Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

×

Subskrybuj newsletter
portalspożywczy.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Handel

Biedronki ma 20 lat - galeria zdjęć

  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 20-05-2015, 21:21
  • Aktualizacja: 20-05-2015, 21:36
Pierwszy sklep sieci Biedronka został otwarty 4 kwietnia 1995 r. w Poznaniu przy ul. Newtona. Od tego czasu minęło już ponad 20 lat, w czasie których Biedronka stała się liderem rynkowym i najbardziej rozpoznawalną marką wśród sieci handlowych w Polsce. Dzięki równomiernemu rozwojowi obecnie sieć liczy już ponad 2600 placówek w ponad 1000 miejscowości i 15 centrów dystrybucyjnych na terenie całego kraju. Nasza ekspansja okazała się także ważnym czynnikiem rozwoju infrastruktury regionów oraz istotnym wzmocnienie dla wielu lokalnych rynków pracy - w ten sposób sieć podsumowuje swoje 20-lecie.
Biedronki ma 20 lat - galeria zdjęć
fot. Jeronimo Martins; jeden z pierwszych sklepów Biedronka

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

- Przez 20 lat naszego funkcjonowania na polskim rynku rozwijaliśmy się odpowiadając na potrzeby klientów. Mimo ciągle zmieniającego się rynku filary naszej strategii od początku naszej działalności pozostają niezmienne. Bliskość, najwyższej jakości produkty i znane każdemu polskiemu konsumentowi „codziennie niskie ceny” sprawdziły się jako wartości na tyle uniwersalne, że do dzisiaj pozostają aktualne. Jesteśmy dumni, że udało nam się to osiągnąć w sposób odpowiedzialny, pamiętając przy tym o dobru naszych pracowników, lokalnych społeczności i trosce o środowisko. Szczególnie ważny był dla nas rok 2012. Nastąpiła wówczas ewolucja identyfikacji wizualnej marki, w efekcie której logo sieci Biedronka zyskało bardziej nowoczesny, trójwymiarowy wygląd. W ramach procesu odświeżania wizerunku poddaliśmy także nasze sklepy gruntownej metamorfozie zgodnej z filozofią fresh focus, dzięki której w każdym z naszych sklepów lepiej wyeksponowane zostały artykuły świeże, takie jak pieczywo czy przede wszystkim warzywa i owoce. W efekcie ta kategoria stała się wizytówką naszych sklepów. Cały czas stawiamy na rozwój kategorii produktów świeżych, rozwijając ją zarówno w oparciu o polskie produkty, jak i te pochodzące od najlepszych zagranicznych producentów - podkreśla sieć w podsumowaniu przygotowanym dla dlahandlu.pl

- Obecnie klienci mają coraz mniej czasu. Poszukują więc szybkich, wydajnych i wygodnych rozwiązań. Chcą, aby ich jedzenie było z jednej strony tak świeże, jak to tylko możliwe, a z drugiej częściowo gotowe do spożycia. Konsumenci są też coraz bardziej świadomi. Poszukują nie tylko innowacji, ale zwracają również uwagę na trendy prozdrowotne, dietetyczne i proekologiczne. Są także zorientowani na oferty promocyjne i atrakcyjne ceny. W Biedronce od lat staramy się te potrzeby realizować. Na bieżąco poszerzamy asortyment produktów dostępnych w naszych sklepach, rozwijając zarówno produkty marki własnej, jaki i wprowadzając nowe artykuły brandowe na stałe do asortymentu. Testujemy też różne innowacyjne rozwiązania, mając świadomość, że oczekiwania nowoczesnego klienta są coraz wyższe. Ważnym krokiem w celu podnoszenia komfortu zakupów naszych klientów było wprowadzenie we wrześniu 2014 roku płatności za pomocą kart płatniczych we wszystkich sklepach naszej sieci - przekonują przedstawiciele Biedronki.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)



FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE

W zwiazku z ciszą wyborczą możliwość dodawania komentarzy została tymczasowo zablokowana.

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!