Kod kreskowy: 5906534019677
Opis
K2 Velor PRO to zwieńczenie detailingowych marzeń. Perła w koronie i wisienka na torcie K2 Pro Detailing. Produkt, o którego powstaniu marzyliśmy już w momencie, kiedy pierwsza czarna butelka K2 Pro schodziła z linii produkcyjnej. Stworzony z pasji i serca, po to, by przegnać wszelkie czarne chmury z podsufitki Twojego motoryzacyjnego świata.
Środek do czyszczenia podsufitki samochodowej K2 VELOR PRO to wyjątkowy, niewymagający wcześniejszego przygotowania, wygodny, gotowy do użycia produkt. Nie musisz tracić energii na jego rozcieńczanie, tylko od razu przechodzisz do działania.
Płyn do czyszczenia o unikalnej recepturze. Stworzony specjalnie do usuwania zabrudzeń z podsufitki, tapicerki materiałowej oraz dywaników. Nowoczesna formuła produktu jest bezwzględna dla brudu, a przy tym w pełni bezpieczna dla czyszczonych powierzchni.
K2 Velor Pro skutecznie usuwa plamy i zabrudzenia. Co więcej, nie wymaga wypłukiwania, dzięki czemu minimalizuje ryzyko przemoczenia podsufitki. Nie ma negatywnego wpływu na kolor oraz strukturę czyszczonego materiału.
Idealnie nadaje się do ręcznego czyszczenia podsufitki w parze z mikrofibrą lub szczoteczką. Pracy z K2 Velor Pro towarzyszy świeży i przyjemny zapach mandarynki.
K2 Velor Pro pozwala przywrócić oryginalny, atrakcyjny wygląd samochodowej podsufitki, a łatwość i szybkość użycia połączona z wysoką skutecznością, zapewni efekt WOW, nawet podczas użycia w mało doświadczonych rękach.
Sposób użycia:
1. Odkurzyć powierzchnię.
2. Spryskać czyszczoną powierzchnię lub nanieść produkt na szczotkę lub mikrofibrę.
3. Przetrzeć lub wyszorować czyszczony element.
4. Osuszyć za pomocą czystej mikrofibry.
Prezentacja
Porady
Jeśli powyższy opis produktu to dla Ciebie za mało, sprawdź poniższe artykuły na blogu K2. Krok po kroku opisujemy jak osiągnąć 100% satysfakcji z efektu użycia naszych produktów.
1. Żebyś miał czysto… pod sufitem, czyli jak wyczyścić podsufitkę. Czytaj więcej2. Auto detailing - czym na prawdę jest? Czytaj więcejOpinie
Brak opinii dla tego produktu