Sztanga i cash - online (2013) Napisy PL - HD

Sztanga i cash - online (2013) Napisy PL - HD

Nie masz zainstalowanej wtyczki flash, zainstaluj wtyczkę ze strony Adobe.

Zamknij reklamę aby uruchomić wideo
Ten film znajduje się w poczekalni.
Zaloguj się, aby zagłosować
4.0 / 5 Oceny: 24

Kategoria: Różności

Tagi:
akcja    dramat    komedie    komedia    sportowe    całe filmy    cały film    720p   
avatar

Dodał: anonim

Sztanga i cash - online (2013) Napisy PL - HD

Ocena: 6,6/10 na Filmweb

Ed Harris

Film opowiada o prawdziwej historii, opisanej w "Miami New Times", którego bohaterami są dwaj kulturyści z Florydy, którzy porywają bogatego biznesmena.

Komentarze z FB

Komentarze do Sztanga i cash - online (2013) Napisy PL - HD

Dodaj komentarz

Najlepsze komentarze

anonim (*.*.172.128) 2013-10-21 18:16:05 +37
Piękny film , ten kto pisze , że jest do kitu , widocznie nie zna się na tym wgl . Moim zdaniem w tym filmie nie chodzi o pokazanie wulgaryzmów , czy tam jak inni pisali pokazania co się dzieje z ludźmi którzy za dużo ćwiczą , biorą sterydy., Film ma być motywacją że każdy kto chce , ma odwagę może osiągnać wszystko mówię tu przede wszystkim o budowie fizycznej,. Naprawdę polecam .! ;) Pokaż odpowiedzi Odpowiedz
anonim (*.*.30.250) 2013-11-17 10:10:03 +29
anonim (*.*.78.69) 2013-10-30 22:28:44 +8
Świetny film :) Pokaż odpowiedzi Odpowiedz
anonim (*.*.74.209) 2013-08-21 20:52:18 +7
Dawno nie oglądałem tak zajebiście posranego filmu jak ten 10/10 Pokaż odpowiedzi Odpowiedz
anonim (*.*.5.146) 2013-09-30 23:24:03 +7
"Kiedy pompuje w tę czekoladową mase, jestem nie do zatrzymania" !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Pokaż odpowiedzi Odpowiedz

Wszystkie komentarze

avatar
anonim (*.*.89.24) wysłano z m.cda.pl 2014-10-14 21:01:43 +3
Fajny film Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.70.252) 2014-09-30 18:57:53 0
Z Marka wyszła troche jego przeszłość ale z elementami komedii fajnie wyszło Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.225.148) 2014-09-22 18:22:24 0
Film rodem dla debili..... Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.225.148) 2014-09-22 19:06:58 0
@anonim: Ćpuny i kurwy za buty....TOTALNE GÓWNO ZAPOMNIAŁEM NAPISAĆ O TYM FILMIE..... Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.245.135) wysłano z m.cda.pl 2014-09-14 22:07:19 0
Co przeczytac ? Zajebista stronz na facebooku polecam beda takze ksiazki o histori hacze i babi i sceny z filmu . Prosze o lajki dzieki :-* . Chce zeby strona sis rozwijala dlatego bylabym bardzo wdzieczna o polecanie strony :-* :-* :-*. Oczywiscie inne sceny i ksiazki tez beda :-* Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.21.97) 2014-09-08 23:02:39 0
film rodem z sali sądowej... bo i w Polsce taka historia się zdarzyła :| Odpowiedz
123fox 2014-08-09 09:43:54 0
Nic szczegolnego...6.5/10 Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.166.21) 2014-08-01 02:12:29 +3
Film dla impotentow umsylowych jesli mam byc delikatny. Nic nie wnosi pomimo upartego szukania drugiego dna. Marnotrawienie czasu. Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.158.126) 2014-08-11 22:08:16 0
@anonim: to żeś dowalił marnotrawienie.. hahahahahaha Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.255.141) 2014-07-11 23:30:31 0
Film nie jest zły, jakieś 7-7.5/10, ale liczyłem, że to będzie raczej jakaś komedia i tu sie zawiodłem Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.113.98) 2014-07-06 12:55:34 0
obsada super, kupa miesni we lbie styropian zamiast mozgu. Ale takim ludziom jak kershaw przydalby sie dzdien lub dwa sprowadzenia na ziemie bo potrafia byc strasznymi dupkami Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.140.153) wysłano z m.cda.pl 2014-06-21 14:10:37 0
Bardzo fajny film polecam :D Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.1.188) 2014-05-18 12:35:51 +3
Jest idealny!!! Do tego oparty na faktach. Cały czas nie mozna doczekac sie dalszego ciagu. Duzo sie dzieje. Sliczne widoki Miami i w tle cudowna muzyka. Jeden z najlepszych filmow jakie widzialem. Chwilami zakrawa na parodie (jak np. scena z grillowaniem dloni przed domem :D) ale to nie wada lecz jego zaleta. O takim filmie nie sposob zapomniec!!! Jak dla mnie 10/10 Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.111.24) 2014-05-10 23:43:24 0
dla mnie 2/5 słaby!! ://// Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.38.150) 2014-05-04 14:59:35 +2
kurwa Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.143.91) 2014-04-26 13:47:30 +2
Super Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.175.222) 2014-04-24 14:47:03 0
sorki chodziło mi o tego z 2013-10-21 Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.175.222) 2014-04-24 14:45:24 0
do 'Gala' poniżej zajebista reklama filmu- nie widziałem, ale raczej nie zobaczę.....GEJ;) Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.193.43) 2014-04-19 23:24:38 0
http://cc1.pl/asiczka

Cała ja, jak w filmie ;) Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.123.198) 2014-04-02 13:15:30 0
Amerykanski sen i oni chca wizy do siebie buahahaha Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.113.26) 2014-03-20 10:11:27 0
Czy Film jest prawdziwej Historia ?
Proszę powiedz mi Jeśli TAK no to oglądam Bo moje ulubione jak film Prawdziwej Historii Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.238.238) 2014-03-09 00:04:00 0
swietny film Odpowiedz
Więcej

Podobne video

Kategorie gier online:

Copyright © 2003-2014 Comprehensible Download Attack

Logowanie