Monte Carlo - online (2011) Lektor PL

Monte Carlo - online (2011) Lektor PL

Nie masz zainstalowanej wtyczki flash, zainstaluj wtyczkę ze strony Adobe.

Następne video
anuluj
Ten film znajduje się w poczekalni.
avatar
Dodał: anonim

Monte Carlo - online (2011) Lektor PL

Młoda dziewczyna wyrusza wraz z przyjaciółką w wymarzoną podróż do Paryża. Zbieg okoliczności sprawia, że zostaje wzięta za dziedziczkę ogromnej fortuny, a stąd już tylko krok do ekskluzywnych pokazów mody, lotów prywatnym odrzutowcem, tłumów paparazzi, śledzących każdy jej krok i wakacji w Monte Carlo, których nigdy nie zapomni.

Zaloguj się, aby zagłosować
4.0 / 5 Oceny: 19
Komentarze zawierające linki, zdjęcia lub spam mogą być automatycznie kasowane.
sortuj po: najlepsze najnowsze
avatar
anonim (*.*.221.224) wysłano z m.cda.pl 2014-07-07 15:37:58 +746
Film bardzo udany !!! Aż chce mi się latać !!! })i({ Grafika, efekty, muzyka, wszystko ok. ;-) Kto lubi Film Monte Carlo, niech da plusa !!! Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.48.189) 2015-07-11 14:00:34 +19
@anonim: +
Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.48.43) wysłano z m.cda.pl 2015-08-17 17:25:57 +4
@anonim: Latać ? Nie pamiętam żeby w filmie było o dopalaczach ;) Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.179.25) 2013-11-11 19:38:21 +331
Obejrzałem ten film dlatego że selena tu grała i powiem że film bardzo udany Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.151.24) wysłano z m.cda.pl 2015-03-07 00:38:50 +21
@anonim: . Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.17.61) wysłano z m.cda.pl 2015-04-22 11:51:12 +19
@anonim: Ja tez Oglądałam bo Selena tu grała a film taki sobie Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.241.32) wysłano z m.cda.pl 2015-05-10 19:06:13 +29
@anonim: Ja też to oglądałam dlatego że Selena tu grała. Naprawde zaczepisty film Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.107.35) wysłano z m.cda.pl 2015-06-21 08:38:43 +13
@anonim: Masz pierwszy raz rację :-* :-* Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.75.167) 2013-10-02 18:10:01 +145
Super film :D Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.159.9) wysłano z m.cda.pl 2015-05-08 13:50:17 +10
@anonim: Nom Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.77.5) 2014-04-03 12:32:22 +116
Jem zupe Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.82.21) wysłano z m.cda.pl 2014-12-29 21:21:06 +32
@anonim: to smacznego...:) Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.179.56) wysłano z m.cda.pl 2015-02-19 11:40:28 +13
@anonim: Powiedz to Krzysiowi :) Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.109.233) wysłano z m.cda.pl 2015-03-21 07:30:28 +11
@anonim: Tylko sie nie udław Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.249.58) wysłano z m.cda.pl 2015-03-28 18:06:16 +10
@anonim: Tak na temat. :D. :3 Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.159.9) wysłano z m.cda.pl 2015-05-08 14:02:16 +7
@anonim: Gratulatje Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.159.9) wysłano z m.cda.pl 2015-05-08 14:03:17 +8
@anonim: *gratulacje głąbie Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.91.213) 2015-07-07 21:25:58 +5
@anonim: Ja tez jem ;) Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.17.7) wysłano z m.cda.pl 2015-01-16 16:42:03 +106
Za każde 10 plusów robię 1 przysiad Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.179.56) wysłano z m.cda.pl 2015-02-19 11:41:26 +13
@anonim: Wymuszanie laik'ów przez anonima.
Szacun :P Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.109.233) wysłano z m.cda.pl 2015-03-21 07:28:27 +9
@anonim: Ciekawe , skąd mamy wiedzieć , że zrobisz zrobisz , beznadziejne ,takie cos to na facebook pisz a nie tutaj
Pozdro 600 Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.135.240) 2013-10-21 21:14:45 +76
choć przewidywalny, lecz właściwie kto nie lubi przewidywalnych filmów? Ja jestem fanką tego typu historii, są fajne, a tak w ogóle to daje mu 9.9/10 jest ŚWIETNY. Selena dobrze zagrała, zresztą moja ulubiona Blair {z serialu "Plotkara"} też dobrze!!!!!! :-) Po prostu ŚWIETNY Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.135.240) 2013-10-21 21:27:42 +21
@anonim: Masz rację!!!! Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.255.240) wysłano z m.cda.pl 2015-07-16 03:27:15 +55
Czytając te wszystkie pozytywne komentarze liczyłam na coś o wiele lepszego, cóż niestety się zawiodłam przez cały film praktycznie nic się nie dzieje a aktorzy są strasznie drętwi, dawno już nie oglądałam tak słabego filmu no ale każdy ma swój gust , jednym się podoba drugim nie. Daje 3/10 Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.235.112) wysłano z m.cda.pl 2015-07-23 00:23:33 +9
@anonim: Zgadzam się!! Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.0.198) wysłano z m.cda.pl 2014-10-12 20:40:43 +32
Nigdy nie oglądałam lepszego filmu a oglądałam prawie 100 filmów bo oglądam co dziennie kto lubi ten film to niech da plusa Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.159.9) wysłano z m.cda.pl 2015-05-08 14:01:15 +4
@anonim: Gratulacje ! Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.134.94) wysłano z m.cda.pl 2015-06-20 23:23:08 +4
@anonim: Nie ma to jak wymuszanie plusow , ach.. Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.58.173) wysłano z m.cda.pl 2014-06-03 16:34:21 +31
Zajebiste Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.151.24) wysłano z m.cda.pl 2015-03-07 00:38:59 +5
@anonim: Noo Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.190.114) 2015-07-30 15:04:31 0
@anonim: może być hm Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.16.217) 2014-01-18 14:33:36 +28
Ten film to totalna żenada. Sceny są nie spójne i ogólnie całość jest nielogiczna. Scenariusz dno, umiejętności aktorskie Seleny Gomez równe 0. Wytrzymałem pół filmu i uważam to za duży sukces, bo przez cały czas jest nuda i ani razu się nie uśmiałem. Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.230.60) 2014-02-24 21:50:22 +11
@anonim: hahahahahah Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.101.220) 2014-04-21 22:25:07 +11
@anonim: A ty sie kurde w dupe pocaluj. Jezeli takie to "beznajdziejne" to wypad z tąd.! I wara od tego filmu. TYLE . Komentator sie znalazl hehe. :D Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.195.15) wysłano z m.cda.pl 2014-12-29 20:27:45 +6
@anonim: To po co oglądasz co? Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.159.134) wysłano z m.cda.pl 2015-01-11 22:48:37 +19
@anonim: Po prostu ma inny gust i wyraził swoje zdanie on cie nie krytykowal za to ze podoba Ci sie ten film wiec ty nie krytykuj go ze wyrazil swoja opinie. Dosc dziecinne zachowanie Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.52.21) wysłano z m.cda.pl 2015-03-22 20:22:52 +5
@anonim: Jestes kretynem Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.134.94) wysłano z m.cda.pl 2015-06-20 23:25:38 +4
@anonim: A skad wiesz ze nie obrazil ty cipo?sa tu same anonimy takze nie wiesz wiec zamknij dupe i siedz cicho. Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.178.163) 2015-06-30 14:44:08 +4
@anonim: Hahahahah... 10? 11 lat? Same bachory tu komentują :P Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.120.195) wysłano z m.cda.pl 2015-07-09 16:23:37 +4
@anonim: Chyba tak Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.45.190) 2014-07-02 19:58:40 +25
oglądam ten film bo gra tu selena gomez a ja ją KKKKKKKKKKKKKKOOOOOOOOOOOOOOOOOOCCCCCCCCCCCCCCCCCCHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAMMMMMM kto ze mna mówi że to ZAJEBISTY FILM daje+ Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.68.21) 2014-07-06 18:39:39 +9
@anonim: ja terz kocham selene Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.179.56) wysłano z m.cda.pl 2015-02-19 11:42:14 +7
@anonim: Ortografia [*] Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.206.167) wysłano z m.cda.pl 2015-04-25 20:49:42 +4
@anonim: Ortofrafia nuda .. ja sie nie ucze a dostaje same 555555 i 444444 a gdyby byly 6 to bym dostawala te oceny kami to Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.206.167) wysłano z m.cda.pl 2015-04-25 20:50:22 +4
@anonim: Noi nie chwal sie Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.206.167) wysłano z m.cda.pl 2015-04-25 20:50:44 +4
@anonim: Ja sie nie chwale Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.206.167) wysłano z m.cda.pl 2015-04-25 20:51:18 +3
@anonim: No wiecie ale na temat wiecie Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.206.167) wysłano z m.cda.pl 2015-04-25 20:51:34 +2
@anonim: Zamknij sie Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.206.167) wysłano z m.cda.pl 2015-04-25 20:52:09 +4
@anonim: Zamknijsie Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.206.167) wysłano z m.cda.pl 2015-04-25 20:56:23 +2
@anonim: Hwalisz sie ortografia a nie umiesz napisac wyrazu osobno Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.206.167) wysłano z m.cda.pl 2015-04-25 20:56:43 +3
@anonim: A wlasnie ze umiem Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.206.167) wysłano z m.cda.pl 2015-04-25 20:57:01 +4
@anonim: A wlasnie ze nie Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.206.167) wysłano z m.cda.pl 2015-04-25 20:57:27 +4
@anonim: Dziewczyny nie klotcie sie Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.159.9) wysłano z m.cda.pl 2015-05-08 13:57:18 +4
@anonim: Okej Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.159.9) wysłano z m.cda.pl 2015-05-08 13:57:29 +4
@anonim: Nom Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.178.163) 2015-06-30 14:27:54 +7
@anonim: Dzieci, przedszkole, padłam XD Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.184.205) 2013-10-20 16:30:17 +19
boski film polecam wszystkim *,* Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.230.60) 2014-02-24 21:52:48 +5
@anonim: znasz się na rzeczy Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.157.20) 2013-12-14 21:53:38 +18
Świetny film
Selena jest tam taka piękna w końcu zawsze jest . Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.94.18) 2013-08-17 16:16:57 +16
fajny film :D Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.53.220) 2014-04-09 19:42:15 +10
@anonim: bardzo fajny film polecam diabel Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.159.9) wysłano z m.cda.pl 2015-05-08 13:57:46 0
@anonim: U nie Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.119.6) wysłano z m.cda.pl 2014-11-22 20:43:53 +15
Kto uwielbia selcie daje plusa ×2 Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.160.118) 2013-12-31 23:39:24 +15
film jest bardzo fajny i piękny naprawdę POLECAM !!! Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.175.238) 2014-01-23 18:35:36 +13
Super! Mi się bardzo poodoba :) Każdy zagrał świetnie swoją rolę. Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.175.238) 2014-01-23 19:04:15 +4
@anonim: też tak myśle =D Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.57.23) wysłano z m.cda.pl 2014-07-25 21:39:06 +12
Fajny film Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.38.137) 2014-04-04 11:29:45 +11
Taki super, że musiałam drugi raz go obejrzeć... Uwielbiam Selene Gomez Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.149.28) wysłano z m.cda.pl 2015-01-13 19:22:17 +8
Kocham Odpowiedz
Więcej

Kategorie gier online:

Copyright © 2003-2015 Comprehensible Download Attack

Logowanie