Twardziele - online (2012) Lektor PL - HD

Twardziele - online (2012) Lektor PL - HD

Nie masz zainstalowanej wtyczki flash, zainstaluj wtyczkę ze strony Adobe.

Zamknij reklamę aby uruchomić wideo
×
Ten film znajduje się w poczekalni.
Zaloguj się, aby zagłosować
3.0 / 5 Oceny: 10

Kategoria: Różności

Tagi:
cały film    całe filmy    720p    komedie    kryminał   
avatar

Dodał: anonim

Twardziele - online (2012) Lektor PL - HD

Komentarze z FB

Komentarze do Twardziele - online (2012) Lektor PL - HD

Dodaj komentarz
anonim (*.*.184.29) wysłano z m.cda.pl 2014-07-15 13:44:00 +4
Fanta.. kurwa.. styczny:-) Odpowiedz
anonim (*.*.114.20) 2014-07-01 00:08:10 +1
holy shit kozak film Odpowiedz
anonim (*.*.130.198) 2014-05-22 19:04:02 0
polecam Odpowiedz
anonim (*.*.151.215) 2014-04-08 19:46:10 0
Fajnie zobaczyć dawnych sławnych aktorów.Film super polecam 10/10. Odpowiedz
largo7 2014-04-05 07:55:57 0
13/13 Odpowiedz
anonim (*.*.52.21) 2014-08-31 18:54:43 0
@largo7: 11/10 Odpowiedz
2424 2014-01-26 15:34:53 +1
Moment,w którym dopadła nas starość to dzień,w którym zaczynamy żyć wspomnieniami... Odpowiedz
2424 2014-01-25 20:41:51 0
Wino,kobiety,muzyka i śpiew...I aż żal,że okrutny upływ czasu wszystko nam to pozabiera... Odpowiedz
darlat 2014-01-21 11:11:31 +1
Film super.Ogląda się go jednym ciągiem .Bez dłużyzn . Czasem nawet chwila wzruszenia . Odpowiedz
anonim (*.*.27.162) 2014-01-14 14:27:22 0
Bardzo dobry film... Polecam Odpowiedz
anonim (*.*.22.159) 2014-01-06 18:56:30 +3
cda brawo wielkie brawa dla was , stawiam browara za caloksztalt . Odpowiedz
anonim (*.*.242.105) 2014-05-17 21:49:45 0
@anonim: to ja sie npieeeeee Odpowiedz
anonim (*.*.65.166) 2013-12-26 23:45:35 0
Młodość szalejesz,starość dostajesz w promocji . Film trzeba go oglądnąć Odpowiedz
paolo1976 2014-01-31 04:40:26 0
@anonim: Co wy kurwa z tym OGLĄDNĄĆ? Nie chodziliście do szkoły? Nie znacie do chuja takiego słowa jak OBEJRZEĆ? Trochę więcej książek, a mniej Internetu. Bo wstyd. Odpowiedz
stanbed 2014-02-26 22:24:10 0
@paolo1976: a ta kur.....i ten chu.. to też ze szkoły , gdzieś ty kurwa chodził? Odpowiedz
anonim (*.*.184.169) 2013-12-25 17:09:24 +1
beznadziejny Odpowiedz
anonim (*.*.201.85) 2014-01-06 15:20:40 +3
@anonim: dzieciak... obejzyj pokemony Odpowiedz
pawelmorzynski1 2013-11-14 18:49:13 +1
Dobrzy przyjaciele do końca.8,5/10 Odpowiedz
kingston7gb 2013-11-09 17:10:22 0
Gładko się ogląda.Dobry film :) Odpowiedz
anonim (*.*.227.91) 2013-07-28 19:44:50 +2
jak dla mnie zajebisty Odpowiedz
anonim (*.*.37.182) 2013-07-26 22:00:57 0
Nic specjalnego ani odkrywczego. Można obejrzeć ale ani to komedia ani sensacja. Taki przegadany film. Odpowiedz
anonim (*.*.145.160) 2013-07-21 01:27:35 +3
fajny film, ale przede wszystkim fajna gra aktorów.
Al Pacino jest świetnym aktorem, może zagrać wszystko. Polecam. Odpowiedz
anonim (*.*.237.107) 2013-07-18 23:17:48 +1
REAKTYWACJA EMERYTÓW.NIESTETY NIE MA ROZPOZNAWALNYCH AKTORÓW MŁODEGO POKOLENIA.WIĘC BIERZE SIĘ NP. PACINO I PISZE SCENARIUSZ 'KOMEDII' NIESTETY LEKKO OŚMIESZAJĄCEJ AKTORÓW,A TYMCZASEM FANTASTYCZNY PACINO MÓGŁBY ZAGRAĆ JESZCZE ROLĘ ŻYCIA NA MIARĘ 'OJCA CHRZESTNEGO'.PYTAM DLACZEGO TAKI SCENARIUSZ????? Odpowiedz
ydk2 2013-08-12 08:41:24 +4
@anonim: Rozpoznawalni aktorzy młodego pokolenia? Jacy?
Komedia dla lubiących i umiejących słuchać. Świetny, cięty humor w doskonałym wykonaniu, z dobrymi zdjęciami i muzyką. Tak bawi się publiczność nie robiąc z siebie głupka. Odpowiedz
anonim (*.*.5.132) 2013-07-17 18:06:11 0
Jest to taki film który ..............po prostu brak słów.Super,rewelacja Odpowiedz
anonim (*.*.126.220) 2013-07-15 22:57:47 +3
zajebisty film Odpowiedz
Więcej

Podobne video

Kategorie gier online:

Copyright © 2003-2014 Comprehensible Download Attack

Logowanie