Ania z Zielonego Wzgorza cz.1

Ania z Zielonego Wzgorza cz.1

Nie masz zainstalowanej wtyczki flash, zainstaluj wtyczkę ze strony Adobe.

Zamknij reklamę aby uruchomić wideo
Ten film znajduje się w poczekalni.
Zaloguj się, aby zagłosować
1.0 / 5 Oceny: 5

Odsłony: 70772

Kategoria: Różności

Tagi:
familijny   
Dodano: 2013-04-25 10:14:22
avatar

Dodał:

Film Familijny
Wedlug powieści Ania z Zielonego Wzgórza Lucy Maud Montgomery

Komentarze z FB

Komentarze do Ania z Zielonego Wzgorza cz.1

Dodaj komentarz

Najlepsze komentarze

mjelonek 2013-05-22 22:01:46 +50
A to streszczenie
Najgorszy film i książka która kidy kolwiek powstałaKto
żal p
Kto też nienawidzi tego filmu niech da plusa!!!!
Jak by ktoś się pytał dlaczego to oglondam skoro tego tak nienawidzę to dlatego że to moja lektura
Pisze to przez cały film Pokaż odpowiedzi Odpowiedz
anonim (*.*.65.249) 2014-03-09 20:07:39 +49
Trzeba być na prawdę upośledzony, żeby napisać taki komentarz jak "żal.pl", co to wgl jest?
A co do filmu to spoko, pouczający nawet ;)
Kto ze mną + Pokaż odpowiedzi Odpowiedz
anonim (*.*.127.254) 2014-01-09 19:21:58 +35
Mi osobiście bardziej podoba się książka! Pokaż odpowiedzi Odpowiedz
anonim (*.*.23.41) 2014-03-17 18:16:16 +21
super bardzo fajny film Pokaż odpowiedzi Odpowiedz
anonim (*.*.51.59) 2014-02-23 13:41:55 +16
Jak ja uwielbiam tą książkę! Jak ja ją kocham! Pokaż odpowiedzi Odpowiedz

Wszystkie komentarze

avatar
anonim (*.*.138.187) 2015-01-25 19:26:45 0
made in china :D Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.211.149) 2015-01-23 20:11:52 +5
Książka jest ŚWIETNA . kto pisze że jest lipa to sie nie zna. poza tym film jest ok Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.36.227) wysłano z m.cda.pl 2015-01-14 22:20:44 0
Super Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.36.227) wysłano z m.cda.pl 2015-01-14 22:20:24 0
Świetny film :) Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.75.17) wysłano z m.cda.pl 2015-01-09 22:37:06 +6
Mjelonek , ty suki synu jak smiesz pisać takie rzeczy o czymś tak pięknym jak Ania z zielonego wzgórza !?Jesteś takim pedałem że mi się rzygać chce !!!Kto się zgadza daje plusa ! Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.75.17) wysłano z m.cda.pl 2015-01-09 22:37:02 +3
Mjelonek , ty suki synu jak smiesz pisać takie rzeczy o czymś tak pięknym jak Ania z zielonego wzgórza !?Jesteś takim pedałem że mi się rzygać chce !!!Kto się zgadza daje plusa ! Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.165.157) 2015-01-05 21:04:22 0
avatar
anonim (*.*.65.247) wysłano z m.cda.pl 2015-01-05 14:59:31 +1
Bardzo podoba mi się ten film jest taki ładny Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.219.110) 2014-12-14 21:17:37 +2
To bardzo fajny film nierozumiecie że kiedyś nie mieli komputerów i telefonów. Nie używali brzydkich słów i dla tego się wam to nie podoba. Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.159.197) 2014-12-09 20:40:06 +1
ja wogóle nie nienawidze czytać ani oglondać filmy z lektur jaki pedał wynalazł książke. książki przedmiotowe to rozumiem ale książke do czytania Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.174.227) wysłano z m.cda.pl 2014-11-30 19:38:54 +3
Kocham tą lekture!! Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.52.1) 2014-11-24 14:50:43 0
jjjjjjjjjjjjjjjjhcvl Odpowiedz
Kacper_Makuwka 2014-11-14 17:29:53 +4
polecam film bo jest cudowny tylko szkoda że niema cz.2 Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.74.10) 2014-11-12 13:42:01 +3
ma ktoś link do drugiej części Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.79.43) 2014-11-11 15:21:30 +2
avatar
anonim (*.*.252.81) 2014-11-09 16:03:51 +11
O Matko.... Ludzie ogarnijcie się. Ania z Zielonego Wzgórza to piękna historia, o przyjaźni, pragnieniu bycia kochanym, akceptacji, stawianiu czoła przeciwnością losu i co najważniejsze uczy nas cieszyć się tym co mamy - np. Ania myślała,że mieć rude włosy to coś najgorszego w świecie,a gdy miała zielone zobaczyła,że rude wcale nie są najgorsze. To czegoś uczy i jest to film o czymś co jest.... czymś co otwiera nam serca. A wy,
co piszą 'do dupy' ogar, bo wy chyba nawet nie wiecie co to znaczy 'dobry film', bo wy tylko jakieś seriale typu
strzelanki i inne głupoty, które niczego nie uczą. Pozdrawiam ludzi OGARNIĘTYCH ;D Odpowiedz
Ulunia0407 2014-12-23 18:58:53 +4
@anonim: Zgadzam się z tobą moim zdaniem to głupie sądzić tak o takim świetnym filmie . Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.35.232) wysłano z m.cda.pl 2014-11-07 14:57:31 +1
To wcale się nie chce włączyć Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.95.42) 2014-11-05 17:38:41 +5
Bardzo fajny film ! :D xDD
mam lekture anke i przydało mi się ! :D Odpowiedz
Ulunia0407 2014-12-23 18:59:57 +2
@anonim: Mi też się przydało . Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.130.7) 2014-11-04 19:41:31 +1
To jest dobre a wy jesteście do dupy nie mogę tylko odszukać cz2 a tak to spoko Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.194.130) wysłano z m.cda.pl 2014-10-26 13:01:58 +6
Film jest swietny a ksiazka jeszcze lepsza..dzieciaki, jesli Wam sie film nie podoba to ruszcie dupy do biblioteki po ksiazke..ale teraz to wszuscy wygodni, lepiej film pbejrzec. A ksiazki to nigdy w reku nie trzymaliscie a co dopiero ja przecytac ze ZROZUMIENIEM lepiej siedziec przed PC tem i ograniczac sie do durnych gierek. A zeby mozgiem ruszyc i wyobraznia zadzialac to wygodniej ksytykowac. Bo czemu Wam sie film nie podoba?! Bo za malo kolorowy i nie w 3D? Zenada. Odpowiedz
Więcej

Podobne video

Ostatnio komentowane:

Kategorie gier online:

Copyright © 2003-2014 Comprehensible Download Attack

Logowanie