G I  Joe: Odwet - online (2013) Lektor PL - HD

G I Joe: Odwet - online (2013) Lektor PL - HD

Nie masz zainstalowanej wtyczki flash, zainstaluj wtyczkę ze strony Adobe.

Następne video
anuluj
Ten film znajduje się w poczekalni.
avatar
Dodał: anonim

G.I. Joe: Odwet / G.I. Joe: Retaliation - online (2013) Lektor PL - HD

Ocena: 6,1/10 na Filmweb

4.0 / 5 Oceny: 17
Zaloguj się, aby zagłosować
Aktywuj dostęp do filmów niedostępnych dla zwykłych użytkowników Wyłącz reklamy
w całym serwisie
Priorytetowy transfer
dla użytkowników premium
W każdym momencie możesz zrezygnować. Subskrypcja bez zobowiązań i umów długoterminowych
Komentarze zawierające linki, zdjęcia lub spam mogą być automatycznie kasowane.
sortuj po: najlepsze najnowsze
pkmaverick 2014-03-17 21:22:38 +107
Film spoko, pierwsza czesc bardziej mi sie podobala. Wiecej pokazali zaawansowanych technologicznie zabawek. W drugiej czesci juz nie widac za bardzo tej nowoczesnej technologi. Nie lubie kiedy w nastepnej czesci zmieniaja aktorow. Hujowo sie oglada jak w pierwszej sa inne geby a w drugiej czesci tez inne. Odpowiedz
avatar
anonim200 (*.*.233.200) 2014-09-03 14:25:07 +32
@pkmaverick: dobrze mówisz :) Odpowiedz
avatar
anonim21 (*.*.132.21) 2016-01-04 14:41:31 +1
@pkmaverick: Zaprawdę mądrze prawisz Odpowiedz
avatar
anonim161 (*.*.188.161) 2013-11-09 17:07:01 +62
który frajer zabił duka Odpowiedz
avatar
anonim200 (*.*.233.200) 2014-09-03 14:26:20 +14
@anonim161: chcesz go pomścić ? fakt szkoda Duka Odpowiedz
avatar
anonim1 (*.*.94.1) 2013-07-19 14:11:46 +24
Film dobry tylko lektora słabo słychać słuchawki na uszy i jest 10/10 Odpowiedz
Johnny-35 2014-02-20 21:12:28 +21
świetny początek :D Odpowiedz
avatar
anonim3 (*.*.92.3) 2014-02-25 20:10:21 +14
Bardzo Dobry ;) Odpowiedz
avatar
anonim83 (*.*.131.83) 2014-01-05 18:22:36 +13
nie dałem rady do końca
straszne gówno
nie polecam Odpowiedz
avatar
anonim223 (*.*.8.223) 2014-02-20 19:20:43 +1
@anonim83: fth Odpowiedz
avatar
anonim6 (*.*.207.6) wysłano z m.cda.pl 2015-08-13 19:13:04 +4
@anonim83: Jak ci się ku... Nie podoba to po co oglądasz Odpowiedz
avatar
anonim225 (*.*.212.225) wysłano z m.cda.pl 2015-11-15 20:27:22 +2
@anonim6: Jak nie widzial to skad mial wiedziec ze bedze nie fajne? Odpowiedz
avatar
anonim163 (*.*.107.163) 2015-12-20 21:35:41 +1
@anonim6: Toć napisał, że nie dał rady obejrzeć do końca xD Odpowiedz
Kuba_Lerwitz 2016-02-15 19:21:02 0
@anonim6: on ma chyba cztery lata Odpowiedz
avatar
anonim88 (*.*.246.88) 2014-03-06 20:43:27 +9
Super film 9/10 :) Odpowiedz
avatar
anonim193 (*.*.183.193) 2013-10-04 00:27:35 +8
dobra jest ta laska Odpowiedz
avatar
anonim10 (*.*.103.10) wysłano z m.cda.pl 2015-06-07 22:58:38 +5
@anonim193: Tylko się nie spuść. A jak już to zrobisz, to umyj ręce Odpowiedz
avatar
anonim27 (*.*.134.27) wysłano z m.cda.pl 2015-10-27 20:49:50 0
@anonim193: Masłem ją nasmaruj potem gwałć Odpowiedz
avatar
anonim164 (*.*.165.164) 2013-09-07 04:20:44 +7
[email protected] lipa że diuk nie szyje gdzie ten murzyn co grał w pierwszej części połowy aktorów nie ma ja p$?%@#!e Odpowiedz
avatar
anonim63 (*.*.131.63) 2013-09-23 01:48:45 +3
@anonim164: bo byli ch#jowi Odpowiedz
avatar
anonim200 (*.*.233.200) 2014-09-03 14:27:22 +9
@anonim63: sam jesteś ch#jowy pajacu Odpowiedz
avatar
anonim6 (*.*.207.6) 2014-10-17 22:58:33 +2
@anonim63: Ma racje Odpowiedz
avatar
anonim96 (*.*.214.96) 2013-07-19 21:18:46 +6
Film Super 10/10 i zgadzam się słuchawki na uszy i dźwięk spoko, Polecam Odpowiedz
Więcej
Autoodtwarzanie
on
off

Ostatnio komentowane:

Kategorie gier online:

Copyright © 2003-2016 Comprehensible Download Attack

Logowanie