Trzynastka - online (2003) Lektor PL - HD

Trzynastka - online (2003) Lektor PL - HD

Nie masz zainstalowanej wtyczki flash, zainstaluj wtyczkę ze strony Adobe.

Zamknij reklamę aby uruchomić wideo
×
Ten film znajduje się w poczekalni.
Zaloguj się, aby zagłosować
3.0 / 5 Oceny: 7

Kategoria: Różności

Tagi:
cały film    całe filmy    720p    dramat   
avatar

Dodał: anonim

Trzynastka / Thirteen - online (2003) Lektor PL - HD

Ocena: 7.1/10 na Filmweb

Komentarze z FB

Komentarze do Trzynastka - online (2003) Lektor PL - HD

Dodaj komentarz

Najlepsze komentarze

anonim (*.*.7.109) 2014-01-15 13:24:03 +42
ahhhahahha obejrzałem pierwsze 2 minuty filmu i pierdolnełem z krzesła Pokaż odpowiedzi Odpowiedz
anonim (*.*.0.157) 2014-04-23 09:47:29 +27
Film jest bardzo dobry pouczający polecam ja mam 14 lat i wiem do czego zdolne są moje rówieśniczki ; )
Pozatym osoba nademna lekko przesadziła mówiac ze takie sa dziewczyny tylko z poprawczaków. To nie prawda. : )) Film oceniam 10/10 jest swietny :** Pokaż odpowiedzi Odpowiedz
anonim (*.*.107.118) 2014-02-28 08:41:05 +24
ten film wogle nie jest ze tak powiem "wiarygodny, rzeczywisty" co wy sobie jakies jaja robicie ze niby 13-latki uprawaija sexs cpaja pala robia sobie tatuaze i kolczyki na dodatek chodz po galeriach szukajc chuja i nikt tego nie zauwazył proszeee was ten film nie pasuje do typowej 13-latki owszem moze niektore rzeczywiscie sie tak zachowuja ale to takie z poprawczka itp NIEREALNY FILM MAM 13 LAT I NAWET NIE POMYSLAŁABYM ZE W TYM WIEKU MOZNA ROBIC TAKIE RZECZY ZENADA, SMIECH NA SALI... Pokaż odpowiedzi Odpowiedz
anonim (*.*.98.238) wysłano z m.cda.pl 2014-07-31 05:18:41 +20
Film o zyciu ... mam 15 i moze to ja popadłem w złe towarzystwo ale tak to w naszych czasach wyglada nie powiem po sam pale i pije i tak to w tych czasach wyglada ... Wiele 13latek jest takich jak tracey/EVie film zasługuje na Oscara 10/10 w filmie jest powiedziana cała prawda . Pokaż odpowiedzi Odpowiedz
anonim (*.*.190.5) 2013-09-28 22:12:38 +19
Film przerażający.. zdecydowanie dla dziewczyn gimnazjum Pokaż odpowiedzi Odpowiedz

Wszystkie komentarze

anonim (*.*.156.237) 2014-09-15 00:35:08 0
ja mam 13 lat i choć narazie mnie nic nie takiego nie spotkało i mam nadzieje że nie spotka . pozdro dla wszystkich 13-latek Odpowiedz
anonim (*.*.156.237) 2014-09-15 00:33:08 0
film fajny ...realny moim zdaniem to wszystkie przypadki połączone w jednym. by pokazać takie nietypowe ale realne życie pewnej nastolatki. i tak jak wy nwm po co krzyczała nakońcu :) Odpowiedz
anonim (*.*.40.93) 2014-09-13 10:17:56 +1
nawet spoko ale ten początek naj lepszy :) Odpowiedz
anonim (*.*.59.174) 2014-09-06 21:29:23 +1
Ten film pokazuje prawdziwe problemy. Polecam Odpowiedz
anonim (*.*.124.162) 2014-08-31 17:24:39 0
zacina się ;\ Odpowiedz
anonim (*.*.5.120) wysłano z m.cda.pl 2014-08-30 19:44:47 +2
Do wczesniejszego komentarza : tak, sa talie 13-nastolatki, ktore sie puszczaja na prawo i lewo i cpaja, tna sie i nie wiadomo co robia. Jesli ty tego nie robisz to nie znaczy ze zadna 13-latka tak nigdy nie robi/robila. Pomyusl jakie sa patologie na tym swiecie! Mialam podobne sytuaxje gdy mialam 13 czy 14 lat i jestem tego dowodem, ze takie rzeczy sa realne. Odpowiedz
anonim (*.*.209.137) wysłano z m.cda.pl 2014-08-29 16:29:25 +1
Nie polecam! Odpowiedz
anonim (*.*.101.135) 2014-08-24 22:23:19 0
Super ten film mnie podnieca . Mmmm.., aaaa. Odpowiedz
anonim (*.*.137.74) 2014-08-23 21:17:59 +1
CZemu na końcu ona piszczała ? no nie kumam O.o Odpowiedz
anonim (*.*.75.75) 2014-08-15 23:31:34 +1
film dobry dardzo dobry ma 16 lat i jest bardzo podobny do naszych czasów polecam oglondania Odpowiedz
anonim (*.*.8.78) wysłano z m.cda.pl 2014-08-15 19:29:32 +1
-Fajne ?
-Nie
-Czemu ?
-Bo to zajebiste jest ! xD Odpowiedz
anonim (*.*.213.161) wysłano z m.cda.pl 2014-08-12 18:03:54 0
Ja dałabym głównym bohaterką 14 lub 15 lat. bo nie wwydaje mi sie żeby 13-latki robiły takie rzeczy. ale może się mylę. a pozatym to jest ameryka więc tam też sie inaczej żyje... świetny film. prawdziwy. Odpowiedz
anonim (*.*.146.21) 2014-08-12 13:50:05 0
Mnie ten film się niezbyt podobał :/ mało zaskakujący, fabuła i wykonanie trochę słabe :c
Polecam polskie dramaty, nawet Bejbi Blues ;) wiem, że koniec dobijający, ale myślę, że super pokazuje realia bycia młodą matką :) Odpowiedz
anonim (*.*.62.195) 2014-08-08 18:49:38 +2
W USA tak jest,takie g***iary się farbują ,robią tatuaże a o seksie nie wspomne. Niema co porównywać ich
z polskimi dziewczynami................... Odpowiedz
anonim (*.*.128.139) 2014-09-05 20:49:58 0
@anonim: To chyba qrwa nie znasz własnego kraju idioto -...- Odpowiedz
anonim (*.*.75.253) 2014-08-07 14:57:03 +1
Ten film jest beznadziejny. Tego chyba nawet filmem nazwać nie można. Odpowiedz
anonim (*.*.83.18) 2014-08-03 01:38:26 +1
głupie zakończenie 6/10 Odpowiedz
anonim (*.*.176.172) wysłano z m.cda.pl 2014-08-01 05:48:05 0
Jak dla mnie film o głupiej 14 latce, która nie umie docenić tego co ma.najbardziej Żal mi było ciężko pracującej matki. Odpowiedz
anonim (*.*.45.115) 2014-08-21 14:09:37 0
@anonim: która nie umie docenić tego co ma? wiesz, jakbym miał matkę która obraca na pożądku dziennym jakiegoś ćpuna w łóżku i ma problem że dziecko tam weszło to bym do domu przestał wracać i zachlał się na śmierć w wieku 15 lat. Odpowiedz
anonim (*.*.98.238) wysłano z m.cda.pl 2014-07-31 05:18:41 +20
Film o zyciu ... mam 15 i moze to ja popadłem w złe towarzystwo ale tak to w naszych czasach wyglada nie powiem po sam pale i pije i tak to w tych czasach wyglada ... Wiele 13latek jest takich jak tracey/EVie film zasługuje na Oscara 10/10 w filmie jest powiedziana cała prawda . Odpowiedz
anonim (*.*.158.109) 2014-07-30 09:44:32 +1
Bardzo dobry film. Polecam :) Odpowiedz
mela33 2014-07-27 11:32:24 +2
dobry film Odpowiedz
Więcej

Podobne video

Ostatnio komentowane:

Kategorie gier online:

Copyright © 2003-2014 Comprehensible Download Attack

Logowanie