Biedronki ma 20 lat - galeria zdjęć
- Autor: dlahandlu.pl
- Data: 20-05-2015, 21:21
- Aktualizacja: 20-05-2015, 21:36
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
- Przez 20 lat naszego funkcjonowania na polskim rynku rozwijaliśmy się odpowiadając na potrzeby klientów. Mimo ciągle zmieniającego się rynku filary naszej strategii od początku naszej działalności pozostają niezmienne. Bliskość, najwyższej jakości produkty i znane każdemu polskiemu konsumentowi „codziennie niskie ceny” sprawdziły się jako wartości na tyle uniwersalne, że do dzisiaj pozostają aktualne. Jesteśmy dumni, że udało nam się to osiągnąć w sposób odpowiedzialny, pamiętając przy tym o dobru naszych pracowników, lokalnych społeczności i trosce o środowisko. Szczególnie ważny był dla nas rok 2012. Nastąpiła wówczas ewolucja identyfikacji wizualnej marki, w efekcie której logo sieci Biedronka zyskało bardziej nowoczesny, trójwymiarowy wygląd. W ramach procesu odświeżania wizerunku poddaliśmy także nasze sklepy gruntownej metamorfozie zgodnej z filozofią fresh focus, dzięki której w każdym z naszych sklepów lepiej wyeksponowane zostały artykuły świeże, takie jak pieczywo czy przede wszystkim warzywa i owoce. W efekcie ta kategoria stała się wizytówką naszych sklepów. Cały czas stawiamy na rozwój kategorii produktów świeżych, rozwijając ją zarówno w oparciu o polskie produkty, jak i te pochodzące od najlepszych zagranicznych producentów - podkreśla sieć w podsumowaniu przygotowanym dla dlahandlu.pl
- Obecnie klienci mają coraz mniej czasu. Poszukują więc szybkich, wydajnych i wygodnych rozwiązań. Chcą, aby ich jedzenie było z jednej strony tak świeże, jak to tylko możliwe, a z drugiej częściowo gotowe do spożycia. Konsumenci są też coraz bardziej świadomi. Poszukują nie tylko innowacji, ale zwracają również uwagę na trendy prozdrowotne, dietetyczne i proekologiczne. Są także zorientowani na oferty promocyjne i atrakcyjne ceny. W Biedronce od lat staramy się te potrzeby realizować. Na bieżąco poszerzamy asortyment produktów dostępnych w naszych sklepach, rozwijając zarówno produkty marki własnej, jaki i wprowadzając nowe artykuły brandowe na stałe do asortymentu. Testujemy też różne innowacyjne rozwiązania, mając świadomość, że oczekiwania nowoczesnego klienta są coraz wyższe. Ważnym krokiem w celu podnoszenia komfortu zakupów naszych klientów było wprowadzenie we wrześniu 2014 roku płatności za pomocą kart płatniczych we wszystkich sklepach naszej sieci - przekonują przedstawiciele Biedronki.
komentarze (0)
FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE
W zwiazku z ciszą wyborczą możliwość dodawania komentarzy została tymczasowo zablokowana.