Straszny film Lektor PL

Straszny film Lektor PL

Nie masz zainstalowanej wtyczki flash, zainstaluj wtyczkę ze strony Adobe.

Ten film znajduje się w poczekalni.
Zaloguj się, aby zagłosować
4.0 / 5 Oceny: 40

Odsłony: 602520

Kategoria: Różności

Tagi:
cały    cały film    cinema    film    komedia    lektor    polski    straszny   
Dodano: 2013-06-07 14:47:54
avatar
Dodał:

Pewnego dnia zamordowana zostaje jedna z uczennic gimnazjum. Sprawcą zbrodni może być dziwny osobnik w charakterystycznej białej masce i długiej czarnej szacie, który z nożem w ręku włóczy się po szkolnych korytarzach. Shorty Meeks, Ray Wilkins i Buffy Gilmore oraz grupa ich przyjaciół uświadamiają sobie, że zabójstwo ma prawdopodobnie związek z tragicznym wypadkiem sprzed roku, którego śmiertelną ofiarą z ich winy stał się pewien rybak. Świetny pastiż filmów gatunku: thriller, horror, itp...

Dodaj komentarz
sortuj po: najlepsze najnowsze
avatar
anonim (*.*.134.0) 2014-05-11 16:52:37 +170
Hahaha wazzap, wazzap, wazzap gościu powala :D Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.134.0) 2014-05-11 16:46:17 +92
Świetna komedia. Którą część najbardziej lubicie ? Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.134.0) 2014-05-11 16:47:18 +15
@anonim: Zdecydowanie 1,2,3 i 4 :D Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.209.150) 2014-06-22 17:56:40 +3
@anonim: 1 Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.221.64) 2014-07-02 13:18:46 +1
@anonim: 1 i 5 Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.77.11) 2014-07-29 18:31:57 0
@anonim: 5 Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.105.203) 2015-01-07 14:52:01 0
@anonim: Fajna jest każda część. Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.120.12) wysłano z m.cda.pl 2015-03-30 18:38:45 0
@anonim: Nie zapomnij o 5 ;) Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.120.12) wysłano z m.cda.pl 2015-03-30 18:39:12 0
@anonim: Tak własnie Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.131.49) 2013-10-14 19:36:44 +67
-What's up Shorty?
-WAZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP!!!! Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.39.80) 2013-10-03 22:24:11 +52
Mega! ;) Film ukazuje prawdę tutjszych filmów ;d genialny Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.74.44) wysłano z m.cda.pl 2014-06-11 16:28:27 +36
Naj lepsza jest jedynka ,kto tak mysili to da plus :-) Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.39.7) 2014-05-09 12:45:08 +16
straszne Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.164.220) 2013-11-21 19:24:19 +11
71:00 Jest dla mnie najzabawniejsze Odpowiedz
mariusz714 2014-08-05 20:05:16 +10
Super kto tak uważa daje plusik Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.81.204) wysłano z m.cda.pl 2014-11-11 07:46:03 +9
Wazaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaauuuuupp Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.81.49) wysłano z m.cda.pl 2014-06-25 08:22:32 +9
1:12:14 owieczka i się spuśćł Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.85.128) wysłano z m.cda.pl 2014-11-25 00:08:13 +8
Kto uważa że wszystkie części fajnie daje plusika Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.81.201) wysłano z m.cda.pl 2014-11-11 07:46:57 +8
Zaaaaajjjjjeeeeebbbiiissstttttyyyyyy film ;-) Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.105.15) 2014-05-19 15:59:02 +7
Ja kocham Dawida Kwiatkowskiego i on lepszy od tego filmu i i i mam 8 lat i kocham moja ciocie Marzanne i wujka Jacja, którego nie mam i i i ide sie myć, w misce , bo nie mam wanny w domu . 9893 Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.213.0) 2014-05-23 22:10:32 +2
@anonim: Wtw?! Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.172.195) 2014-05-25 00:14:25 +2
@anonim: Raczej Wtf?! Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.41.40) 2014-05-25 10:05:50 +2
@anonim: Xd Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.118.62) 2014-05-31 02:49:22 +2
@anonim: ☜(゚ヮ゚☜)(☞゚ヮ゚)☞ Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.120.12) wysłano z m.cda.pl 2015-03-30 18:40:44 +2
@anonim: To ssij jaja mudzinowi £azaaaaa Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.225.204) 2014-02-19 18:27:07 +7
Wooooo zawsze trolololo z tym filmem ! Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.227.146) 2014-06-03 23:19:00 +6
dwi minuty mam dosc Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.120.12) wysłano z m.cda.pl 2015-03-30 18:42:27 0
@anonim: A jebno£ cie ktos kiedys młotkiem w łeb ???? Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.33.66) 2014-06-03 13:48:08 +6
zajebisty Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.30.115) 2014-05-12 13:58:28 +6
prymitywna amerykańska komedia Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.120.12) wysłano z m.cda.pl 2015-03-30 18:45:05 +1
@anonim: Komedia to napewno była jak cie płodził rexio Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.241.130) 2014-04-26 13:49:20 +6
to głupia blądynka,a ten morderca chciał sie przespać XDD Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.41.236) 2013-09-06 17:56:12 +6
hahaha Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.87.8) 2014-09-28 01:32:02 +5
czemu nie ma możliwości dawania minusów? Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.120.12) wysłano z m.cda.pl 2015-03-30 18:43:12 +2
@anonim: Bo jestes gej w ch#j Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.120.12) wysłano z m.cda.pl 2015-03-30 18:44:00 +1
@anonim: Hahah masz racje haha Odpowiedz
Więcej

Kategorie gier online:

Copyright © 2003-2014 Comprehensible Download Attack

Logowanie