Battleship: Bitwa o Ziemię - online (2012) Napisy PL - HD

Battleship: Bitwa o Ziemię - online (2012) Napisy PL - HD

Nie masz zainstalowanej wtyczki flash, zainstaluj wtyczkę ze strony Adobe.

Zamknij reklamę aby uruchomić wideo
×
Ten film znajduje się w poczekalni.
Zaloguj się, aby zagłosować
5.0 / 5 Oceny: 6

Kategoria: Różności

Tagi:
avatar

Dodał: anonim

Battleship - online (2012) Napisy PL - HD

Komentarze z FB

Komentarze do Battleship: Bitwa o Ziemię - online (2012) Napisy PL - HD

Dodaj komentarz

Najlepsze komentarze

anonim (*.*.47.149) 2013-09-04 13:53:37 +16
Jako fan gatunku sci-fi - 4/10. Tylko za efekty specjalne, naprawdę dobre. Poza tym film hipergłupi, bezsensowna fabuła, totalny brak logiki. Kiepsko zagrany, oprócz Liama Neesona. Jedna mina (tępy wyraz twarzy) Rihanny przez cały film. Do tego słodkopierdzący wątek miłosny, a na koniec żałosny patos z orderami i łopoczącą gwieździstą flagą... Wyłącz mózg, nie denerwuj się na absurdy i podziwiaj pracę specjalistów od komputerów oraz efektów. Na nic więcej nie licz. Jeśli masz takie nastawienie, to polecam:) Pokaż odpowiedzi Odpowiedz
anonim (*.*.125.161) 2013-04-20 19:50:49 +9
po tym filmie gdy obejrzałem i poszłem spać i śnilo mi się że kosmici przyszli do mnie by mnie przytulić WTF Pokaż odpowiedzi Odpowiedz
anonim (*.*.185.11) 2013-11-12 21:02:25 +7
CZTEREJ PANCERNI Z RIHANNĄ zamiast MARUSI. Polecam. Wyłączyć logikę i miłej zabawy. Najlepiej oglądać na dużym ekranie. A sceny z weteranami II wojny światowej są przeurocze jak bużka Rihanny.
MIŁEJ ZABAWY !!! Pokaż odpowiedzi Odpowiedz

Wszystkie komentarze

anonim (*.*.136.254) 2014-07-07 01:15:37 0
LOl ten napis na końcu: na podstawie gry okręty Odpowiedz
anonim (*.*.144.2) 2014-06-30 23:46:18 0
fabuła słaba ale czasami fajne momenty efekty specjalne troche denne rihanna jako żołnierz no to nie wyobrażam sobie jak strzela no cóż dam szanse temu filmowi 4/10 Odpowiedz
anonim (*.*.239.238) 2014-04-28 19:27:56 +1
bardziej podoba mi sie film ,,AVENGERS'' ale ten tez jest super Odpowiedz
anonim (*.*.39.62) 2014-03-30 22:48:10 +6
Klasyczne katastroficzne SciFi klasy B - inwazja obcych na ziemię powstrzymana przez bohaterską armię amerykańską (a także kilku emerytów z tejże armii oraz Rihannę). Pierwsze pół godziny filmu można od razu przewinąć, ktoś (scenarzysta?) miał ambicję przedstawić historię kilku z głównych bohaterów (tak jak by to miało jakiekolwiek znaczenie w tak bezsensownym, płytkim i dziurawym pod względem logiki filmie) a dopiero potem zaczyna się sieczka, niszczone w spektakularnych wybuchach okręty, bazy wojskowe i statki obcych (swoją drogą efekty specjalne po prostu przepiękne, i właśnie dla nich warto obejrzeć ten film, zwłaszcza na dużym ekranie. Należy również wspomnieć oczywiście o oczywistym w takiej produkcji happy endzie.
Podsumowując: kupić piwo i chipsy, usiąść najlepiej przed duuużym TV, wyłączyć myślenie, przewinąć 30min. i delektować się maestrią w wykonaniu speców od efektów specjalnych. Odpowiedz
anonim (*.*.13.110) 2014-04-01 10:53:25 0
@anonim: ojtam, ojtam, nie przesadzajcie z tymi efektami, np. ten drift pancernikiem to tak trochę im nie wyszedł :p Odpowiedz
anonim (*.*.79.17) 2014-03-08 01:58:29 0
typowo amerykanski film długi początek troche walki i miłe zakonczenie ...daje 7/10obcy sie nie postarali w ogole hehe Odpowiedz
anonim (*.*.230.22) 2014-02-05 15:59:53 +4
ogląda się nieźle... typowy odmóżdżacz :)) gdygy jeszcze główny bohater nie był takim wkurzającym przygłupem.. jak to zwykle :)) Odpowiedz
anonim (*.*.66.172) 2014-02-04 14:24:54 +2
ktoś mi powie jak przekroczyli prędkość światła i tak szybko doszedł sygnał!? Odpowiedz
anonim (*.*.55.30) 2014-03-28 20:36:17 0
@anonim: a spytaj się typowego jankesa co to prędkośc światła...myślisz, że odpowie poprawnie?? heh..raczej nie:) ciesz się lepiej,że po wysłaniu sygnału obcy nie przylecieli po np.5 minutach....ale może....w 2 częściXD Odpowiedz
anonim (*.*.77.202) 2014-02-03 03:31:41 +2
po napisach jest jeszcze jedna scena jeden dziad przezyl Odpowiedz
anonim (*.*.13.110) 2014-04-01 10:47:43 +4
@anonim: aaaa ha ha ha, no tak, zazwyczaj wyłącza się po pierwszej planszy z napisami :) a tu proszę, zostawiona furtka do części drugiej :) ciekawe kiedy będą kręcić ? Odpowiedz
anonim (*.*.44.150) 2014-01-10 23:56:38 0
strasznie slaby streem Odpowiedz
anonim (*.*.245.190) 2013-12-31 23:10:22 +1
e.... rozczarowałem się... myślałem że to film z Czakiem Norrisem Odpowiedz
anonim (*.*.52.21) 2013-12-28 18:48:27 +3
GÓWNO!!!
alt+f4 na ratunek Odpowiedz
anonim (*.*.86.130) 2013-12-20 23:25:11 0
Dość dobry film i warty obejrzenia.Jedynie co go dołuje to nieliczne głupawe scenki, bez których filmik był by rewelacyjny! Odpowiedz
anonim (*.*.7.57) 2013-12-09 13:05:13 0
4 raz ogladalem rewelka Odpowiedz
anonim (*.*.153.245) 2013-12-03 22:02:31 0
1 raz widze ludzi ktorzy narzekaja ze film jest za dlugi.... Odpowiedz
anonim (*.*.183.115) 2013-11-28 19:55:12 +1
Systemy podwodne wykryły aktywność łodzi podwodnej
- Rozpocząć procedure powietrzną
( W tle Myśliwce M - 16 )
Rozwaliło mnie to ... Odpowiedz
anonim (*.*.185.11) 2013-11-12 21:02:25 +7
CZTEREJ PANCERNI Z RIHANNĄ zamiast MARUSI. Polecam. Wyłączyć logikę i miłej zabawy. Najlepiej oglądać na dużym ekranie. A sceny z weteranami II wojny światowej są przeurocze jak bużka Rihanny.
MIŁEJ ZABAWY !!! Odpowiedz
anonim (*.*.234.102) 2013-11-12 19:14:09 0
Odpowiedź co to za muza w 118 minucie można znaleźć w 20 minucie filmu szklana pułapka 4.1 ....oczywiście oba filmy super Odpowiedz
anonim (*.*.42.74) 2014-02-18 02:51:17 0
@anonim: Tobie chodzi o creedence ktora leci w 120, a w 118 to the funeral Odpowiedz
anonim (*.*.54.32) 2013-10-23 18:45:37 +2
super film polecam Odpowiedz
anonim (*.*.148.191) 2013-10-15 14:58:00 0
film za dlugi...ludzie,wladca pierscieni,ok,tu sie zgodze ; D ale ten,przesadzacie ludziska ; p kazdy film z reguly 90-120min trwa ; p
a sam film fajny fajny ; )
bylem w kinie,5x na necie i nadal przyjemnie mi sie oglada ; ) Odpowiedz
anonim (*.*.242.159) 2013-11-10 15:27:32 +6
@anonim: za dlugi ?? za dlugo to cie chyba stary robil ... Odpowiedz
anonim (*.*.109.93) 2013-10-13 23:43:19 0
Co to za muzyka zaczynająca się w 118:24 wie ktoś może :)?? Odpowiedz
anonim (*.*.42.74) 2014-02-18 02:50:16 0
@anonim: band of horses-the funeral Odpowiedz
Więcej

Podobne video

Ostatnio komentowane:


Kategorie gier online:

Copyright © 2003-2014 Comprehensible Download Attack

Logowanie