Wizerunek organizacji TOPR w percepcji turystów
Jestem studentką Akademii Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach na Wydziale Zarządzania Sportem i Turystyką. W ramach działalności w Studenckim Kole Naukowym "Be active" piszę pracę na temat wpływu wizerunku organizacji TOPR na decyzje podejmowane przez turystów w górach. Wyniki ankiety zostaną wykorzystane w celach naukowych oraz udostępnione TOPRowi, który wedle uznania będzie mógł wykorzystać je w realizacji procesu kształtowania wizerunku organizacji TOPRu.
Dziękuję za czas poświęcony przez Państwa na wypełnienie ankiety.
Inicie sessão no Google para guardar o seu progresso. Saiba mais
Jaką formę aktywności uprawia Pan/Pani w górach? (Możliwość wskazania więcej niż jednej odpowiedzi) *
Obrigatório
Od jak dawna uprawia Pan/Pani aktywność w Tatrach? *
Czy kiedykolwiek był/a Pan/Pani świadkiem akcji ratunkowej TOPRu? *
Czy kiedykolwiek brał/a Pan/Pani udział w akcji ratunkowej TOPRu w roli poszkodowanego? *
Które z wymienionych poniżej działań Pana/Pani zdaniem należą do głównych celów organizacji TOPR? (Możliwość wskazania więcej niż jednej odpowiedzi) *
Obrigatório
Które z poniżej wymienionych cech Pana/Pani zdaniem definiują ratownika organizacji TOPR? (Możliwość wskazania więcej niż jednej odpowiedzi) *
Obrigatório
Czy w Pana/Pani opinii ratownicy zawodowi i ochotnicy wykonują swoją pracę na różnym poziomie zaangażowania? *
Czy słyszał/a Pan/Pani o Fundacji Ratownictwa Tatrzańskiego TOPR? *
Czy kiedykolwiek przekazał/a Pan/Pani wpłatę na rzecz Fundacji Ratownictwa Tatrzańskiego TOPR? *
Czy dokonuje Pan/Pani regularnych wpłat na rzecz Fundacji Ratownictwa Tatrzańskiego TOPR? Jak często? *
Czy regularnie śledzi Pan/Pani działalność organizacji TOPRu w internecie? Jeżeli tak, za pomocą jakich środków przekazu? (Możliwość wskazania więcej niż jednej odpowiedzi) *
Obrigatório
Jak ocenia Pan/Pani prowadzenie mediów społecznościowych organizacji TOPRu pod względem poniższych kryteriów w skali 1-5 [1 – na bardzo niskim poziomie, 2 – na niskim poziomie, 3 – na średnim poziomie, 4 – na wysokim poziomie, 5 – na bardzo wysokim poziomie]?
* Jeżeli nie śledzi Pan/Pani organizacji TOPR w mediach społecznościowych, proszę o pominięcie tego pytania.
1
2
3
4
5
Czytelność i przejrzystość publikowanych postów
Komunikatywność publikowanych postów
Regularność publikowanych postów
Treści edukacyjne zawarte w publikowanych postach
Limpar seleção
Czy zawarty w postach organizacji TOPR materiał zdjęciowy/video przyczynia się do Pana/Pani większego zainteresowania konkretną publikacją w social mediach?
* Jeżeli nie śledzi Pan/Pani organizacji TOPR w mediach społecznościowych, proszę o pominięcie tego pytania.
Limpar seleção
Posty o jakiej tematyce publikowane w mediach społecznościowych na profilu organizacji TOPR są dla Pana/Pani najbardziej interesujące/wartościowe? (Możliwość wskazania więcej niż jednej odpowiedzi)
* Jeżeli nie śledzi Pan/Pani organizacji TOPR w mediach społecznościowych, proszę o pominięcie tego pytania.
Czy planując wyprawę w góry sprawdza Pan/Pani prognozy pogody? *
Za pomocą jakich aplikacji/stron internetowych/portali społecznościowych sprawdza Pan/Pani prognozy w górach, celem zaplanowania wyprawy? *
Czy planując letnie wyprawy w góry sprawdza Pan/Pani prognozy burzowe? *
Czy planując zimowe wyprawy w góry sprawdza Pan/Pani komunikaty dotyczące zagrożenia lawinowego? *
Czy planując zimowe wyprawy w góry analizuje Pan/Pani obraną trasę pod względem aktualnie obowiązującego stopnia zagrożenia lawinowego w danym terenie? *
Czy kiedykolwiek zdarzyło się Panu/Pani wyjść w góry wobec znacznego zagrożenia, mimo apelacji ratowników TOPRu o rezygnację z działalności górskiej? *
Jaka jest Pana/Pani decyzja wobec planowanej działalności górskiej podczas znacznego stopnia zagrożenia lawinowego i apelacji ratowników TOPRu, by nie wychodzić powyżej poziomu schronisk w Tatrach? *
Czy zdarzyło się, że Pan/Pani lub znana Panu/Pani osoba doznała wypadku w Tatrach na skutek niedostosowania się do zaleceń ratowników TOPRu? *
Jakie są Pana/Pani przemyślenia, uwagi, odczucia odnośnie stosowania/niestosowania się turystów do komunikatów i zaleceń publikowanych przez TOPR? *
Seguinte
Limpar formulário
Nunca envie palavras-passe através dos Google Forms.
Este conteúdo não foi criado nem aprovado pela Google. Denunciar abuso - Termos de Utilização - Política de privacidade