Rafał Szrajnert - Biznes, psychologia, życie
Latest Episodes
Podejmowanie decyzji (17 czynników dlaczego ludzie zwlekają). Proces decyzyjny jak zarządzać
Chcesz wiedzie dlaczego ludzie zwlekaj z podjciem decyzji? Przeczytaj jakie s czynniki wpywajce na podejmowanie decyzjiArtyku Podejmowanie decyzji (17 czynnikw dlaczego ludzie zwlekaj). Proc
Znikaj codziennie na kilka godzin – moc skupienia w biznesie
Co rni przedsibiorc ktry pracuje 15 godzin dziennie w piwnicy, a takiego ktry: -pracuje 5 godzin -ma 3 firmy -i []Artyku Znikaj codziennie na kilka godzin – moc skupienia w biznesie p
Jak stworzyć strategię marketingową
Kady chce mie najlepsz strategi marketingow, tak aby: nie przepala budetu zdobywa nowych klientw i sprawia e obecni bd kupowa []Artyku Jak stworzy strategi marketingow pochodzi z s
Czym jest rebranding – praktyczne wskazówki jak zmienić wizerunek (przykłady, definicja)
Czym jest rebranding i kiedy warto go przeprowadzi? Rebranding to najoglniej rzecz biorc proces transformacji marki. Podczas niego zmienia si []Artyku Czym jest rebranding – praktyczne ws
Najważniejszy wskaźnik w biznesie który mówi czy Ci się uda
Jako waciciel firmy prawdopodobnie spdzie znaczn ilo czasu, wysiku i pienidzy na pozyskiwaniu nowych klientw. Przygotowae atrakcyjne kampanie marketingowe, spdzie []Artyku Najwanie
Czego potrzebujesz żeby rozwinąć biznes
Dont be in too much of a hurry to promote, until you get good. Otherwise you just speed up t []Artyku Czego potrzebujesz eby rozwin biznes pochodzi z serwisu .
Zaufanie w marketingu – Formuła, która w ciągu kilku godzin zamienia zimne leady w kupujących
Transkrypt filmu Poniewa webinary, prezentacje i rozmowy sprzedaowe s krtkie, to jest trudno zbudowa wystarczajce emocje i zaufanie, aby potencjalni []Artyku Zaufanie w marketingu – For
Efekt Galatei (ang. Galatea effect)
Wstp W dzisiejszym spoeczestwie, w ktrym komunikacja odgrywa kluczow rol, pojcie „Efektu Galatei” staje si istotnym elementem analizy naszych interakcji. []Artyku Efekt Galatei
Reguła niedostępności – scarcity (ograniczona ilość)
Wstp W wiecie marketingu i psychologii konsumenckiej, jednym z kluczowych zagadnie jest zjawisko znanie jako „Regua niedostpnoci” czyli „scarcity”. To []Artyku Regua
Nudge, czyli impuls. Ukryta perswazja w sprzedaży i marketingu
Wstp W dzisiejszym wiecie, gdzie informacje bombarduj nas z kadej strony, pojcie „impulsu” (nudge) staje si coraz istotniejsze. To subtelne, []Artyku Nudge, czyli impuls. Ukryta p