Iron Man 3 Dubbing PL

Iron Man 3 Dubbing PL

Ten film znajduje się w poczekalni.
Zaloguj się, aby zagłosować
5.0 / 5 Oceny: 39

Odsłony: 159731

Kategoria: Różności

Tagi:
akcja    cały    dubbing    film    iron    iron Man    Iron Man 3    kinowa    man    polski    sci fi    wersja   
Dodano: 2013-05-20 19:46:42
avatar

Dodał:

Niezastąpiony Robert Downey Jr. powraca w roli miliardera i genialnego wynalazcy Tony’ego Starka w trzeciej części historii ze świata Marvela – "Iron Man 3".

Świat Tony’ego Starka legł w gruzach w skutek podstępnych działań jednego z jego najpotężniejszych wrogów. W poszukiwaniu zemsty Stark wyrusza w podróż, która wystawi na próbę siłę jego charakteru i ducha walki. Przyparty do muru, znów może polegać wyłącznie na swojej pomysłowości i instynkcie. Wkrótce odkrywa odpowiedź na od dawna nurtujące go pytanie: czy to zbroja czyni superbohatera?

Komentarze z FB

Komentarze do Iron Man 3 Dubbing PL

Dodaj komentarz

Najlepsze komentarze

adamgorski731 2013-05-21 07:47:56 +249
anonim (*.*.165.92) 2013-05-25 18:37:04 +177
Powiem jedynie to,że ten film powala i zainteresuje wszystkich :P Polecam gorąco :D Pokaż odpowiedzi Odpowiedz
anonim (*.*.171.151) 2013-05-26 00:55:02 +44
debeściak z tego starka !! :D Pokaż odpowiedzi Odpowiedz
anonim (*.*.253.108) 2014-05-19 21:13:22 +38
Naj film 4ever!!! Zarąbisty jak nie wiem! Pozdro Pokaż odpowiedzi Odpowiedz
anonim (*.*.200.81) 2013-09-26 19:31:34 +34
Wiesz co mnie zastanawia? Gdzie jest moja kanapka? Pokaż odpowiedzi Odpowiedz

Wszystkie komentarze

avatar
anonim (*.*.68.169) 2015-01-07 15:56:50 0
Jesli ktos chce piosenke Effiel 65 Blue Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.249.149) wysłano z m.cda.pl 2015-01-03 10:41:16 +2
Czesc film zajebisty Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.149.182) 2015-01-01 22:33:42 0
daje like twojej kanapce anonimie jakimś tam ,ale tylko jeśli jest z sałatą Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.114.14) wysłano z m.cda.pl 2014-12-30 22:34:59 +3
Film jest zanefajny k!%@a bisty polecam Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.50.233) wysłano z m.cda.pl 2014-12-29 08:41:59 0
Tak zajebiste że niemam komentarza!!:-) Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.196.60) 2014-12-28 19:03:45 0
niby zbroi było "tylko" 42 a ile tam wybuchło? 100? więcej? Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.179.128) wysłano z m.cda.pl 2014-12-28 01:59:42 0
Stark miał koszulke z AIM ciekawe czy ktoś to zauważył? Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.146.253) 2014-12-26 17:44:00 +1
login Stark Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.161.100) 2014-12-24 11:03:27 +2
Daj jedną zbroję Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.153.197) 2014-12-08 23:41:13 +1
zafalist film xd lepsze niz nakuka .nauka jest dla lam Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.153.197) 2014-12-08 23:40:05 0
spoko Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.133.87) wysłano z m.cda.pl 2014-11-15 21:27:57 +2
Gdzie jest moja kanapka ? Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.153.197) 2014-12-08 23:43:17 0
@anonim: jak ją znajdiesz podziel sie hamie dzileki sie posilkiem xd Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.254.5) 2014-11-09 15:05:56 +1
polecam swietne Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.64.131) 2014-10-28 03:05:20 +1
Albo bdz. dalej zajebisty transformers z tego albo kiczowaty Power Rangers,
aczkolwiek - to ,,chrzanic ,sa swieta " :C... obrzydliwa scena Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.237.118) 2014-10-11 14:42:44 +3
extra Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.192.27) 2014-10-10 17:18:12 0
faina muza jak na sam poczontek Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.100.243) 2014-10-07 21:14:08 +3
Na samym końcu napis --
- Tony Stark will return -
To możliwe że bd kolejna część :D Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.32.173) 2014-10-23 19:06:11 +2
@anonim: Oznacza to że powróci w Avengers:Age of Ultron Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.3.66) 2014-09-21 17:33:08 +4
Mi się wydaję że kiedyś to oglądałęm XD chociaż oglądam pierwszy raz :o Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.104.28) 2014-09-16 20:02:22 +1
ten film wymiata Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.220.64) 2014-09-13 16:34:41 +1
jow Odpowiedz
Więcej

Podobne video

Kategorie gier online:

Copyright © 2003-2014 Comprehensible Download Attack

Logowanie