Jesteś tutaj: 
Poczekalnia
Hostel
Hostel

Hostel

Nie masz zainstalowanej wtyczki flash, zainstaluj wtyczkę ze strony Adobe.

Zamknij reklamę aby uruchomić wideo
Ten film znajduje się w poczekalni.
Zaloguj się, aby zagłosować
3.0 / 5 Oceny: 9

Kategoria: Krótkie filmy i animacje

Tagi:
film    horror    hostel    lektor    lektor pl    pl   
avatar

Dodał: anonim

film o dwóch kumplach którzy pojechali na słowacje zeby zaruchać i skończylo się .. zobaczcie sami

Komentarze z FB

Komentarze do Hostel

Dodaj komentarz

Najlepsze komentarze

anonim (*.*.45.205) wysłano z m.cda.pl 2014-12-14 19:34:11 +25
anonim (*.*.200.3) 2013-12-06 21:41:43 +9
Hehehehehehehe "na Słowacji była wojna i zostały same laski"! Heheheheehe Pokaż odpowiedzi Odpowiedz

Wszystkie komentarze

avatar
anonim (*.*.151.206) 2014-12-17 12:17:51 0
kategoria krótkie filmy i animacje? Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.151.206) 2014-12-17 12:13:46 0
dlaczego nigdy nie pokazują całych siusiaczków Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.151.206) 2014-12-17 12:23:14 0
@anonim: ale całe cipki Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.45.205) wysłano z m.cda.pl 2014-12-14 19:34:11 +25
Penis. Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.154.29) 2014-12-06 20:25:04 +1
tak Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.154.29) 2014-12-06 20:21:01 +1
ale ch#jowy dno i kilogram ziemniaków Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.154.29) 2014-12-06 20:23:57 +4
@anonim: nie Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.49.199) 2014-11-30 18:17:03 0
super polecam Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.225.214) 2014-11-25 02:25:32 +4
Tak ,Słowacja! Mam kolegę Słowaka i mówił Mi,że nawet jakiś członek grupy rokowej chciał podać do sądu twórców filmu za to ,że tak przedstawili ich kraj . Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.95.22) wysłano z m.cda.pl 2014-11-19 13:39:29 +1
E tam spoko Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.208.105) 2014-11-16 13:42:37 +1
polecam tego filmu.. jest za strasznie filmy i zemsty.. Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.88.80) 2014-11-06 15:52:00 +1
Nic strasznego, ale może być. Zakończenie jest ok. Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.131.59) 2014-10-19 02:43:18 +1
ja p$?%@#!e Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.110.4) 2014-09-28 13:24:14 +1
Hehe tego Amerykańca Norek torturował xD Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.27.149) 2014-09-16 01:50:12 0
Ale krwawa miazga! Odpowiedz
SFINKS99 2014-08-19 07:45:49 +1
...musze przyznac , ze fajny...:)
...niezle ryje czaszke...:)

p.s.
milego ogladania:) Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.254.196) 2014-08-12 18:37:20 +2
Poj!%@ny film. Chciałam oglądać horror, a nie pornol... Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.51.158) 2014-08-12 18:11:01 0
Jakie to jest obrzydliwie Odpowiedz
iOSAndroidMods 2014-07-28 22:48:45 0
co za debilny film. Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.62.60) 2014-07-25 17:34:04 +2
jakie miłe dzieci czego nie zrobi się za gumy Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.50.150) 2014-07-09 15:15:29 +2
jaki debil wypierd sie na krwi i noge se przecial haha Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.140.189) 2014-07-08 16:34:01 +2
normalnie jak porno Odpowiedz
Więcej

Podobne video

Ostatnio komentowane:

Zagraj w gry multiplayer bez logowania:

Kategorie gier online:

Copyright © 2003-2014 Comprehensible Download Attack

Logowanie