Wiecznie żywy - online (2013) Lektor PL - HD

Wiecznie żywy - online (2013) Lektor PL - HD

Nie masz zainstalowanej wtyczki flash, zainstaluj wtyczkę ze strony Adobe.

Ten film znajduje się w poczekalni.
Zaloguj się, aby zagłosować
4.0 / 5 Oceny: 97

Kategoria: Różności

Tagi:
dramat    horror    horrory    komedia    komedie    cały film    całe filmy    720p   
avatar
Dodał: anonim

Wiecznie żywy / Warm Bodies - online (2013) Lektor PL - HD

Komentarze zawierające linki, zdjęcia lub spam mogą być automatycznie kasowane.
sortuj po: najlepsze najnowsze
Lukan89 2013-07-04 22:30:59 +296
Dobry film... Polecam do piwka... :) Przyjemnie się oglądało.. :) Odpowiedz
DOOMSDAY 2013-08-25 00:08:58 +9
@Lukan89: zgadzam się do piwka Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.95.100) 2013-09-25 10:51:54 +12
@Lukan89: do piwka kup sobie orzeszki Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.145.251) 2013-12-05 21:37:54 +7
@Lukan89: Zgadzam sie :D Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.34.20) 2014-02-20 20:49:37 +6
@Lukan89: własnie pije i szukam co by to obejrzeć czego nie wiadoziałem Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.104.231) 2014-04-09 00:32:06 +2
@Lukan89: stolPICZ. Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.250.99) wysłano z m.cda.pl 2015-05-05 17:28:32 +2
@anonim: czemu on ma to zrobić???? Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.174.10) 2013-12-21 00:14:19 +167
-nadal krwawisz?
-tak
-to dobrze Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.98.91) 2014-11-20 18:29:54 +7
@anonim: XD Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.163.247) wysłano z m.cda.pl 2015-02-16 15:54:15 +5
@anonim: Najlepsze z całego filmu xdd Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.169.26) 2013-11-23 14:27:23 +162
Udawaj martwą......Nie tak bardzo...!! Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.49.86) 2015-05-20 19:16:59 +3
@anonim: dzięki. Oglądałem bez głosu ale przynajmniej wiem co było. Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.145.159) 2013-07-06 03:24:36 +113
rowniez polecam,kto obejrzy nie bedzie zalowal:) Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.6.21) 2014-11-16 14:06:44 +3
@anonim: Bardzo fajne Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.132.102) 2014-04-28 19:17:29 +38
- Można go podmalować.
- Tak. Dobry pomysł. Nałożymy trochę podkładu i trochę różu. Dużo różu.
- Odpada. - Mina tego zombie - bezcenne.

Mogę się założyć, że taka reakcja byłaby u każdego chłopaka xD Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.163.247) wysłano z m.cda.pl 2015-02-16 15:54:42 +3
@anonim: Noo hanah xdd Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.129.173) 2014-02-03 20:55:28 +35
"teraz powinnaś powiedzieć że ja też jestem ładny .. :D " Dobre... Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.174.10) 2013-12-21 00:12:12 +35
-Boli cię?
-Tak
-Hura Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.195.135) 2013-10-23 00:38:19 +34
Fil jest dziwny może dla tego, że ukazuje zombie jako pewien stan chorobowy z którego można się wyleczyć. Mimo, że hasło typu "miłość wszystko wyleczy" jest hasłem niskiego lotu (czytaj kiczowate) to trzeba pamiętać, że filmy też należy interpretować,. Pod powłoką śmiesznej historyjki widzę w tym filmie pytanie o współczesny świat. Ludzie w dzisiejszych czasach są często przyzwyczajeni do rutyny(praca-dom itp.) zaczynają działać mechanicznie bez myślenia przez to zapominają o uczuciach i ich okazywaniu. Co należy zrobić by to zmienić? Zombie jak dla mnie symbolizują w tym filmie chorobę współczesnego świata. Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.136.214) 2013-10-27 20:23:20 +5
@anonim: Pod powłoką śmiesznej historyjki widzę w tym filmie pytanie o współczesny świat. - bredzisz :) Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.112.17) 2015-04-08 00:37:43 +5
@anonim: Zgadzam się z Tobą.Moment kiedy widać jak ich serca zaczynają bić jest moim zdaniem bardzo znaczący.I sam początek wiele mówi.Zagubieni ludzie,wśród nich jeden,świadomy swego zagubienia. Odpowiedz
Michal_Komorowski 2014-02-11 23:33:38 +26
Ze wszystkich rodzajów dziwnych związków (z wampirami, wilkołakami, kosmitami itp) - ten związek jest najbardziej zboczony :) - dopóki gość nie ożył można to było podciągnąć pod nekrofilię :D Odpowiedz
katsumonoo 2014-03-24 01:02:07 +24
Przeuroczy film, odwołania do Romea i Julii. Ten film pokazuje, że miłość odmienia, ożywia nawet najbardziej martwe serca i przywraca człowieczeństwo. Polecam. Taka inteligentna komedia romantyczna :D. Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.60.246) 2013-09-19 23:40:02 +23
"Kiepsko wypada ta randka...Chce znowu umrzeć." XD Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.163.247) wysłano z m.cda.pl 2015-02-16 15:54:53 +1
@anonim: Hahah Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.51.236) 2013-07-11 14:20:53 +15
Dawno nie oglądałam tak dobrego filmu naprawdę polecam a w R zakochałam sie. Jest strasznie przesłodki Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.248.106) 2014-03-20 12:03:24 +14
boże kocham ten film Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.120.37) 2014-02-08 23:48:52 +14
Czy tylko mi ten film wydał się troszeczkę śmieszny jak na film o zombie? Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.163.247) wysłano z m.cda.pl 2015-02-16 15:55:28 +3
@anonim: No troszeckze mocniej niz troszeczkę Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.190.202) 2013-07-18 23:54:40 +14
o lol.. ! ten anonim to chyba nie wie co to miłość jest. spoko. znalazł/a się krytyk... tez mi coś ".Niepolecam tym ktorzy maja serce stworzone do miłości." Haha.. Obejrzyj ten film jeszcze raz. Bo chyba nie wiesz co ten film ma do przekazania.. Zombie- może ten rodzaj jest jakiś inny, ale gdzie jest napisane że właśnie Ty to masz oglądać.? :O Są ludzie, którzy lubią oglądać takie filmy. ;) Odpowiedz
seyan85 2014-06-17 22:36:51 +13
Film godny polecenia. Lekki, zwiewny, przyjemny, zabawny i wzruszający :). To taka perełka, którą należy docenić, film jedyny w swoim rodzaju, nie widziałem jeszcze takiego :). Ten film napawa optymizmem i daje nadzieje na lepsze życie.... Polecam dla odprężenia się :) Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.254.147) 2014-05-17 19:56:28 +13
super film , ale Zmierzch lepszy. Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.138.110) 2014-03-17 13:25:16 +13
Zajebisty 10000000000/10 Polecam ! Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.182.14) 2013-07-22 04:31:52 +13
"wypacza zdrowe myslenie, zastanawiam sie czego ludzi szukaja tworzac takie filmy jaki ma sens taki przekaz"
no przekaz ma dobry. Dzięki temu filmowi wim że flegmatycy też mogą kochać! Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.226.107) 2013-07-12 22:06:31 +13
chce zjeść mózg !!!!!!!!! i love r ♥♥♥ Odpowiedz
Więcej

Kategorie gier online:

Copyright © 2003-2014 Comprehensible Download Attack

Logowanie