Paranormal Activity - online (2007) Lektor PL - HD

Paranormal Activity - online (2007) Lektor PL - HD

Nie masz zainstalowanej wtyczki flash, zainstaluj wtyczkę ze strony Adobe.

Ten film znajduje się w poczekalni.
Zaloguj się, aby zagłosować
4.0 / 5 Oceny: 28

Kategoria: Różności

Tagi:
cały film    całe filmy    horror    horrory    720p   
avatar
Dodał: anonim

Paranormal Activity - online (2007) Lektor PL - HD

Dodaj komentarz
sortuj po: najlepsze najnowsze
avatar
anonim (*.*.103.40) 2014-01-26 01:16:45 +184
Fajne cycki ma ta aktorka Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.206.133) 2014-03-14 14:40:01 +7
@anonim: Wy k!%@a poj!%@ne zasrancy nie podoba sie to kuzwa nie o0gladaj Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.90.239) 2014-03-31 14:20:54 +4
@anonim: jp a wy jak zwykle tylko o jednym daj se slikony też będziesz mieć takie Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.242.149) 2014-04-27 21:33:57 +4
@anonim: cycki ? spojrz na calokształ co z tego ze moze ma te "E" ale wyglada jak mała świnka Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.250.133) 2014-07-02 00:15:14 +2
@anonim: O tym samym pomyslalam jak to ogladalam *.* Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.225.130) wysłano z m.cda.pl 2015-01-01 18:49:08 +3
@anonim: Lesba O.O zboczuch Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.115.56) wysłano z m.cda.pl 2015-04-10 23:55:49 +3
@anonim: Taa Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.56.193) 2014-01-25 19:52:43 +97
zesrałem sie i sram daiej Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.214.42) 2013-04-07 14:19:18 +55
nudny film Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.92.170) 2013-07-31 17:41:40 +3
@anonim: chyba dla Ciebie xd Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.164.244) 2013-08-05 22:34:45 +7
@anonim: niedziwie się że nudny skoro oglądasz horrory o 14:19 Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.121.82) 2013-08-06 16:40:41 +2
@anonim: jak sie oglada raz na ruski rok jakis horror to sie nie dziwuje że dla cb głupi ja oglądam codziennie i szczeze powiem że on jest poprostu zajebisty brawa dla rezysera zrobil kawał dobrej roboty :D Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.78.35) 2013-09-07 15:14:27 +1
@anonim: hah no ta zgadzam się Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.198.180) 2013-11-02 11:52:59 +3
@anonim: Lepszego byś nie nakręcił złotko ;) Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.85.131) 2014-01-15 12:19:05 +2
@anonim: ten film nie jest nudny a jego celem nie jest żeby przez półtorej godziny drzwi się ruszały okna nap$@%$@?ały itd. zanim coś napiszesz może lepiej przemyśl co autor wyobrażać mógł sobie tworząc właśnie taki film Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.254.172) 2014-01-27 16:09:29 +2
@anonim: sam jestes nudny Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.25.191) wysłano z m.cda.pl 2014-12-25 09:07:05 +2
@anonim: Troszeczkę straszne ale fajne jak ta baba nim rzuca *.* Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.204.214) 2014-01-12 16:54:10 +42
Ostra dawka strachu....film trzyma w napięciu i to mi ssię najbardziej podoba .... Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.254.165) 2015-02-25 20:04:26 0
@anonim: śsię podoba hahaha ale śmieszne... Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.46.191) wysłano z m.cda.pl 2014-06-29 23:15:46 +32
Taki sobie ale w momentach straszny ... Odpowiedz
adan111 2014-01-23 17:37:32 +20
ale tego typu filmy są zzzaaaajjjjeeebbbbiiiisssstttteeee Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.84.10) 2013-10-15 21:23:23 +14
Dobry film dla tych , którzy nie lubią krwawych rzeznickich horrorów, napięcie i dreszcz czasem dają lepsze efekty niż obryzgany krwią ekran w kiczowatym filmie. Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.206.133) 2014-03-14 14:38:21 +9
Stoperan wez zasrancu Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.1.187) 2014-01-27 00:33:26 +9
Mi sie bardzo podobało. Moim zdaniem było to straszne, nawet bardzo.. W środe ide na PA Naznczony.. Ciekawe czy będzie równie straszne, czy straszniejsze. ;3 Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.156.131) 2014-02-14 17:30:00 0
@anonim: Naznaczony o wiele straszniejszy. Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.137.1) 2014-04-25 12:54:05 +8
Film bardzo dobry tylko trzeba umieć go obejrzeć , tym co mówią że nudny radzę zmienić nastawienie . Bez odpowiednich warunków nie poczujecie tego klimatu ( Osobiście polecam oglądać nocą , bez towarzystwa z dobrymi słuchawkami na uszach ). Z kolejnymi częściami to już inna historia ... Po ostatniej nieco się załamałem i mam nadzieję że to koniec tego tytułu bo twórcy sami sobie szkodzą i marnują czas widzów którzy po pierwszej , dobrej , historii chcą zobaczyć kawałek horroru z dreszczykiem. Nie mniej jednak do obejrzenia powyższego tytułu serdecznie zapraszam .
--" Czasemcośoglądacz" -- Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.225.130) wysłano z m.cda.pl 2015-01-01 18:46:18 +1
@anonim: Popieram tego tu :) Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.52.35) 2013-05-02 15:13:48 +8
Nudny ! Każdy gada że to takie straszne , że można zemdleć ale ja może jestem jakaś dziwna ale mnie to bardziej śmieszy ;) Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.143.113) 2013-11-21 16:42:30 +2
@anonim: nie tylko cb xd Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.203.125) wysłano z m.cda.pl 2015-04-15 22:10:05 +2
@anonim: Tylko ostatnie 5 minut straszne Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.150.10) wysłano z m.cda.pl 2014-07-19 13:53:47 +7
Dobry koniec Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.3.113) 2013-04-21 20:31:46 +7
dobre Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.81.205) wysłano z m.cda.pl 2014-12-31 19:05:06 +1
@anonim: LudiLudeclelsmki
Gugijjklkjhgbnbgtfdssdddggvhjvs Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.58.167) wysłano z m.cda.pl 2014-07-22 00:01:32 +6
jest godzina dokładnie 00.00. Wnioski ? Sram ze strachu. Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.59.99) 2014-08-18 23:12:12 0
@anonim: yyy lel... Oglądnij sobie "Obecność", "Sinister" albo "The Amytiville" czy jakoś tak. Po tym można się bać a nie po Paranormal... Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.161.1) wysłano z m.cda.pl 2015-04-12 22:21:47 0
@anonim: Obecność i minister to gówno... Patanolmal lepszy Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.249.178) 2014-05-30 11:21:46 +6
MYSLAŁEM ZE MU NA KONIEC ZROBI LODA Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.51.28) 2015-03-09 13:04:26 0
@anonim: hahahahaha ale śmieszny komętaż ymmm NIE Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.156.56) 2013-08-11 18:29:17 +6
czemu oni na noc drzwi nie zamykali? -.- Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.173.60) wysłano z m.cda.pl 2015-04-08 20:28:32 +2
@anonim: Dlatemu bo kamera musiała widzieć korytarz Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.150.10) 2015-03-17 23:15:41 +5
Kristin jest sexy ruchał bym ją :) Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.101.81) wysłano z m.cda.pl 2014-06-18 18:05:34 +5
Chcecie żebym zawału dostała k!%@a? -.- a tak wgl to zajeb****** film ! 10.10.10 Odpowiedz
sexy_frog 2014-01-28 15:57:06 +5
gdy go oglądam to aż srać mi się chce z nudów Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.204.214) 2014-01-12 15:26:36 +5
zajebisty jak mówicie że nudny macie nasrane pod glacą Odpowiedz
Więcej

Podobne video

Ostatnio komentowane:

Kategorie gier online:

Copyright © 2003-2014 Comprehensible Download Attack

Logowanie