Asterix na olimpiadzie - online (2008) Dubbing PL

Asterix na olimpiadzie - online (2008) Dubbing PL

Nie masz zainstalowanej wtyczki flash, zainstaluj wtyczkę ze strony Adobe.

Następne video
anuluj
Ten film znajduje się w poczekalni.
avatar
Dodał: anonim

Asterix na olimpiadzie - online (2008) Dubbing PL

Ocena: 6.2/10 na Filmweb

Zaloguj się, aby zagłosować
5.0 / 5 Oceny: 11
Komentarze zawierające linki, zdjęcia lub spam mogą być automatycznie kasowane.
sortuj po: najlepsze najnowsze
avatar
anonim (*.*.164.67) wysłano z m.cda.pl 2014-11-20 01:57:11 +82
Gdy chciałam go na początku puścić było tylko 8 min ale jak sprawdziłam za perełka dni to było wszystko ok ;)

A tak po za tym to super film Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.164.199) wysłano z m.cda.pl 2014-11-29 17:58:29 +17
@anonim: Pare dni...* Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.80.208) 2015-02-07 20:10:41 +8
@anonim: perełka dni??????????????????????? Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.163.8) wysłano z m.cda.pl 2014-12-25 20:03:43 +34
kocham ten film i wszystkie postacie Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.191.34) 2014-05-29 23:27:25 +21
Czemu tylko 8 min ??? Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.44.217) 2014-11-02 14:07:56 +5
@anonim: This time about two hours. xD Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.164.53) 2013-12-02 08:22:49 +12
Uwielbiam tą bajkę kiedyś często ją puszczali w telewizji a teraz już się jej nie pokazuje mam swoje lata i nadal z uśmiechem na twarzy to oglądam Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.21.251) 2014-12-06 19:52:07 +10
oglądam go już po raz 10000000000000000000000000000000000...0000000000000000000000... raz i on jest nie do znudzenia Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.175.10) 2014-02-12 21:55:08 +10
ave ja Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.156.43) 2014-02-08 22:30:20 +9
"Cezar się nie starzeje Cezar dojrzewa... :) rozwaliło mnie Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.215.228) 2013-11-13 20:11:04 +9
bardzo fajny film najlepszy z wszystkich części Asterixa i Obelixa polecam każdemu który jeszcze nie oglądał Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.88.66) 2013-11-28 17:32:43 +8
dobry pornos Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.240.1) 2015-01-23 17:28:10 +6
Czy mi się Wydaje czy ten co jest na końcu to Zidane ?? Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.112.6) 2014-12-26 20:51:28 +6
uuuuuu brutus mega oszust!!! 67:12 Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.87.27) 2014-10-24 16:08:59 +6
brutusa matka to kleopatra? Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.46.174) wysłano z m.cda.pl 2015-03-28 12:47:47 +4
@anonim: Brutus jest przybranym synem cezara (on nie mial dzieci) ale jesli by się tak zastanowic to mozna powiedziec ze tak- Kleopatra jest jego matką Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.146.120) 2014-07-09 21:41:34 +6
Jedyne co nie podoba mi sięw tym filmie, to Panoramix ... Wyglada jak lalka, kto sie zgadza LIKE ; ) Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.115.162) 2014-01-20 19:08:01 +6
zajebisty jest ten film tak samo jak wszystkie części Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.61.14) 2013-12-31 17:30:06 +6
ave ja ! Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.252.50) 2013-10-10 17:08:39 +6
jeszcze nie obejrzalem a juz sie smieje Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.27.2) 2013-08-12 22:59:11 +6
zajebiste Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.62.66) 2013-08-12 22:19:48 +6
Hahahahahahahahahahaha 17:43 Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.171.43) 2013-12-09 21:06:51 +3
@anonim: fajne Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.213.221) wysłano z m.cda.pl 2015-04-06 17:22:15 +5
Jego włosy nie siwiewieją tylko jaśniejom Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.213.221) wysłano z m.cda.pl 2015-04-06 17:10:12 +5
ABC Cezar (; Odpowiedz
Więcej

Ostatnio komentowane:

Kategorie gier online:

Copyright © 2003-2015 Comprehensible Download Attack

Logowanie