Ona to on - Online (2006) Lektor PL (cały film)

Ona to on - Online (2006) Lektor PL (cały film)

Nie masz zainstalowanej wtyczki flash, zainstaluj wtyczkę ze strony Adobe.

Zamknij reklamę aby uruchomić wideo
Ten film znajduje się w poczekalni.
Zaloguj się, aby zagłosować
4.0 / 5 Oceny: 11

Odsłony: 86966

Kategoria: Różności

Tagi:
cały film    ona to on   
Dodano: 2013-08-20 11:59:43
avatar

Dodał:

Kiedy w Corwalii rozwiązują damską drużynę piłki nożnej, Viola, która nie chce zrezygnować ze swojej pasji, przebiera się za brata i kontynuuje karierę piłkarską jako Sebastian.

Komentarze z FB

Komentarze do Ona to on - Online (2006) Lektor PL (cały film)

Dodaj komentarz

Najlepsze komentarze

anonim (*.*.91.65) 2014-01-10 23:40:44 +509
UWAGA! Każdy, kto uważa, że ten film jest super śmieszny i romantyczny, ten daje plusik (+) Pokaż odpowiedzi Odpowiedz
anonim (*.*.49.19) 2014-02-01 22:54:23 +205
ZAJEBISTY FILM POLECAM NAPRAWDE WARTO OBEJRZEĆ
Pokaż odpowiedzi Odpowiedz
anonim (*.*.252.187) 2014-05-08 19:48:28 +167
za jeden plusik na ten film zrobie 10 brzuszków Pokaż odpowiedzi Odpowiedz
anonim (*.*.29.50) 2014-03-15 18:17:47 +137
Film świetny, śmieszny i z polotem :D Ubawiłam się i wzruszyłam, wciągający (kto tak uważa plusik w górę) xD Pokaż odpowiedzi Odpowiedz
anonim (*.*.47.196) 2014-02-20 14:22:13 +81
odlotowa komedia. Prawie spadłam z krzesła ze śmiechu!! Szczegulnie powaliło mnie to z tamponem!! hahaha. Krwotok z nosa!!! HAHAHAHA Pokaż odpowiedzi Odpowiedz

Wszystkie komentarze

avatar
anonim (*.*.8.152) wysłano z m.cda.pl 2014-11-23 08:15:05 +1
Jak to się wolno ładuje ale film jest okej Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.24.181) 2014-11-11 02:02:52 +1
Super film polecam dla całej rodziny (Markopolo123) Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.199.147) wysłano z m.cda.pl 2014-11-10 20:16:07 +1
Diuk jest rzadkim okazem 21-go wieku Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.199.147) wysłano z m.cda.pl 2014-11-10 20:16:04 +1
Diuk jest rzadkim okazem 21-go wieku Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.8.173) wysłano z m.cda.pl 2014-11-09 16:36:20 +1
Fajnie teraz wiem jaki jest świat chłopaków Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.8.173) wysłano z m.cda.pl 2014-11-09 16:36:15 +1
Fajnie teraz wiem jaki jest świat chłopaków Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.143.136) wysłano z m.cda.pl 2014-11-08 00:37:36 +1
super film Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.8.241) 2014-10-24 21:27:32 +1
kto uważa że wyłudzanie plusików jest złe daje plusik Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.10.173) wysłano z m.cda.pl 2014-10-22 21:45:45 +3
Cudowny film to za mało ten film po prostu jest zajebisty. :D Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.196.78) 2014-10-21 21:25:20 +1
Film można oglądnąć w HD na Seans-Online.Tv Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.149.201) 2014-10-20 15:26:58 +1
zajebisty film polecam :* Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.181.0) wysłano z m.cda.pl 2014-10-19 00:01:18 +3
To jest świetne. Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.19.235) wysłano z m.cda.pl 2014-10-05 20:12:58 +1
Liż mą pałe kurwo Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.240.145) 2014-10-05 18:57:04 +3
po prostu genialne ! Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.43.180) 2014-09-06 21:34:53 +1
beznadziejny film nie widziałam gorszego Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.102.157) 2014-09-05 21:51:31 +1
hshshshshshshsh *-* Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.127.106) wysłano z m.cda.pl 2014-09-04 23:44:08 +6
Film zajebisxie fajny Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.124.59) 2014-08-28 22:51:09 +3
dostałam śliniotoku na tym zajebistym filmie Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.49.30) 2014-08-25 23:04:08 +1
czy wam też nie chce się to włączyć ??? Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.189.136) wysłano z m.cda.pl 2014-08-22 01:41:21 +9
Ten film jest zajefajny , romantyczny i wgl, kto tak uwaza + Odpowiedz
Więcej

Podobne video

Kategorie gier online:

Copyright © 2003-2014 Comprehensible Download Attack

Logowanie