Paranormal Activity - online (2007) Lektor PL - HD

Paranormal Activity - online (2007) Lektor PL - HD

Nie masz zainstalowanej wtyczki flash, zainstaluj wtyczkę ze strony Adobe.

Zamknij reklamę aby uruchomić wideo
×
Ten film znajduje się w poczekalni.
Zaloguj się, aby zagłosować
4.0 / 5 Oceny: 22

Kategoria: Różności

Tagi:
cały film    całe filmy    horror    horrory    720p   
avatar

Dodał: anonim

Paranormal Activity - online (2007) Lektor PL - HD

Komentarze z FB

Komentarze do Paranormal Activity - online (2007) Lektor PL - HD

Dodaj komentarz

Najlepsze komentarze

anonim (*.*.103.40) 2014-01-26 01:16:45 +46
Fajne cycki ma ta aktorka Pokaż odpowiedzi Odpowiedz
anonim (*.*.56.193) 2014-01-25 19:52:43 +38
zesrałem sie i sram daiej Pokaż odpowiedzi Odpowiedz
anonim (*.*.214.42) 2013-04-07 14:19:18 +37
anonim (*.*.204.214) 2014-01-12 16:54:10 +14
Ostra dawka strachu....film trzyma w napięciu i to mi ssię najbardziej podoba .... Pokaż odpowiedzi Odpowiedz
anonim (*.*.46.191) wysłano z m.cda.pl 2014-06-29 23:15:46 +14
Taki sobie ale w momentach straszny ... Pokaż odpowiedzi Odpowiedz

Wszystkie komentarze

anonim (*.*.58.167) wysłano z m.cda.pl 2014-07-22 00:01:32 +1
jest godzina dokładnie 00.00. Wnioski ? Sram ze strachu. Odpowiedz
anonim (*.*.58.167) wysłano z m.cda.pl 2014-07-21 22:41:33 +1
nudy. Flaki z olejem i tym podobne. Żena. Żartuje zajebisty. Odpowiedz
anonim (*.*.150.10) wysłano z m.cda.pl 2014-07-19 13:53:47 +2
Dobry koniec Odpowiedz
anonim (*.*.48.173) 2014-07-18 14:30:41 0
pomyśl rzyczenie i po odliczaniu je wypowiedz
10
9
8
7
6
5
4
3
2
1...
musisz to wysłac 10 razy przez 10minut inaczej spodka cie odwrotnosc zyczenia. Odpowiedz
anonim (*.*.217.215) 2014-07-15 20:06:53 +1
film fajny trzyma w napięciu koniec jest najlepszy.Polecam Odpowiedz
anonim (*.*.61.249) wysłano z m.cda.pl 2014-07-12 22:47:13 +2
Najstraszniejsze bylo gdy ten demon w nia wszedl lub gdy ciagnol ja po shofach Odpowiedz
anonim (*.*.159.242) wysłano z m.cda.pl 2014-07-11 01:42:20 0
Sstraszny byl koniec wiec nudy Odpowiedz
anonim (*.*.209.150) 2014-07-10 14:26:43 0
Strata czasuuu!!! Odpowiedz
anonim (*.*.24.114) 2014-07-10 13:42:10 0
najbardziej szkoda mi NIkiego ... :( :( Odpowiedz
anonim (*.*.179.147) 2014-07-10 12:36:16 0
Chwilami trzyma w napięciu, ale generalnie nudy. Ta laska strasznie wkurwiająca. Odpowiedz
masakra2013 2014-07-08 12:16:28
[Użytkownik został zablokowany] Odpowiedz
anonim (*.*.63.134) 2014-07-06 13:58:01 +1
Nuuuudy Odpowiedz
anonim (*.*.88.78) wysłano z m.cda.pl 2014-06-30 12:57:59 0
Strata czasu Odpowiedz
anonim (*.*.46.191) wysłano z m.cda.pl 2014-06-29 23:15:46 +14
Taki sobie ale w momentach straszny ... Odpowiedz
anonim (*.*.233.199) 2014-06-27 15:00:44 +3
heh ten duch ja mugl zgwalcic a nie opierdalac sie xD Odpowiedz
anonim (*.*.132.22) 2014-06-27 12:31:28 +1
Dobry film Odpowiedz
anonim (*.*.188.21) 2014-06-20 16:34:10 +1
Film jest raczej ymmm interesujący na końcu była nutka strachu ale za horror bym tego nie uznała Odpowiedz
anonim (*.*.122.28) 2014-06-18 20:12:15 +1
Typowy film o duchach, słabe aktorstwo i scenariusz....
Jeśli ktoś uważa ten film za najstraszniejszy to niech obejrzy np. Zejście Ring Egzorcysta to są
prawdziwe horrory z dobrą fabułą i klimatem. Odpowiedz
anonim (*.*.101.81) wysłano z m.cda.pl 2014-06-18 18:05:34 +4
Chcecie żebym zawału dostała kurwa? -.- a tak wgl to zajeb****** film ! 10.10.10 Odpowiedz
anonim (*.*.116.7) wysłano z m.cda.pl 2014-06-15 17:47:10 0
Dobre Odpowiedz
Więcej

Podobne video


>

Kategorie gier online:

Copyright © 2003-2014 Comprehensible Download Attack

Logowanie