Dziewczyna i chłopak: wszystko na opak - online (2010) Lektor PL

Dziewczyna i chłopak: wszystko na opak - online (2010) Lektor PL

Nie masz zainstalowanej wtyczki flash, zainstaluj wtyczkę ze strony Adobe.

Zamknij reklamę aby uruchomić wideo
Ten film znajduje się w poczekalni.
Zaloguj się, aby zagłosować
4.0 / 5 Oceny: 18

Kategoria: Różności

Tagi:
cały film    całe filmy    romans    dramat    komedie   
avatar

Dodał: anonim

Dziewczyna i chłopak: wszystko na opak / Flipped - online (2010) Lektor PL

Komentarze z FB

Komentarze do Dziewczyna i chłopak: wszystko na opak - online (2010) Lektor PL

Dodaj komentarz

Najlepsze komentarze

anonim (*.*.245.116) 2014-03-03 20:12:26 +89
kuwa ten Brajs jest taki ładny *.* Pokaż odpowiedzi Odpowiedz
agatkaa10 2013-07-09 21:43:12 +58
super film :) można powiedzieć że to marzenie każdej dziewczyny ;) Pokaż odpowiedzi Odpowiedz
anonim (*.*.102.135) 2014-01-17 00:21:59 +50
Świetny film i zakończenie spoko tak jak powinno być, nie inaczej dopiero zaczynają się poznawać.
A takie uczucia trwają bardzo bardzo długo. SUPER. Pokaż odpowiedzi Odpowiedz
anonim (*.*.23.214) 2013-07-17 16:37:48 +38
fajny... koniec filmu mogli rozwinąć, ale spoko... szkoda że w rzeczywistości jak trochę odstajesz od innych żaden chłopak na ciebie nie spojrzy... chciałabym żyć w filmie... haha;) Pokaż odpowiedzi Odpowiedz
radekkino 2014-03-14 03:16:11 +33
Warto sadzić drzewa :) Pokaż odpowiedzi Odpowiedz

Wszystkie komentarze

avatar
anonim (*.*.8.237) wysłano z m.cda.pl 2014-12-15 19:09:52 0
Morze niektozy sie ze mna zgodza ale ja tak mysle swoje :D . Ten film tak jakby pokazuje ze niechodzi w zyciu tylko o to zeby sie popisac przed kolezankami i kolegami ze ona czy tam on mi sie podoba i szpanowac tym tak jak to niektozy robia :D Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.8.237) wysłano z m.cda.pl 2014-12-15 15:14:28 +4
Hihi. Fajny "." Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.8.237) wysłano z m.cda.pl 2014-12-15 06:50:31 +2
Wy piszecie w kom ze niema takich chlopakow jak ten koles z filmu wiadomo malo takich jest ale jednak tacy sa :D no to tyle z mojej strony / niunia :D Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.83.90) 2014-12-10 20:00:08 0
Super Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.221.174) 2014-12-01 19:13:08 +1
Wzruszający i cudowny film , na pewno obejrzę go jeszcze raz !! Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.63.59) wysłano z m.cda.pl 2014-11-22 22:25:55 +2
Genialny film kto sie zgadza +(brajs jest ładny) Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.17.73) 2014-11-20 00:49:08 +3
Najpiękniejszy film w moim życiu, po prostu cudowny oglądam po raz enty. Chciałabym żeby było takich więcej albo dwójka żeby wyszła kocham! Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.74.146) wysłano z m.cda.pl 2014-11-18 22:21:14 +1
k!%@a jaki fen Brajs piękny. Gdzie oni go wyczaśli? ♡♥♡ Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.247.143) wysłano z m.cda.pl 2014-11-13 20:57:47 0
Kurde...Zakochałam się w tym chłopaku ♥ Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.44.173) 2014-11-09 19:14:00 0
To jest najlepszy film jaki widziałam Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.215.47) 2014-11-02 21:35:46 0
najlepsze!!!! Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.214.177) 2014-10-27 12:14:38 0
Piękny :* Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.155.176) wysłano z m.cda.pl 2014-10-25 13:54:56 0
Ile ona ma lat? Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.78.255) wysłano z m.cda.pl 2014-10-23 18:47:13 0
Szkoda tylko, że w dzisiejszych czasach chłopacy patrzą tylko na wygląd. Mało jest takich, którzy kochają za charakter..
Co do filmu to wspaniały.
Nie zalicza sie do tych prostych.
Poruszająca fabuła filmu.
Szukam coś podobnego jeszcze.
Pozdrowienia dla nastolatków ;) Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.135.13) wysłano z m.cda.pl 2014-10-17 18:04:52 +2
Super film pokazujący że nie wiadomo kiedy może nas dopaść miłość. Film cudowny tylko koniec by mógłby być bardziej romantyczny i mogli się pocałować a jako tako to film oceniam 8/10 ;-) Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.166.253) wysłano z m.cda.pl 2014-10-11 15:15:52 +3
Mi się bardzo podobal i nie wiem dlaczego niektorzy go krytykuja. Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.166.253) wysłano z m.cda.pl 2014-10-11 15:08:39 +3
Super film. Chciałoby się żyć w takim filmie. Szkoda, że tak nie dzieje się naprawdę... Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.138.69) wysłano z m.cda.pl 2014-10-10 16:33:57 +4
Ja piernicze.... Brajs jest jedyny w swoim rodzaju i ta dziewczyna tez ładna

. pieprze ale świetny film! Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.123.229) 2014-09-27 14:11:48 +2
jezu jaki ladny brais super fil Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.187.7) 2014-09-21 00:33:48 +1
Super film wzruszający i piękny polecam (Markopolo123) Odpowiedz
Więcej

Podobne video

Zagraj w gry multiplayer bez logowania:

Kategorie gier online:

Copyright © 2003-2014 Comprehensible Download Attack

Logowanie