Marley i Ja - online (2008) Lektor PL

Marley i Ja - online (2008) Lektor PL

Nie masz zainstalowanej wtyczki flash, zainstaluj wtyczkę ze strony Adobe.

Następne video
anuluj
Ten film znajduje się w poczekalni.
avatar
Dodał: anonim

Marley i Ja - online (2008) Lektor PL

Ocena 7.2/10 na Filmweb

pokaż cały opis
4.0 / 5 Oceny: 27
Zaloguj się, aby zagłosować
Aktywuj dostęp do filmów niedostępnych dla zwykłych użytkowników Wyłącz reklamy
w całym serwisie
Priorytetowy transfer
dla użytkowników premium
W każdym momencie możesz zrezygnować. Subskrypcja bez zobowiązań i umów długoterminowych
Komentarze zawierające linki, zdjęcia lub spam mogą być automatycznie kasowane.
sortuj po: najlepsze najnowsze
avatar
anonim18 (*.*.150.18) 2013-10-07 13:19:03 +264
Chyba najpiękniejszy film, który oglądałam. Zabawny, a na koniec wymusza łzy... Przepiękne. Mam trochę zwariowanego psa i mądrego psa. Oba kocham po równo, chociaż ten mądrzejszy bardziej się słucha i wykonuje poprawnie komendy. Ten mniej mądry także nie jest mi obojętny. Wszystkie psy na świecie są super, tylko trzeba w to umieć uwierzyć i okazać im miłość. Prawie płakałam. Jeszcze nigdy nie płakałam przy filmie, czy książce, ale za gardło mnie ściskało, ile tylko. Po prostu to nie jest na słabe nerwy, że tak to ujmę. Żeby takich filmów było więcej... Kocham psy, konie i chyba wszystkie inne zwierzęta. Nawet mała mucha zasługuje na to, żeby żyć. Bym wyszła w takim nastroju do swoich psiaków, ale (kurde!) jestem chora... Co za parszywy los! Lubię się wzruszyć, ale ten film trafił w sam środek mnie. Gdybym była w domu sama, to bym nie wstrzymywała łez, a już teraz gardło mnie boli od uścisku wzruszenia... Pozdrawiam wszystkich ludzi, którzy uważają, że każdy pies powinien być kochany i na to zasługuje, każdy, nawet najbardziej nieposłuszny i uparty! Odpowiedz
avatar
anonim200 (*.*.168.200) 2013-11-25 18:02:50 +45
@anonim18: zobacz jeszcze ,, Mój przyjaciel Hachiko ,, Odpowiedz
avatar
anonim64 (*.*.52.64) 2014-01-30 17:29:43 +19
@anonim200: Oglądałam. ;) Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [6]
avatar
anonim128 (*.*.42.128) 2013-10-29 20:01:27 +70
Ja ryczę za każdym razem jak oglądam ten film a oglądam go już jakiś 100 raz więc prawie znam go na pamięć ale nigdy mi się nie znudzi ;p Odpowiedz
avatar
anonim135 (*.*.194.135) wysłano z m.cda.pl 2014-10-17 18:44:56 +45
Piękny film, daje duzo do myslenia , ze z kazdej trudnej sytuacji w zwiazku , zawsze jest jakies rozwiazanie, taka prawda zeludzie juz od dawien dawna przestali umiec ze soba rozmawiac, ci co maja zony dzieci -kieruje ta mysl do Panow w szczegolnosci niech przemysla czasem swoje pochopne decyzje , gdzie w wielu zwiazkach jest ta milosc ktora kirdys was laczyla, nauczcie sie ze soba rozmawiac od nowa. P.S Nie jestem zadnym psychologiem jakby cos, i mam 24 lata prawie ale duzo w zyciu przeszlam i poprostu wiem ze czasem warto powalczyc o cos lub kogos , jesli bylo to tak samo wazne jak powinno byc i do tej pory. Pozdrowionka dla tych co maja jeszcze co ratowac , GWARANTUJE WARTO DAC COS OD SIEBIE A NIE TYLKO WYMAGAC -JAK KTOS SIE ZGADZA NIECH DA PLUSIKA Odpowiedz
Maria_Brzezinska1 2016-01-13 03:39:42 +4
@anonim135: Jak najbardziej zgadzam sie ze nalezy walczyc, ale niestety w wiekszosci rodzin problemy zazynaja sie od finansow a raczej ich braku i nie latwo jest o meza bedacego w stanie utrzymac rodzine i splacac dom. Dlatego czesto jest tyle nieporozumien. Kobiecie ciezko wiazac koniec z koncem a maz tez nie ma kopalni zlota. W tym filmie jest pokazana inna rzeczywistosc i nie srednia klasa. Nie ma co zwracac sie do panow, zeby przemysleli, bo jesli nie ma komunikacji to wina obojga a od panow za niewielka pensje oczekuje sie cudow i czesto wini za brak dobrobytu, zamiast od system jaki nas do takiego zycia zmusza. Odpowiedz
avatar
anonim219 (*.*.60.219) 2014-04-12 20:36:30 +38
Film niezły, ale książka lepsza. Odpowiedz
avatar
anonim53 (*.*.144.53) 2014-04-24 13:51:37 +34
Od tego możnnnna się wiele nauczyc koniec bardzo smutny mój przyjaciel hachiko też fajny film :) płakałam płakałam aż się rozryczałam kto tak samo uważa daje + :) Odpowiedz
avatar
anonim31 (*.*.71.31) 2015-04-21 18:50:44 +3
@anonim53: nie dawaj szcześliwych buziek bo to smutne ja mam szacunek do psów Odpowiedz
avatar
anonim15 (*.*.214.15) wysłano z m.cda.pl 2015-05-02 21:36:52 +1
@anonim53: Ja te płakał chodź,że oglądałam to 7 razy Odpowiedz
avatar
anonim212 (*.*.12.212) 2013-11-17 21:35:40 +33
Rozryczałam się na końcu.
VS . Odpowiedz
avatar
anonim151 (*.*.102.151) 2014-03-21 15:05:44 +29
Marley to cudowny pies jakiego chce miec
plakalam bardzo Odpowiedz
avatar
anonim247 (*.*.102.247) wysłano z m.cda.pl 2016-05-27 16:11:04 0
@anonim151: Też Odpowiedz
avatar
anonim16 (*.*.231.16) wysłano z m.cda.pl 2014-07-19 10:44:45 +19
Tez mam takiego przyjaciela tylko ze on nie widzi na lewe oko i ma 14 lat wabi sie Lady :) Odpowiedz
avatar
anonim37 (*.*.123.37) 2014-02-13 21:22:55 +16
ten film jest fantastyczny a koniec jest bardzo smutny Odpowiedz
avatar
anonim42 (*.*.99.42) 2014-06-17 00:52:42 +13
piękny wzruszający film najbardziej przy końcu można się wzruszyć (Markopolo123) Odpowiedz
Więcej
Autoodtwarzanie następnego video
on
off
Copyright © 2003-2016 Comprehensible Download Attack

Logowanie