Bez wstydu - online (2012) Cały Film PL - HD

Bez wstydu - online (2012) Cały Film PL - HD

Nie masz zainstalowanej wtyczki flash, zainstaluj wtyczkę ze strony Adobe.

Zamknij reklamę aby uruchomić wideo
×
Ten film znajduje się w poczekalni.
Zaloguj się, aby zagłosować
3.0 / 5 Oceny: 1

Kategoria: Różności

Tagi:
avatar

Dodał: anonim

Bez wstydu - online (2012) PL

Ocena: 5,5/10 na Filmweb

Komentarze z FB

Komentarze do Bez wstydu - online (2012) Cały Film PL - HD

Dodaj komentarz
anonim (*.*.204.33) 2014-07-31 12:46:06 0
Mnie sie bardzo podobal,trzeba uwaznie ogladac zeby zrozumiec.Polecam. Odpowiedz
anonim (*.*.88.250) 2014-07-03 13:40:47 0
polski filmy zawsze są nudnee kto dam mi racjee niech napisze komentarz
Odpowiedz
anonim (*.*.88.250) 2014-07-03 09:54:47 0
super normalnie film durna raklama nawet nieda se wyłaczyc jej kto takie reklamy daje bes sensu Odpowiedz
anonim (*.*.86.68) 2014-06-22 12:30:06 0
Film beznadziejny Odpowiedz
123fox 2014-06-16 01:34:28 0
Niezly film warto obejzec...7.5/10 Odpowiedz
anonim (*.*.49.32) 2014-05-09 19:41:51 0
anonim: " i skończ pierdolić o amerykańskim hollywoodzie , który robi filmy dla zarobku a nie dla ukazania prawdy"
a polacy nie robią filmów dla zarobku ? jeżeli uczysz się na takich filmach to współczuję najwyraźniej łatwo trafić w twoje gusta
Odpowiedz
anonim (*.*.33.14) 2014-05-01 18:52:24 0
nie rozumiem o co w nim chodzi Odpowiedz
anonim (*.*.110.5) 2014-04-28 18:44:24 0
Do Dupy film ._. -.- Odpowiedz
anonim (*.*.25.95) 2014-04-27 10:30:16 0
z nudów można zobaczyć ale szału nie ma ... Odpowiedz
anonim (*.*.222.125) 2014-04-25 14:07:52 +1
Dobry film. Daje do myślenia... Odpowiedz
anonim (*.*.216.98) 2014-04-09 23:32:09 +1
tylko Wolania Odpowiedz
anonim (*.*.173.92) 2014-06-14 21:29:40 0
@anonim: masakra porabany i nudny film Odpowiedz
anonim (*.*.61.38) 2014-04-09 13:53:22 0
kiepski Odpowiedz
anonim (*.*.18.125) 2014-04-06 22:00:50 +1
kiepski 3/10 Odpowiedz
anonim (*.*.47.54) 2014-04-02 14:08:53 0
polecam Odpowiedz
anonim (*.*.117.2) 2014-04-01 16:41:33 0
Fajny film. Odpowiedz
anonim (*.*.188.200) 2014-03-26 20:12:49 +3
Patologia jak wszystko w naszym kraju. Usiąść i płakać. Ogólna niemoc i zero perspektyw. Zero zrozumienia i tolerancji wobec innych nacji. Dziewczyna albo skazana na faceta cwaniaka, który ją posuwał albo robił to jej brat!!! Tylko w łeb sobie strzelić. Dlaczego filmowcy tworząc takie filmy dołują społeczeństwo? Zobaczcie, że amerykańskie filmy, które na siebie zarabiają kończą się zawsze (99,99%) happy endem!!! A tutaj? Totalne dno jak cała kinematografia polska! Odpowiedz
anonim (*.*.248.206) 2014-04-20 20:48:24 +1
@anonim: kurwa koleś wyluzuj i zrozum , że ma to pokazać jaka jest rzeczywistość świata , myślisz , że tylko u nas jest kazirodztwo , faszyzm ? no nie , i skończ pierdolić o amerykańskim hollywoodzie , który robi filmy dla zarobku a nie dla ukazania prawdy , tego jak jest. Na takich filmach możesz sie uczyć dziecko . Odpowiedz
anonim (*.*.91.153) 2014-03-21 10:47:49 +1
Bardzo dobry film .........polecam..... Odpowiedz
anonim (*.*.176.82) 2014-02-19 16:35:42 +3
nie ogladalem ale dobry Odpowiedz
anonim (*.*.206.171) 2014-02-18 18:14:25 0
koniec poryty Odpowiedz
anonim (*.*.15.3) 2014-02-02 00:32:28 +1
SUPER Odpowiedz
Więcej

Podobne video

Ostatnio komentowane:

Kategorie gier online:

Copyright © 2003-2014 Comprehensible Download Attack

Logowanie