Mechanik: Prawo zemsty - online (2011) Lektor PL - HD

Mechanik: Prawo zemsty - online (2011) Lektor PL - HD

Nie masz zainstalowanej wtyczki flash, zainstaluj wtyczkę ze strony Adobe.

Zamknij reklamę aby uruchomić wideo
×
Ten film znajduje się w poczekalni.
Zaloguj się, aby zagłosować
4.0 / 5 Oceny: 17

Kategoria: Różności

Tagi:
cały film    całe filmy    720p    akcja    thriller   
avatar

Dodał: anonim

Mechanik: Prawo zemsty / The Mechanic - online (2011) Lektor PL - HD

Ocena: 7.1/10 na Filmweb

Komentarze z FB

Komentarze do Mechanik: Prawo zemsty - online (2011) Lektor PL - HD

Dodaj komentarz

Najlepsze komentarze

anonim (*.*.131.138) 2013-08-19 11:48:31 +21
świetny film. zresztą jak większość ze Stathamem Pokaż odpowiedzi Odpowiedz
anonim (*.*.122.106) 2013-10-21 21:55:34 +17
fajnie sie oglada...zreszta z tym aktorem zawsze jest extra Pokaż odpowiedzi Odpowiedz

Wszystkie komentarze

alicjaSaowska 2014-08-28 16:50:22 0
Jason Statham jest najlepszy, mocna akcja Odpowiedz
anonim (*.*.114.20) 2014-08-24 01:37:24 0
nic dodac nic ujac Odpowiedz
anonim (*.*.173.230) 2014-07-09 23:33:41 +3
jason statham - gwarancja dobrego kina, uwielbiam gościa. Film mega !!! Odpowiedz
anonim (*.*.182.30) 2014-06-09 21:28:50 +1
dobry Odpowiedz
anonim (*.*.239.1) 2014-05-17 21:58:58 0
SUPER, MOŻNA OGLĄDAĆ CIĄGLE.... Odpowiedz
tkaczykma 2014-05-05 21:31:56 0
fajnie się ogląda jak wszystkie filmy akcji z Jasonem. Polecam:) Odpowiedz
anonim (*.*.133.216) 2014-04-02 21:34:53 0
niezły Odpowiedz
anonim (*.*.95.235) 2014-03-26 19:26:03 +1
Szkoda ze nie da sie reklam pominac. Raz leciala mi 1.23min. O.o Odpowiedz
anonim (*.*.154.84) 2014-05-02 02:06:58 +3
@anonim: AdBlock. Polecam. Odpowiedz
anonim (*.*.60.49) 2014-03-23 20:40:11 0
anonim (*.*.139.237) 2014-03-23 16:14:53 +2
Ach Jason....:) Odpowiedz
anonim (*.*.66.56) 2014-03-21 00:23:11 0
ghjkl Odpowiedz
anonim (*.*.169.74) 2014-01-14 18:47:39 +5
Dla mnie bomba :D W zasadzie to wszystkie filmy z tym aktorem są wciągające :) Odpowiedz
anonim (*.*.25.157) 2014-01-13 18:01:00 0
film jest fajny Odpowiedz
IVON28 2014-01-09 00:39:48 0
swietne-nastepny zawod=LISTONOSZ! Odpowiedz
anonim (*.*.17.213) 2013-12-30 00:07:54 0
Myśałem ze będzie lepszy Odpowiedz
anonim (*.*.152.146) 2013-12-25 10:59:33 0
Dziekuje z dobry film))))pozdrawiam Odpowiedz
anonim (*.*.119.56) 2013-12-17 19:19:28 +1
nie lubie takich krótkich filmów Odpowiedz
anonim (*.*.192.17) 2013-11-30 15:34:02 +3
O rany GNIOT wszystko im wychodzi a wy wszyscy to łykacie Odpowiedz
anonim (*.*.76.27) 2014-06-28 04:50:01 0
@anonim: naciągana historyjka bez policjantów ok dwa pierwsze zabójstwa spoko ale potem scenarzyście i reżyserowi zabrakło weny reszta to Statham jak zwykle. Polecam ale w przerwie miedzy familiadą a Geslerową Odpowiedz
anonim (*.*.95.34) 2013-11-15 23:24:56 +3
zajebisty:) Odpowiedz
anonim (*.*.122.106) 2013-10-21 21:55:34 +17
fajnie sie oglada...zreszta z tym aktorem zawsze jest extra Odpowiedz
anonim (*.*.249.218) 2013-11-17 03:02:45 +3
@anonim: Dokładnie JASON STATHAM w ostatnich latach jest najlepszym aktorem kina akcji
to ten łysol od TRANSPORTER,BLITZ,ADRENALINA,ELITA ZABÓJCÓW,NIEZNISZCZALNI,PARKER[tu jest tytuł złodziej samochodów] i jeszcze kilka świetnych filmów
polecam wszystkie Odpowiedz
Więcej

Podobne video

Ostatnio komentowane:

Kategorie gier online:

Copyright © 2003-2014 Comprehensible Download Attack

Logowanie