Mały Mikołaj wita prezydenta

Mały Mikołaj wita prezydenta

Nie masz zainstalowanej wtyczki flash, zainstaluj wtyczkę ze strony Adobe.

Zaloguj się, aby zagłosować
4.0 / 5 Oceny: 43

Odsłony: 63819

Kategoria: Prosto z Polski

Tagi:
hanys    komorowski    mały    mikołaj    nosz    prezydenta    synek    wita   
Dodano: 2013-04-06 19:33:53
avatar

Dodał:

nosz synek! ;-)

Komentarze z FB

Komentarze do Mały Mikołaj wita prezydenta

Dodaj komentarz

Najlepsze komentarze

anonim (*.*.169.126) 2013-04-06 22:27:20 +154
Nie wiedziałem, że prezydent jest brzuchomówcą. Do tego świetnym! I ta realistyczna kukiełka chłopca. miszcz Pokaż odpowiedzi Odpowiedz
anonim (*.*.116.250) 2013-04-06 22:24:30 +70
lepiej gada od Bronka Pokaż odpowiedzi Odpowiedz
anonim (*.*.3.18) 2013-04-07 10:09:17 +61
Usuńcie to natychmiast ! Chcecie żeby chłopiec za 10 lat przeżywał zawał serca oglądając to co mówił ? Pokaż odpowiedzi Odpowiedz
anonim (*.*.55.135) 2013-04-06 22:57:18 +48
A Komor cieszy ryjka jakby cokolwiek zrozumiał. W sumie nawet jakby było po polsku a nie po śląsku to i tak by nie zrozumiał.

A wszystkim mądralom twierdzącym że woj. Śląskie = Niemcy, powiem tak: z chęcią bym tak chciał, żył bym w bogatym i mądrym kraju w którym głowa państwa cieszy się od dekady niemalejącą popularnością i walczy o swoje, a nie bandą pyszałków i niekompetentnych dziwnych i śmiesznych panów którzy nie mają zielonego pojęcia o czymkolwiek. Pozdro z Katowic i prężnie rozwijającego się GOP'u. Nie potrzebujemy magistrów filozofii i kulturoznawstwa, damy sobie bez ciebie radę, Warszawo Pokaż odpowiedzi Odpowiedz
RobinBang 2013-04-06 22:42:00 +43
Fajny ten synek ;)

Tak nawiasem to podobno dla naszego miłosiernego pierdy denta Gajowego, na tym właśnie spotkaniu wypadła karteczka z dziurawej kieszeni gajera , zobaczcie sami co mu po głowie chodzi. Pokaż odpowiedzi Odpowiedz

Wszystkie komentarze

avatar
anonim (*.*.78.11) 2014-09-26 22:34:33 0
komorowski sie cieszy jak na spotkaniu z obama bo chuja z tego rozumie Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.130.64) wysłano z m.cda.pl 2014-06-26 23:00:00 0
Super Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.239.90) 2014-06-26 14:34:50 0
No fakt.Ubrany jak maly niemiec Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.54.16) 2014-03-02 19:40:57 +2
No właśnie szkoda że komorek nie rozumie co ten dzieciak mówi Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.145.177) 2013-04-23 21:34:39 0
ekstra Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.173.29) 2013-04-13 00:29:52 +1
na koniec tylko brakowało " czy się stoi czy się leży, kasa zawsze się należy" Odpowiedz
amelka5351 2013-04-12 19:10:01 0
on jest dobry Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.175.1) 2013-04-11 18:53:03 0
yno slonsk Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.124.111) 2013-04-10 23:38:02 +2
Końcówka najlepsza - polityków podsumował - nie narobić się, a zarobić. Te darmozjady właśnie tak robią -.- i nam każą robić do 67 lat - a niech pójdzie jeden z drugim na taśmę produkcyjną lub gdziekolwiek indziej, do ciężkiej pracy fizycznej i zobaczymy ile wytrzyma i czy przeżyje do emerytury -.- Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.91.162) 2013-04-10 18:02:55 +1
Jak to sie richtich fajnie sucho. Mały hanys miyndzy gorolami. A gorole sie śmiejom a sami niy wiedzom z czego. Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.199.61) 2013-04-09 22:22:02 +2
Czemu on jest ubrany jak niemiec? Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.123.131) 2013-04-08 22:07:53 +2
Dobrze gada ! Polać mu ! :D Odpowiedz
Piotrek_Kasprzak 2013-04-08 17:33:37 0
fajny ten synek to mały mikołaj brzuchomówca .to na pewno kukłą Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.103.12) 2013-04-08 16:46:02 +2
wy gorole niy rozumicie co tyn chlopczyk godo!! bo polska powinna byc podzielono na hanysów i goroli bo jak nierozumicie tu h u j wam w dupa! Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.46.168) 2013-04-08 22:03:56 +4
@anonim: Nadal mieszkasz w Polsce jesteś Polakiem czy chcesz czy nie, a podziały ludzi robił Hitler my też musimy? Chcesz nadal dzielić ludzi zgotuj sobie los jak on... Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.203.10) 2013-04-13 20:39:34 0
@anonim: dyć to je trol! nie słuchejcie onego! żodyn hanys niy pado "dupa" yny "żić"!

Gryjtka. Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.108.248) 2013-04-17 23:19:24 +2
@anonim: i po co wulgaryzmy!! a my gorole rozumimy co wy godocie! Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.157.138) 2013-04-08 15:41:17 +7
Co to za pedofil gruby w okularach z wasem robi kolo prezydenta ?? Odpowiedz
grzegorzwysocki9 2013-04-08 15:09:41 +1
Nosz synek Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.253.1) 2013-04-08 14:56:32 +1
co to ku*** zlot pedofili ?? Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.157.173) 2013-04-08 10:31:55 +1
Bronka bym sobie wypił. Odpowiedz
Kri100 2013-04-08 10:22:39 +2
i tak ch. będzie nieszczęsliwy przez pajców z rządu banda nieudaczników debili Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.125.52) 2013-04-08 10:09:07 +1
Super gwara, zazdroszczę
Bydgoszczanka Odpowiedz
Więcej
Następne video z głównej >

Podobne video

Kategorie gier online:

Copyright © 2003-2014 Comprehensible Download Attack

Logowanie