Córka - online (2009) Cały Film Lektor PL

Córka - online (2009) Cały Film Lektor PL

Nie masz zainstalowanej wtyczki flash, zainstaluj wtyczkę ze strony Adobe.

Ten film znajduje się w poczekalni.
Zaloguj się, aby zagłosować
4.0 / 5 Oceny: 9

Kategoria: Różności

Tagi:
horror    horrory    cały film    całe filmy   
avatar
Dodał: anonim

Córka / The New Daughter - online (2009) Lektor PL

Ocena: 5.4/10 na Filmweb

Kevin Costner

Komentarze zawierające linki, zdjęcia lub spam mogą być automatycznie kasowane.
sortuj po: najlepsze najnowsze
avatar
anonim (*.*.231.94) 2014-03-22 11:28:44 +4
najbardziej żal mi jest biednego Sama... to taki słodki chłopiec Odpowiedz
Bombaa 2014-01-21 13:48:46 +2
fajny co wy chcecie Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.12.66) 2013-10-07 08:21:56 +2
niskobudżetowe wypociny, strata czasu Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.76.62) 2013-07-17 22:32:28 +2
A mi sie film bardzo podobał Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.50.34) 2014-11-10 20:08:05 +1
WYJEBISTY Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.149.151) 2014-10-22 18:53:25 +1
Sporo pić, jeszcze więcej palić, aby w pełni odbierać przekaz tego typu produkcji, a jeszcze zostały dopalacze i hera ale to zakazane! Bo bez tego to nie wiadomo czy to horror, program przyrodniczy o kotach, mrówkach, pająkach, no i dziwnych dwunożnych wydających świńskie odgłosy... Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.203.138) 2014-09-14 19:42:48 +1
TO RZECZ GUSTU,JEDNYM SIE PODOBA INNYM NIE. Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.231.94) 2014-03-22 11:01:00 +1
nie jast za bardo straszny :/
a ja czytałam, że jest straszny... i co? DUPA Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.231.94) 2014-03-22 11:02:09 +1
@anonim: *jest Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.1.58) 2014-03-21 16:34:32 +1
o matko, nie obejrze tego filmu do konca, glos lektora doprowadza mnie do pasji szewskiej! :/ Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.235.171) 2014-02-04 09:16:08 +1
3/5 ;D Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.106.142) 2014-01-31 12:39:08 +1
aha to niby ze tak sie konczy ok.. brak pytan. mnie sie nie podobał filmik Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.199.229) 2014-01-30 21:40:34 +1
Costner jest super!!!!nco robi w tym zalosnym filmie? Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.56.193) 2014-01-20 17:37:52 +1
film taki sobie czyli nisko metrażowa produkcja Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.248.253) 2014-02-25 11:51:57 +2
@anonim: chyba budzetowa lol Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.172.94) 2014-05-09 20:51:18 +1
@anonim: chyba niskobudzetowa, Gamoniu Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.20.60) 2014-01-14 17:39:19 +1
Co to ma byc? Kostner i taka glupota. Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.106.142) 2014-01-31 12:11:06 +1
@anonim: Kostner? Nie no super. Pisać się nie umie :-D Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.224.168) 2014-01-08 16:39:53 +1
Ciekawy film,,, Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.41.164) 2014-01-01 16:47:00 +1
daje 1/3 gwiazdki dziękujemy nie przechodzi dalej. Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.176.72) 2013-12-08 18:58:17 +1
ten film nie jest cały koniec filmu inaczej się z kończył Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.240.186) 2013-09-11 16:50:25 +1
sssssssssssssssssssupr Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.60.23) 2013-08-23 13:27:24 +1
Ten film to masakra jakaś DNO !!! Początek nudny ciągnie się a koniec haha śmieszny bez sensowny. Widziałam lepsze filmy i to nie jest na pewno żaden Horror :)) Ubaw po pachy:) 1/10 Pozdrawiam i nie polecam,bo strata czasu :) Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.198.198) 2014-04-01 04:02:53 0
@anonim: :) Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.81.1) 2013-08-04 18:51:43 +1
Filmik całkiem niezły, Kostner jak zwykle super, trzyma przy ekranie, polecam - 9/10 Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.106.142) 2014-01-31 12:09:00 +1
@anonim: KOSTNER? Jak nie umiecie pisać tolepiej nic nie piszcie :-D ŻENADA Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.22.245) 2014-07-04 14:41:04 0
@anonim: to lepiej* skoro nie umiesz pisać to też nie pisz :P Odpowiedz
Więcej

Kategorie gier online:

Copyright © 2003-2014 Comprehensible Download Attack

Logowanie