To tylko sex - Online (2011) Lektor PL (cały film)

To tylko sex - Online (2011) Lektor PL (cały film)

Materiał zawiera treści dla dorosłych

Nie możesz przeglądać tego materiału

Aby obejrzeć wpisz datę urodzenia

zapamiętaj moje ustawienie

Strona została uznana przez użytkowników lub administratora za zawierającą treści przeznaczone wyłącznie dla osób pełnoletnich (mających ukończone 18 lat). Strony te zawierać mogą w szczególności treści o tematyce erotycznej, a także treści drastyczne lub inne przeznaczone wyłącznie dla osób pełnoletnich. Decydując się na zapoznanie z treścią tej strony, czynisz to na własną odpowiedzialność. Korzystanie ze stron zawierających treści przeznaczone wyłącznie dla osób pełnoletnich następuje na ryzyko osoby decydującej się zapoznać z takimi treściami.

Ten film znajduje się w poczekalni.
Zaloguj się, aby zagłosować
4.0 / 5 Oceny: 26

Odsłony: 626582

Kategoria: Różności

Tagi:
Dodano: 2013-08-20 14:33:53
avatar

Dodał:

Dylan (Justin Timberlake) i Jamie (Mila Kunis) z pewnością nie mają zamiaru się ustatkować. Jeszcze nie. Kiedy zajmująca się rekrutacją dla nowojorskiej firmy Jamie próbuje swoich umiejętności usiłując zwerbować dyrektora artystycznego z Los Angeles, Dylana, oboje szybko odkrywają, że są bratnimi duszami. Mając za sobą wiele nieudanych związków, gotowi są zrezygnować z miłości i skupić się na przyjemnościach. Kiedy więc Dylan przenosi się do Nowego Jorku, para zaczyna regularnie się spotykać, żartując z miłości, która jest wg nich mitem rozpowszechnianym przez hollywoodzkie filmy. I właśnie wtedy rozpoczynają przepysznie seksowny eksperyment, zdecydowanie przeznaczony tylko dla dorosłych. Jako ludzie nie biorący na serio obietnic oferowanych przez komedie romantyczne, Dylan i Jamie nie powinni być zaskoczeni tym, że ich odważne posunięcie stanie się nieprzyzwoitą, pełną seksu wyprawą na niezbadane tereny, która odkryje więcej niż mogli się spodziewać.

Komentarze z FB

Komentarze do To tylko sex - Online (2011) Lektor PL (cały film)

Dodaj komentarz

Najlepsze komentarze

anonim (*.*.13.196) wysłano z m.cda.pl 2014-06-30 18:00:53 +47
Najlepszy film by spędzić miły wieczór z koleżanką Pokaż odpowiedzi Odpowiedz
anonim (*.*.235.77) 2013-11-19 19:06:44 +45
zajebiaszczy film typowo zyciowy bo wszyscy popełniamy tego typu bledy Pokaż odpowiedzi Odpowiedz
anonim (*.*.198.2) 2014-05-22 17:10:07 +15
Mega film:) Godny polecenia! Pokaż odpowiedzi Odpowiedz
anonim (*.*.16.217) 2014-01-19 12:30:22 +12
100% super filmu!!!

Polecam bardzo gorąco !!!!

Wspaniałe połączenie śmiechu z romantyzmem ;P Pokaż odpowiedzi Odpowiedz
anonim (*.*.192.249) 2013-11-03 20:55:25 +12
świetny film juz go oglądałam i to nie jeden raz i moge obejrzec go jeszcze 10 razy zajebisty film Pokaż odpowiedzi Odpowiedz

Wszystkie komentarze

avatar
anonim (*.*.79.224) wysłano z m.cda.pl 2015-01-25 23:05:08 +3
Ndjkzbdjbrkdndbdhrbjxndjdkendbue Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.79.224) wysłano z m.cda.pl 2015-01-25 23:05:05 +2
Ndjkzbdjbrkdndbdhrbjxndjdkendbue Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.55.1) 2015-01-25 19:46:33 +2
nudny.. kaszana!! hehe Julitaco u cb :P Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.117.233) wysłano z m.cda.pl 2015-01-25 18:28:13 +3
Film dla tych ktorzy pragna ostrego seksu Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.55.25) wysłano z m.cda.pl 2015-01-24 23:04:20 +10
Świetny film polecam.. :) Odpowiedz
rados12 2015-01-23 16:20:32 +10
świetny film ale nie ma czegoś takiego jak sex bez zobowiązań anonimy! Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.23.22) wysłano z m.cda.pl 2015-01-25 13:51:48 +4
@rados12: Moim zdaniem może być coś takiego jak seks bez zobowiązań Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.8.71) 2015-01-23 12:16:14 +5
Bardzo romantyczny film uwielbiam takie Odpowiedz
kokainka1230 2015-01-23 10:46:31 +4
ahh super film dla sexownych Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.93.30) 2015-01-23 00:17:11 +3
zajebisty ten film Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.200.77) 2015-01-22 22:01:59 +1
zajebisty Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.250.120) wysłano z m.cda.pl 2015-01-22 21:08:24 +1
Zajebisty film pole am wszystkim Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.223.66) wysłano z m.cda.pl 2015-01-22 17:17:50 +1
Super Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.223.66) wysłano z m.cda.pl 2015-01-22 17:17:47 +1
Super Odpowiedz
kubaa333 2015-01-22 01:36:28 +2
zajebisty Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.127.233) 2015-01-20 21:40:36 +7
zajebisty Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.26.242) 2015-01-20 20:20:43 +4
fajny film polecam adam Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.26.242) 2015-01-20 20:19:38 +3
fajny film polecam adam Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.134.2) 2015-01-18 15:51:55 +2
jak się nazywa piosenka w 26 minucie? :) proszę o informację ;p Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.0.154) wysłano z m.cda.pl 2015-01-22 00:12:00 +2
@anonim: ,,Semisonic - Closing Time". Nie ma za co :). Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.62.5) wysłano z m.cda.pl 2015-01-13 17:14:57 +6
Super film Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.62.5) wysłano z m.cda.pl 2015-01-13 17:14:54 +2
Super film Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.84.20) wysłano z m.cda.pl 2015-01-21 22:19:27 +2
@anonim: No Odpowiedz
Więcej

Podobne video

Ostatnio komentowane:

Kategorie gier online:

Copyright © 2003-2014 Comprehensible Download Attack

Logowanie