Hulk - online (2003) Lektor PL - HD

Hulk - online (2003) Lektor PL - HD

Nie masz zainstalowanej wtyczki flash, zainstaluj wtyczkę ze strony Adobe.

Zamknij reklamę aby uruchomić wideo
Ten film znajduje się w poczekalni.
Zaloguj się, aby zagłosować
4.0 / 5 Oceny: 14

Kategoria: Różności

Tagi:
cały film    całe filmy    science fiction    akcja    720p    hulk   
avatar

Dodał: anonim

Hulk - online (2003) Lektor PL - HD

Ocena: 5.8/10 na Filmweb

Komentarze z FB

Komentarze do Hulk - online (2003) Lektor PL - HD

Dodaj komentarz

Najlepsze komentarze

anonim (*.*.75.148) 2013-10-29 09:33:24 +53
najmocniejsze w tym filmie to GACIE Pokaż odpowiedzi Odpowiedz
anonim (*.*.107.4) 2013-09-28 21:09:00 +17
anonim (*.*.69.38) 2013-10-06 21:04:23 +10
Nudny film i mega chujowa jakość dźwięku, polecam Irona Mana ! Pokaż odpowiedzi Odpowiedz
Arek_Czerwinski 2014-02-03 18:49:09 +8
nie wiem co myślicie ani co piszecie ale ten film mi sie podobał na prawde Pokaż odpowiedzi Odpowiedz
anonim (*.*.176.174) 2013-09-12 21:17:10 +8
Super Film. Bardzo mi się podoba! Chciałbym go mieć na płycie. Pokaż odpowiedzi Odpowiedz

Wszystkie komentarze

anonim (*.*.138.199) 2014-09-13 00:27:36 0
Każdy kto to obejzał na tej stronce i przeczytal ten komentaz to debil :) bo własnie zrobilem z ciebie chuja chuju Odpowiedz
anonim (*.*.157.33) 2014-08-26 21:54:25 0
A PRZECZYTAŁEM I ZAŁUJE!!! WYBACZCIE!!!!Jeżeli nie skopiujesz i wkleisz tego na 10 wideo twoja mama umrze w 4 godzinach Odpowiedz Odpowiedz
anonim (*.*.77.219) 2014-09-08 21:33:47 +1
@anonim: przeczytałem to dziesięć razy i NIC SIĘ KURWA NIE STAŁO
ty kłamco narobiłeś mi tylko nadziei Odpowiedz
anonim (*.*.155.228) wysłano z m.cda.pl 2014-08-26 21:45:45 +2
Ruchałbym Odpowiedz
anonim (*.*.150.10) 2014-08-22 07:51:09 +1
TEJ reklamy nieda sie zamknc Odpowiedz
bartew 2014-08-10 19:48:08 +1
Gacie odporne na wybuchy i wgl wszystko Odpowiedz
anonim (*.*.169.112) wysłano z m.cda.pl 2014-08-08 19:45:17 +1
Papież kiedy umarł miał 85 lat - 8+5=13.
Godzina śmierci: 21:37 - 2+1+3+7=13.
Data śmierci: 02.04.2005 - 0+2+0+4+2+0+0+5=13.
Postrzelony 13 Maja.
9301 dni pontyfikatu - 9+3+0+1=13.

Zmarł w 13 tygodniu roku.
JAN PAWEŁ DRUGI - 13 liter.
czy to zbieg okoliczności?

prześlij to dalej niech inni myślą...
Sorry, ale musi się spełnić....
Pomyśl sobie życzenie a zobaczysz co sie stanie...
Zacznij myśleć o czymś czego naprawdę pragniesz,
To funkcjonuje....Osoba, która mi wysłała ta wiadomość powiedziała, ze jej życzenie.
spełniło sie w 2 dni po odczytaniu tej wiadomości.

Wypowiedz życzenie jak skończy sie.
odliczanie:
10...
09...
08...
07...
06...
05...
04...
03...
02...
01...

*Wypowiedz życzenie*

Wklej te wiadomość w ciągu 10 minut do 10 komentarzy.
Jeśli tego nie zrobisz stanie się. Odpowiedz
anonim (*.*.2.17) 2014-08-16 01:25:29 +1
@anonim: Idiota. Odpowiedz
anonim (*.*.144.85) wysłano z m.cda.pl 2014-08-04 19:12:36 +2
fajny ma kolor tuż po niebieski oczywiscie i ciekawe jak siak to jest tsunamin? Odpiszczie Odpowiedz
anonim (*.*.52.199) 2014-07-27 17:50:17 +1
Nie rozumiem te gacie są dziwne Odpowiedz
dranzer999 2014-07-22 20:45:00 +2
Szczerze trochę słabo spodziewałem się czegoś lepszego chociaż najpierw obejrzałem 2 część wiec moze dla tego oczekiwania były za wysokie no szału nie ma ogólnie .... a GACIE są mega :D Odpowiedz
anonim (*.*.150.229) 2014-07-21 20:41:43 0
ludzie czemu to mi niedziala obraz jest ale dzwiek taki zmulony Odpowiedz
anonim (*.*.84.163) 2014-07-10 16:43:38 0
Film jest nudny jak japierdole , akcja zaczyna się dopiero od 70 minuty. Filmu nie polecam , dwójka 100 razy lepsza Odpowiedz
anonim (*.*.77.58) 2014-07-08 22:47:49 0
najbardziej bodoba mi się gdy hulk rozwala czołg Odpowiedz
anonim (*.*.79.17) 2014-07-26 13:35:23 +1
@anonim: Podoba a nie "bodoba" debilu Odpowiedz
anonim (*.*.77.58) 2014-07-08 22:26:30 0
ten film zondzi Odpowiedz
anonim (*.*.79.17) 2014-07-26 13:36:44 +1
@anonim: Rządzi a nie "zondzi" analfabeto! Odpowiedz
anonim (*.*.75.59) 2014-06-26 17:06:57 +1
lubię Hulka ale bardziej lubię Szarego dlaczego ,ponieważ jest mniejszym dzikusem a ta szarość no po prostu boska .Mówcie co chcecie ale ja bardziej lubie Szarego Hulk'a Odpowiedz
anonim (*.*.75.59) 2014-06-26 17:10:36 0
@anonim: eeee ja tez tak sadze Odpowiedz
fanka05 2014-06-22 20:31:04 +1
jeśli lubicie MARVELA zapraszam na moją stronkę na facebooku: MARVEL jest the best Odpowiedz
anonim (*.*.75.59) 2014-06-26 17:12:50 0
@fanka05: oj nie do tego komentarza sorry Odpowiedz
anonim (*.*.132.99) 2014-06-19 19:31:33 0
Od 3 dni tnie filmy niemiłosiernie,co jest ?. Odpowiedz
anonim (*.*.239.238) 2014-06-17 21:20:16 +1
chej ja często oglądam CODE LYOKO i ma być 5 sezon ale nie po polsku bardzo chcę wiedzieć co w nim będzie bo mnie to wciągneło niech ktoś da na YT ten sezon naprawde tak polubiła te bajke ze serce mi pekło i chcialo mi sie płakac prosze niech ktos wsadzi ten sezon chociaz z napisami. Koleżkanka mi to polecila i teraz cierpie bo nie wiem co bedzie dalej. pisze to tutaj bo nie mam konta na YT i nie moge sobie zalozyc nie pytajcie dla czego po porostu niech ktos to wstawi. jesli ktos to wstawi PO POLSKU to bede bardzo wdzieczna Odpowiedz
anonim (*.*.178.31) 2014-05-16 14:03:23 +2
uwielbiam hulka tylko ze film był o wiele lepszy w telewizji bo był w HD i lepiej było wszystko słychać ;P Odpowiedz
anonim (*.*.153.144) 2014-05-10 19:05:25 0
spoko Odpowiedz
gabrys2005 2014-05-09 14:24:41 0
o co chodzi z np anonim (*.*.75.148) ? Odpowiedz
Więcej

Podobne video

Ostatnio komentowane:

Kategorie gier online:

Copyright © 2003-2014 Comprehensible Download Attack

Logowanie