Piękne istoty - online (2013) Lektor PL - HD

Piękne istoty - online (2013) Lektor PL - HD

Nie masz zainstalowanej wtyczki flash, zainstaluj wtyczkę ze strony Adobe.

Zamknij reklamę aby uruchomić wideo
×
Ten film znajduje się w poczekalni.
Zaloguj się, aby zagłosować
4.0 / 5 Oceny: 36

Kategoria: Różności

Tagi:
dramat    fantasy    cały film    całe filmy    720p   
avatar

Dodał: anonim

Piękne istoty / Beautiful Creatures - online (2013) Lektor PL - HD

Ocena: 6/10 na ilmweb

Komentarze z FB

Komentarze do Piękne istoty - online (2013) Lektor PL - HD

Dodaj komentarz

Najlepsze komentarze

anonim (*.*.170.172) 2014-01-31 00:51:56 +35
Zajebisty film i ch...uj wam w dupe takie jest moje zdanie xDD Pokaż odpowiedzi Odpowiedz
anonim (*.*.44.222) 2014-03-07 15:36:45 +18
Jesuuu ten gośc ma twarz jak gnom ,albo ja jestem pijana????? Pokaż odpowiedzi Odpowiedz
anonim (*.*.9.77) 2014-05-10 21:24:44 +17
Bardzo mądry i piękny film o poświęceniu czegoś co się kocha, by było lepiej... Film dla ludzi którzy mają więcej niż 21 lat, a może nawet więcej, ci młodsi będą myśleli, że to taki inny Zmierzch i go nie zrozumieją rozumieją. Daję 8/10 i polecam :) Pokaż odpowiedzi Odpowiedz
anonim (*.*.37.138) 2013-08-24 21:32:23 +13
OMG !!!Mam nadzieje ze bedzie 2 czesc bo film jest swietny !pod koniec sie poplakalam i kto tez niech odpowie Pokaż odpowiedzi Odpowiedz
anonim (*.*.10.214) 2013-06-09 17:25:20 +8
końcówka najlepsza... Pokaż odpowiedzi Odpowiedz

Wszystkie komentarze

anonim (*.*.108.80) 2014-07-21 15:59:27 0
jaka jest końcówka? Odpowiedz
anonim (*.*.199.145) wysłano z m.cda.pl 2014-07-17 22:07:43 0
Wszyscy pisza zajebisty film szkoda tylko ze nikt ksiazki nie przeczytal ;) Odpowiedz
anonim (*.*.29.113) wysłano z m.cda.pl 2014-07-16 15:50:43 0
Ale o co cho ? Czemu ona jest pół dobra i pół zła? Odpowiedz
anonim (*.*.99.197) 2014-07-14 14:47:00 0
Mogę go oglądać na okrągło i mi się nie znudzi, jednym słowem zarąbisty film i polecam ;) Odpowiedz
anonim (*.*.214.240) 2014-07-12 20:35:51 0
jejuuuu ja zaraz się porycze mam nadzieje że bd 2 część Odpowiedz
anonim (*.*.112.131) 2014-07-12 17:39:59 +3
ale szajs Odpowiedz
anonim (*.*.56.149) 2014-07-12 00:00:24 0
Będszie 2 część? Odpowiedz
anonim (*.*.205.167) 2014-07-11 23:12:54 +1
eee dla malolatow Odpowiedz
anonim (*.*.23.172) wysłano z m.cda.pl 2014-07-10 15:06:00 0
Super Odpowiedz
anonim (*.*.180.56) wysłano z m.cda.pl 2014-07-09 11:45:13 0
Aktorzy zajebisci, a ta laska jest fajna Odpowiedz
anonim (*.*.180.56) wysłano z m.cda.pl 2014-07-09 11:45:01 +2
Aktorzy zajebisci, a ta laska jest fajna Odpowiedz
anonim (*.*.180.56) wysłano z m.cda.pl 2014-07-09 11:40:00 +3
Zajebisty Odpowiedz
anonim (*.*.117.148) wysłano z m.cda.pl 2014-07-08 20:39:09 0
Badziewie Odpowiedz
anonim (*.*.157.104) 2014-07-04 02:04:30 +1
tak ten film daje bardzo duzo do swoich osobistych refleksji. jest ciekawy, faktycznie daje rowniez duzo do myslenia. pomiedzy dobrem a zlem. lecz zawsze dobro. milosc zwyciezy! trzeba naprawde bardzo chciec a nadewszystko wierzyc w wielka milosc, ktora jest ponad wszystko! swietny film. pozdrawiam. warto go ogladnac! tez czekam na 2-ga czesc. moze bedzie? a co do filmow pt zmierz rownierz obejrzalam i sa troche podobne troche lecz 1-dno laczy te filmy milosc!dlatego warto byc dobrym a nie zlym. kochac a nie nawidziec.!!! Odpowiedz
anonim (*.*.181.58) wysłano z m.cda.pl 2014-07-03 18:47:07 +2
Nie zgadzam sie z komentarzem dotyczącym wieku moim zdaniem wiek nie ma znaczenia a raczej dojrzałość i wypbraźnia :) Odpowiedz
anonim (*.*.74.34) 2014-06-29 20:55:05 0
zajebisty film mi jak najbardziej sie podobał a wy piszcie co chcecie pozdrawiam i życzę milego ogladania :) Odpowiedz
anonim (*.*.170.89) 2014-06-28 23:18:44 0
film jest jak wasze odchody i siijj mi Odpowiedz
anonim (*.*.86.8) 2014-07-03 11:40:36 0
@anonim: Jestes totalnym prostakiem,jesli nie zrozumiales tresci! Zal mi Ciebie... Odpowiedz
anonim (*.*.226.80) wysłano z m.cda.pl 2014-06-24 20:52:41 +4
Superaśny film. Odpowiedz
anonim (*.*.13.182) 2014-06-23 22:49:00 0
Piekny film. Goraco polecam tym ktorzy umia go zrozumiec:) Odpowiedz
anonim (*.*.135.64) 2014-06-26 02:13:39 +4
@anonim: A jak nie "UMIĄ" to niech "NIEOGLONDAJOM"... Odpowiedz
anonim (*.*.51.157) wysłano z m.cda.pl 2014-06-18 21:54:57 +6
ZAJEBIASZCZY Odpowiedz
Więcej

Podobne video

Ostatnio komentowane:


>

Kategorie gier online:

Copyright © 2003-2014 Comprehensible Download Attack

Logowanie