Idealny facet - Online (2005) Lektor PL (cały film)

Idealny facet - Online (2005) Lektor PL (cały film)

Nie masz zainstalowanej wtyczki flash, zainstaluj wtyczkę ze strony Adobe.

Następne video
anuluj
Ten film znajduje się w poczekalni.
avatar
Dodał:

Holy to nastolatka żyjąca na walizkach. Ze względu na swoją matkę, wciąż uciekającą przed problemami i nie udanym związkami, dziewczyna jest zmuszona aby wraz z siostrą i matką przenosić się do coraz to nowych miejsc. Holy wciąż zmienia miejsca zamieszkania, a co się z tym wiąże, szkoły i przyjaciół. Nastolatka ma tego serdecznie dość i postanawia zrobić coś, aby w końcu osiedlić się gdzieś na stałe. Jednak czy wymyślenie idealnego faceta i oszukiwanie matki, to dobry sposób na osiągnięcie celu?

pokaż cały opis
Odsłony: 334489
4.0 / 5 Oceny: 13
Zaloguj się, aby zagłosować
Aktywuj dostęp do filmów niedostępnych dla zwykłych użytkowników Wyłącz reklamy
w całym serwisie
Priorytetowy transfer
dla użytkowników premium
W każdym momencie możesz zrezygnować. Subskrypcja bez zobowiązań i umów długoterminowych
Komentarze zawierające linki, zdjęcia lub spam mogą być automatycznie kasowane.
sortuj po: najlepsze najnowsze
avatar
anonim47 (*.*.236.47) 2014-04-12 21:33:00 +97
kocham swietny Odpowiedz
avatar
anonim196 (*.*.14.196) wysłano z m.cda.pl 2015-01-04 14:49:12 +23
@anonim47: Anka kocha Norberta Odpowiedz
avatar
anonim43 (*.*.9.43) 2015-04-24 19:17:11 +17
@anonim196: Ha ha? Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [1]
avatar
anonim129 (*.*.124.129) wysłano z m.cda.pl 2015-03-08 21:19:44 +77
Kto ogląda w 2015 ? :D Odpowiedz
avatar
anonim129 (*.*.124.129) wysłano z m.cda.pl 2015-03-08 22:11:17 +12
@anonim129: Jaa Odpowiedz
avatar
anonim133 (*.*.123.133) wysłano z m.cda.pl 2015-04-13 19:09:30 +10
@anonim129: 13 kwiecień pozdrowienia XD Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [79]
monikaszmigiel33 2014-02-05 23:53:01 +44
Daje do myślenia..... Odpowiedz
avatar
anonim240 (*.*.247.240) 2015-03-24 17:35:50 +6
@monikaszmigiel33: Prawda :/ Odpowiedz
avatar
anonim214 (*.*.178.214) 2015-07-18 22:23:11 +5
@monikaszmigiel33: no raczej XD Hilary Duff mym bogiem a ten film nałogiem XD Odpowiedz
avatar
anonim166 (*.*.138.166) 2013-09-29 18:50:15 +27
Świetny !!! Odpowiedz
avatar
anonim1 (*.*.129.1) wysłano z m.cda.pl 2016-01-08 19:28:21 +1
@anonim166: Nuda Odpowiedz
avatar
anonim238 (*.*.135.238) wysłano z m.cda.pl 2014-10-19 23:18:31 +20
Super film szkoda tylko że w 21 wieku ideał trafia się 1 na 100000 Odpowiedz
avatar
anonim53 (*.*.220.53) wysłano z m.cda.pl 2016-05-23 23:34:23 +2
@anonim238: Fajnie, że szukasz tego ideału wśród faciów na imprezie, czekaj widzę ideał, to ten z piwem w ręku, prawda? Ohh.. Wiedziałem... Odpowiedz
avatar
anonim101 (*.*.9.101) wysłano z m.cda.pl 2014-07-08 14:29:53 +20
No mega fajny udzie warto obejrzeć!:) Odpowiedz
avatar
anonim201 (*.*.79.201) 2014-06-16 13:59:19 +18
wobecoiektywu zapraszam na mojego vloigaaa Odpowiedz
avatar
anonim187 (*.*.148.187) 2014-01-27 00:12:10 +18
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
;P Odpowiedz
avatar
anonim187 (*.*.148.187) 2014-01-27 00:13:45 +17
zajebisty film najlepszy jaki dotychczas oglądałam polecam ;) Odpowiedz
avatar
anonim160 (*.*.84.160) wysłano z m.cda.pl 2015-04-18 21:07:07 +22
@anonim187: To ch#jowe filmy oglądasz Odpowiedz
avatar
anonim44 (*.*.159.44) 2014-05-03 15:35:24 +16
Zajebisty film Odpowiedz
Więcej
Autoodtwarzanie następnego video
on
off
Copyright © 2003-2016 Comprehensible Download Attack

Logowanie