Wiecznie żywy - online (2013) Lektor PL - HD

Wiecznie żywy - online (2013) Lektor PL - HD

Nie masz zainstalowanej wtyczki flash, zainstaluj wtyczkę ze strony Adobe.

Zamknij reklamę aby uruchomić wideo
Ten film znajduje się w poczekalni.
Zaloguj się, aby zagłosować
4.0 / 5 Oceny: 92

Kategoria: Różności

Tagi:
dramat    horror    horrory    komedia    komedie    cały film    całe filmy    720p   
avatar
Dodał: anonim

Wiecznie żywy / Warm Bodies - online (2013) Lektor PL - HD

Komentarze z FB

Komentarze do Wiecznie żywy - online (2013) Lektor PL - HD

Dodaj komentarz

Najlepsze komentarze

anonim (*.*.11.172) 2013-08-22 11:32:58 +554
Ten film mówi o tym, że jeżeli podoba Ci się dziewczyna która ma chłopaka, to najlepiej go zagryź, przejmij jego wspomnienia i uprowadz dziewczyne. Pokaż odpowiedzi Odpowiedz
Lukan89 2013-07-04 22:30:59 +245
Dobry film... Polecam do piwka... :) Przyjemnie się oglądało.. :) Pokaż odpowiedzi Odpowiedz
anonim (*.*.174.10) 2013-12-21 00:14:19 +138
-nadal krwawisz?
-tak
-to dobrze Pokaż odpowiedzi Odpowiedz
anonim (*.*.169.26) 2013-11-23 14:27:23 +137
Udawaj martwą......Nie tak bardzo...!! Pokaż odpowiedzi Odpowiedz
anonim (*.*.145.159) 2013-07-06 03:24:36 +99
rowniez polecam,kto obejrzy nie bedzie zalowal:) Pokaż odpowiedzi Odpowiedz

Wszystkie komentarze

avatar
anonim (*.*.205.135) 2015-03-01 05:02:34 0
do dupy k!%@a nie chce sie zaden film odtwozyc Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.67.240) wysłano z m.cda.pl 2015-02-24 23:53:51 +2
Lol Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.98.12) 2015-02-28 23:56:54 0
@anonim: milosc ponad wszystko na swiecie.. Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.67.240) wysłano z m.cda.pl 2015-02-24 23:53:47 +2
Lol Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.33.113) 2015-02-22 16:11:32 0
fajny 10/10 Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.18.73) 2015-02-18 19:30:14 +2
Piękny i wspaniały film warty obejrzenia ;) POLACEM !!!!! :D Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.22.64) 2015-02-17 20:11:24 +1
-Jesteś bardzo ładna
- Dzięki
- Teraz powinnaś powiedzieć że ja jestem ładny
Piękny film *.* Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.131.142) wysłano z m.cda.pl 2015-02-13 22:41:21 0
Miłość w życiu jest najważniejsza,przezwycięży wszystko,nawet powróci do życia ZOMBI.Taki jest morał tego filmu. Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.131.142) wysłano z m.cda.pl 2015-02-13 22:41:17 0
Miłość w życiu jest najważniejsza,przezwycięży wszystko,nawet powróci do życia ZOMBI.Taki jest morał tego filmu. Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.101.221) wysłano z m.cda.pl 2015-02-11 13:58:54 0
Świetny film Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.129.35) 2015-02-08 17:28:48 0
fajny -polecam Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.15.163) 2015-02-07 23:05:57 +2
hahaha bądz nieżywa za bardzo Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.4.148) wysłano z m.cda.pl 2015-02-07 22:24:01 +1
ZaJefajny film Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.196.12) 2015-02-02 17:16:32 0
ej, to nie Tony ze skinsow? Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.109.185) 2015-02-01 18:47:13 0
na ch#j to cytujecie Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.124.225) 2015-02-01 23:13:49 0
@anonim: po to byś się pytał !!! Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.124.225) 2015-02-01 12:28:04 +1
polecam też parodie :Warm Bodies Parody by The Hillywood Show® Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.124.225) 2015-02-01 12:26:19 +4
Prawie ze wzruszenia się rozpłakałam .R robił takie smutne miny w niektórych momentach że aż było mi go szkoda.Moim zdaniem film jest zarąbisty . Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.19.252) wysłano z m.cda.pl 2015-01-31 12:06:09 +1
Super film plecam :) Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.254.95) 2015-01-16 22:01:02 +6
Najlepszy film o zombi Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.178.119) 2015-01-16 02:35:49 +1
Beznadzieja, tego filmu nie można nazywać horrorem tylko jakimś chorym romansidłem Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.111.20) wysłano z m.cda.pl 2015-01-23 03:09:19 +4
@anonim: Ty k!%@o nie znasz
Sie na filmah szmato
Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.173.65) 2015-02-09 14:32:47 0
@anonim: A czy Zmierzch też nazwałbyś horrorem?
Film jest zajebisty. Osobiście nie przepadam za romansami ale to jest świetny film.
Stanowczo polecam :) Odpowiedz
Penerinhoo86 2015-01-15 04:24:06 +2
super film Odpowiedz
Więcej

Podobne video

Kategorie gier online:

Copyright © 2003-2014 Comprehensible Download Attack

Logowanie