości sms.