Shrek 2 - online (cały film) Lektor PL - HD

Shrek 2 - online (cały film) Lektor PL - HD

Nie masz zainstalowanej wtyczki flash, zainstaluj wtyczkę ze strony Adobe.

Zamknij reklamę aby uruchomić wideo
×
5 kwietnia 2014: Poprawione zostało połączenie do użytkowników TPSA/Orange oraz kilku mniejszych dostawców. Prędkość ładowania wideo wzrosła kilkukrotnie. Dziękujemy za zaufanie. Jeśli wciąż widzisz problem u swojego dostawcy skontaktuj się z nami.

4 kwietnia 2014: W ostatnim czasie, pomimo zakupionych przez nas dodatkowych serwerów, można było zaobserwować wolniejsze niż zwykle ładowanie wideo. Było to spowodowane ograniczeniem na łączach pomiędzy serwerownią a polskimi providerami. Problem został rozwiązany. Jeśli nadal obserwujesz wolne buforowanie wideo w CDA skontaktuj się z nami przez formularz podając nazwę swojego dostawcy internetu. Dokładamy wszelkich starań, aby udostępniane przez Was materiały były dostępne bez limitów - również w godzinach wieczornych.
Ten film znajduje się w poczekalni.
Zaloguj się, aby zagłosować
5.0 / 5 Oceny: 15

Kategoria: Różności

Tagi:
całe filmy    filmy dla dzieci    animowany    animowane    bajki    bajka    shrek    720p    komedia   
avatar

Dodał: anonim

Shrek 2 - online (2004) Lektor PL - HD

Ocena: 7.4/10 na Filmweb

Komentarze z FB

Komentarze do Shrek 2 - online (cały film) Lektor PL - HD

Dodaj komentarz

Najlepsze komentarze

anonim (*.*.164.199) 2013-10-25 02:56:02 +81
Heja. Jak myślicie w co mogła zamienić się smoczyca, i o ile się zamieniła ale nie pokazali?! Skoro Osiooołek zamienił się w szlachetnego Ruumaakaa? :) Po spróbowaniu tego eliksiru miłosnego? Pozdrówka:D Pokaż odpowiedzi Odpowiedz
anonim (*.*.178.10) 2013-11-09 20:38:54 +36
hehe:) Może w Anakondę? hmmh widzę że mój komentarz popularny, tyle + ale fajnie dzięki :D Pokaż odpowiedzi Odpowiedz
anonim (*.*.10.217) 2013-12-04 23:08:56 +33
kto myśli ze to SUPER!!! daje mi + Pokaż odpowiedzi Odpowiedz
anonim (*.*.77.160) 2014-01-24 19:43:49 +17
daleko jeszcze tak , daleko jeszcze tak,daleko jeszcze nieeeeee hahahaha Pokaż odpowiedzi Odpowiedz
anonim (*.*.77.160) 2014-01-24 15:14:27 +15
uważaj królewno oto nadchodzi twój książe i spadają shrerkowi spodnie Pokaż odpowiedzi Odpowiedz

Wszystkie komentarze

anonim (*.*.126.111) 2014-04-13 17:01:14 0
ten film wzbudza we mnie łzy Odpowiedz
anonim (*.*.83.183) 2014-04-10 18:42:31 0
Sir Justin Bieber xD Odpowiedz
anonim (*.*.165.134) 2014-04-08 22:06:52 +2
Czy ta szafa w 58:24 mówi, wyjebać ci z szuflady kawaler ;d Odpowiedz
anonim (*.*.174.75) 2014-04-07 21:21:32 +1
Miałem to na płycie ale mi się jutro zepsuje. :D Odpowiedz
anonim (*.*.68.169) 2014-04-05 23:43:40 0
24:25 XD Odpowiedz
anonim (*.*.142.152) 2014-04-05 18:42:03 0
Jak nazywa się piosenka pod koniec z tym .. tym trym ? Odpowiedz
anonim (*.*.203.207) 2014-04-03 22:05:06 +1
holera słaby głos :c Odpowiedz
anonim (*.*.114.11) 2014-03-28 22:49:32 +1
Hahah,cudowny film.SUPER,jak można nie lubić "Śhreka"? Odpowiedz
anonim (*.*.17.170) 2014-03-28 15:31:40 +1
fajny suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuper Odpowiedz
anonim (*.*.49.237) 2014-03-26 21:09:48 +1
Super bajka Odpowiedz
anonim (*.*.199.147) 2014-03-26 19:37:09 +2
SORY ZE DZIS PISZE TYLE KOMNTARZY ALE MI SIE NUDZI :( wezcie grajcie w sso bo jets bardzo mało osób w grze ledwie 20.000 :( a większość już skonczyla gre :( Odpowiedz
anonim (*.*.199.147) 2014-03-26 19:31:19 +2
to jest super ...

ale gre polecam : www.starstableonline.pl

zapraszać ! nazywam się kaja flower haven :)

thx za zapraszanie ;) Odpowiedz
anonim (*.*.6.34) 2014-03-23 20:43:26 +3
Przychodzą wspomnienia z dzieciństwa Odpowiedz
anonim (*.*.120.252) 2014-03-23 13:00:45 +1
REKLAMY!!!!!!! Odpowiedz
anonim (*.*.199.147) 2014-03-26 19:32:27 +1
@anonim: i co ze reklamy u każdego prawie sa reklamy :P Odpowiedz
anonim (*.*.237.106) 2014-03-22 18:58:14 0
to jest zajebiste!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Odpowiedz
anonim (*.*.198.2) 2014-03-20 20:55:56 0
zajefajny ten film mam aż 33 lata ale on mi się jeszcze nie znudził ale ogulnie to super:) film kto się ze mną zgadza to daje + polecam też film szybcy i wściekli obejrzycie wszystkie części gorąco polecam oby dwa filmy Odpowiedz
anonim (*.*.33.85) 2014-03-19 15:47:52 0
fajny film Odpowiedz
anonim (*.*.228.66) 2014-03-12 14:25:55 0
super Odpowiedz
anonim (*.*.56.178) 2014-03-08 14:59:29 +1
Super film Odpowiedz
anonim (*.*.87.170) 2014-03-05 18:16:04 +4
Kot w butach jest przeslodki ! Odpowiedz
Więcej >>

Podobne video

Ostatnio komentowane:

Logowanie