Megamocny - online (2010) Dubbing PL

Megamocny - online (2010) Dubbing PL

Nie masz zainstalowanej wtyczki flash, zainstaluj wtyczkę ze strony Adobe.

Zamknij reklamę aby uruchomić wideo
Ten film znajduje się w poczekalni.
Zaloguj się, aby zagłosować
4.0 / 5 Oceny: 14

Kategoria: Różności

Tagi:
avatar

Dodał: anonim

Megamocny / Megamind - online (2010) Dubbing PL

Ocena: 7.2/10 na Filmweb

Komentarze z FB

Komentarze do Megamocny - online (2010) Dubbing PL

Dodaj komentarz

Najlepsze komentarze

anonim (*.*.10.102) 2013-12-28 11:21:16 +88
Jak przegrywać to z klasą Pokaż odpowiedzi Odpowiedz
anonim (*.*.50.162) 2013-12-30 15:23:03 +39
megamocny ma piękne oczy bardzo lubię zielony kolor.! nay z robotem xDD Pokaż odpowiedzi Odpowiedz
anonim (*.*.6.210) 2013-12-30 17:34:28 +35
Jezu czy tylko ja mam tak, że gdyby Megamocny był człowiekiem to by był najprzystojniejszym facetem na świecie? *-*
Kurde nie ma to jak zakochiwać się w postaciach z bajek XD *.*
KOCHAM GOOOOO JA CHCE MIEĆ TAKIEGO MĘŻA XDDDD Pokaż odpowiedzi Odpowiedz
tomek7171 2013-07-11 18:14:00 +27
Co się dziwić, że to takie super, wkońcu to DreamWorks.

10/10 Pokaż odpowiedzi Odpowiedz
anonim (*.*.70.28) wysłano z m.cda.pl 2014-06-24 13:30:11 +23
Czy jest wytwornia ktora robi lepsze bajki od dreaworks? OCZYWISCIE ZE NIE!!!!
Dzieki bajkom dreamworksa zmienilam swoje patrzenie na swiat i osoby ktore znam. Te bajki nie tylko daja rozrywke z ich ogladania ale rowniez ucza i pokazuja co tak naprawde jest wazne w zyciu. Za to wlasnie kocham dreaworksa. Pokaż odpowiedzi Odpowiedz

Wszystkie komentarze

anonim (*.*.221.205) wysłano z m.cda.pl 2014-10-20 09:13:13 0
Super bajka! Kto tak uważa da + Odpowiedz
GodLord 2014-10-15 00:59:18 +2
przyjemna bajka :) Odpowiedz
anonim (*.*.243.192) 2014-10-04 09:20:28 +2
extra ciekawe czy bedzię cześć 2 Odpowiedz
kerisyrk 2014-10-02 23:33:14 0
ja tam uwielbiam ten film:))))))) Odpowiedz
anonim (*.*.247.135) 2014-09-17 16:37:32 +3
LOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL Odpowiedz
anonim (*.*.152.251) 2014-09-15 21:22:32 +2
dreamworks sie postarało Odpowiedz
anonim (*.*.132.74) 2014-09-07 22:42:09 +2
kocham romantyczne bajki animowane... tylko zastanawiające jest to że jak przyleciał z kosmosu to od razu trafił do więzienia bez powodu od początku traktowali go jak kryminaliste... ale tak po za tym to ta bajka jest zajebista... kto sie zgadza daje + Odpowiedz
anonim (*.*.149.142) 2014-09-01 09:15:34 0
tem metromen jest wielkim arogantem Odpowiedz
anonim (*.*.202.174) 2014-08-21 20:46:12 +2
Ernest ma włosy długości skoszonej trawy na nogach. Odpowiedz
anonim (*.*.202.174) 2014-08-21 20:45:11 +2
Ernest wącha stopy w łóżku, pod kołdrą. Odpowiedz
anonim (*.*.17.25) 2014-08-18 16:14:10 +2
Przy DreamWorks disnej moze sie schowac XD!!! Odpowiedz
anonim (*.*.202.136) wysłano z m.cda.pl 2014-08-12 16:20:57 +3
Fajna bajeczka Odpowiedz
anonim (*.*.85.65) 2014-08-08 14:38:16 +3
metromen to jakiś debil nie polubiłem go już od początku Odpowiedz
anonim (*.*.51.13) 2014-08-03 19:40:59 +3
Podkład z AC/DC najlepszy :D Odpowiedz
anonim (*.*.38.157) wysłano z m.cda.pl 2014-07-30 13:19:07 +2
Pffffffffffffffffffffff grożące. Polskie tym niebieskim dupkiem Odpowiedz
anonim (*.*.235.252) wysłano z m.cda.pl 2014-07-28 22:00:09 +3
W każdej bajce jest postać która mnie drażni. Tutaj jest nim Metromen Odpowiedz
anonim (*.*.235.252) wysłano z m.cda.pl 2014-07-28 21:55:02 +3
Minion jest słodki Odpowiedz
anonim (*.*.235.252) wysłano z m.cda.pl 2014-07-28 21:49:54 +5
Kosmo tata wymiata Odpowiedz
anonim (*.*.235.252) wysłano z m.cda.pl 2014-07-28 21:49:53 +5
Kosmo tata wymiata Odpowiedz
anonim (*.*.17.25) 2014-08-18 16:15:38 +2
@anonim: Ale KOSMO/Macoszka tez fajna xd Odpowiedz
anonim (*.*.126.10) wysłano z m.cda.pl 2014-07-24 08:07:20 +2
Fajny film Odpowiedz
Więcej

Podobne video

Kategorie gier online:

Copyright © 2003-2014 Comprehensible Download Attack

Logowanie