Kopciuszek  W rytmie miłości - online (2011) Lektor PL

Kopciuszek W rytmie miłości - online (2011) Lektor PL

Nie masz zainstalowanej wtyczki flash, zainstaluj wtyczkę ze strony Adobe.

Ten film znajduje się w poczekalni.
Zaloguj się, aby zagłosować
5.0 / 5 Oceny: 9

Kategoria: Różności

Tagi:
avatar
Dodał: anonim

Kopciuszek. W rytmie miłości - online (2011) Lektor PL

Komentarze zawierające linki, zdjęcia lub spam mogą być automatycznie kasowane.
sortuj po: najlepsze najnowsze
avatar
anonim (*.*.41.66) 2013-02-02 00:16:31 +203
świetne , oglądam to już chyba 3 raz . KOCHAM ICH PIOSENKI :* Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.156.195) wysłano z m.cda.pl 2015-03-23 13:55:04 +23
@anonim: Ja tez Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.239.149) wysłano z m.cda.pl 2015-04-15 19:03:55 +13
@anonim: A ja 4 Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.250.66) wysłano z m.cda.pl 2015-04-19 13:34:08 +10
@anonim: A ja 1000000 Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.251.93) wysłano z m.cda.pl 2015-05-11 20:13:42 +5
@anonim: Masz rację są świetne! :3 Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.39.106) 2015-01-16 13:49:51 +156
kto uważa że ten film jest ZAJEBISTY łapka w górę Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.156.195) wysłano z m.cda.pl 2015-03-23 13:55:24 +14
@anonim: ✋ Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.152.229) 2015-04-18 02:15:55 +4
@anonim: " Zajebisty " ? To mało powiedziane .
...UUUUUUUUUURRRRRRRRWWWWAAAAAAA !!!!!!
Dawno nie widziałem takiego infantylnego GÓWNA !!!
Muzyka ? Discopolo wali te gówno w cuglach !!!!
I jeszcze powołują się na Lennona - chłop się w grobie przewraca :( Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.250.66) wysłano z m.cda.pl 2015-04-19 13:34:35 +1
@anonim: Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.133.219) wysłano z m.cda.pl 2015-05-01 23:08:47 +2
@anonim: Jpr Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.14.211) wysłano z m.cda.pl 2015-05-03 21:34:53 +1
@anonim: Niektórzy ludzie nie mają nawet 1% kultury widocznie takim zachowaniem próbują zwrócić na siebie uwagę Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.3.159) wysłano z m.cda.pl 2015-05-07 16:03:03 0
@anonim: To film dla nastolatek... Więc nie spodziewaj się zbyt wiele ;D Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.209.2) 2013-06-19 21:19:55 +72
całkiem fajny a ten luck jest całkiem słodki ♥ Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.121.208) 2014-04-11 23:58:16 +50
Jest to dosłownie to samo co Kopciuszek Roztańczona Historia. Sławny koleś, służąca, i do tego na końcu te występy. Wszystko i to samo. Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.240.234) wysłano z m.cda.pl 2015-01-01 17:45:55 +46
@anonim: Hmmm... Moze dlatego ze to kopciuszek? To ma tak byc tylko są to inne interpretacje. Spodziewalbyc sie po tytule "kopciuszek" czegos innego? Pomysl zanim upublicznisz swoje wypociny Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.156.195) wysłano z m.cda.pl 2015-03-23 13:55:58 +9
@anonim: Prawie Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.156.195) wysłano z m.cda.pl 2015-03-23 13:56:20 +7
@anonim: Wlasnie Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.102.78) 2015-04-06 01:06:20 +9
@anonim: nom racja ale Kopciuszek:roztańczona historia jest fajniejesz przynajmniej moim zdaniem ;) Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.0.14) 2015-04-12 13:08:52 +1
@anonim: to są te same wersje zobaczcie na pocztaek obu : *
Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.17.61) wysłano z m.cda.pl 2015-04-23 14:05:00 0
@anonim: Ale te filmy SA fajne Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.138.221) wysłano z m.cda.pl 2015-04-26 09:33:12 0
@anonim: Każdy ma prawo do swojego zdania...więc lepiej ty uważaj co upublicznisz bo inni mogą po tobie jechać tak jak ty po innych wypocinku ^^ Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.34.108) wysłano z m.cda.pl 2015-05-03 15:49:57 0
@anonim: Podobne ale nie to samo! !!!!!!!! Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.34.108) wysłano z m.cda.pl 2015-05-03 15:52:24 0
@anonim: Ty masz dalna albo slepa/y jestes jak uwazasz ze to te same wersje Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.3.159) wysłano z m.cda.pl 2015-05-07 16:04:34 0
@anonim: Ogar... Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.111.33) wysłano z m.cda.pl 2015-01-24 20:34:06 +34
Jak wam się zacina, to mam radę:
Zatrzymajcie go, przeczytajcie wszystkie komentarze, a potem włączcie. Ja tak robię. Nie ma innej rady, a film wtedy dłużej się ogląda :)) Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.1.203) wysłano z m.cda.pl 2015-02-09 21:18:16 +6
@anonim: Dzieki za rade Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.7.2) wysłano z m.cda.pl 2015-03-08 08:29:57 +4
@anonim: -%-:>+$->$+Ja też tak robie i chce sie z tob$+$7>+8 Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.17.4) 2015-04-04 22:29:05 +3
@anonim: ja natomiast odświeżam stronę kiedy się zacina,działa Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.151.224) wysłano z m.cda.pl 2014-10-28 17:23:10 +30
Muzyka łączy ludzi
Muzyka to coś więcej niż śpiewane słowa i melodia. Muzyką możemy powiedzieć coś czego zwykłymi słowami nie ujmiemy lepiej. Muzyką możemy kogoś urazić, pocieszyć, rozśmieszyć, zasmucić, zauroczyć i wiele innych uczuć można przez nią wyrazić. Ten film pokazuje że muzyka to nie tylko muzyka tylko aż muzyka. Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.92.2) wysłano z m.cda.pl 2015-02-14 22:59:34 +6
@anonim: Ostatnie twoje zdanie jest bez sensu... po prostu masło maślane Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.32.200) 2015-03-07 20:54:50 +5
@anonim: Chyba sam/sama jesteś bez sensu, skoro nie umiesz pojąć czym jest muzyka!!!! To jest cośwspaniałego, jedynego i niepowtarzalnego!!! Następnym razem si zastanów zanim coś napiszesz... Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.7.74) 2015-03-09 14:40:55 +3
@anonim: Zgadzam się :) Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.156.195) wysłano z m.cda.pl 2015-03-23 13:57:27 +3
@anonim: Ja tez sie zgadzam Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.239.149) wysłano z m.cda.pl 2015-04-15 19:09:02 +3
@anonim: Jeśli nie pojmujesz to może tak :
Muzyka to nie "tylko'' muzyka lecz "aż" muzyka. Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.239.149) wysłano z m.cda.pl 2015-04-15 19:09:44 +3
@anonim: Lepiej bym tego nie ujęła! ;) Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.250.66) wysłano z m.cda.pl 2015-04-19 13:35:55 +1
@anonim: Następna poetka Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.250.66) wysłano z m.cda.pl 2015-04-19 13:36:02 +3
@anonim: Hahahha Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.3.159) wysłano z m.cda.pl 2015-05-07 16:07:05 +1
@anonim: k!%@a żal XD HAHA !! Teraz niech 12 latki mi tłumaczą pod komentarzami kolejnego filmu dla nastolatek :S Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.251.242) 2014-07-12 14:42:39 +25
Zajebisty film! Kocham takie twórczości. Motyw z bajki, a film z XXI wieku! Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.192.191) wysłano z m.cda.pl 2014-08-28 23:41:18 +21
Też bym chciała sie tak zakochać Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.240.234) wysłano z m.cda.pl 2015-01-01 17:47:11 +7
@anonim: Niestety to tylko film. Nigdy w zyciu nie zdarzy ci sie cos takiego! Pogódź sie z tą myślą Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.23.9) wysłano z m.cda.pl 2015-01-31 00:16:22 +2
@anonim: ja też ale rzadko sie to zdarza. : Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.156.195) wysłano z m.cda.pl 2015-03-23 14:00:08 +3
@anonim: Skad to wiesz co ?wróżką jesteś?czy z kosmosu? Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.156.125) 2014-08-17 23:54:27 +19
zajebisty prawie się popłakałem :D :D polecam obejrzec :P Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.93.202) wysłano z m.cda.pl 2015-05-10 22:57:53 0
@anonim: Lol mi was jesteście h..e. Kopciuszek roztańczona historia jest fajniejsza Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.42.239) wysłano z m.cda.pl 2014-11-21 21:21:25 +16
Dzięki piosence i make you believe z tego filmu zajełam 1 miejsce w wokalnym konkursie(ogólnopolskim) Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.7.74) 2014-12-23 17:26:09 +6
@anonim: to gratulacje:) Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.111.202) 2014-12-26 16:06:40 +6
@anonim: DOłączam sie do gratulacji :D Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.156.195) wysłano z m.cda.pl 2015-03-23 14:00:53 +3
@anonim: Gratulacje Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.212.11) wysłano z m.cda.pl 2014-08-16 22:28:45 +16
Film super, Lucy Hale jest cudowna, polecam serial z nią PrettyLittle Liars jest super!!! Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.104.103) wysłano z m.cda.pl 2015-01-16 11:33:48 +13
Film super polecam Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.1.203) wysłano z m.cda.pl 2015-02-09 21:17:12 +1
@anonim: Mi tez sie bardzo podobał Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.198.26) 2014-08-01 16:12:34 +11
zaje****y film Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.198.26) 2014-08-01 16:15:27 +6
@anonim: zgadzam sie ze tobo Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.198.26) 2014-08-01 16:20:40 +6
@anonim: chyba się pisze z tobą LoL :P Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.164.225) 2014-08-25 21:33:47 +2
@anonim: i ja też masz racje
Zająbisty film!! Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.32.155) 2013-09-28 14:06:18 +11
super film też czekam na 2 odcinek kocham!!!!!kocham!!!! kocham!!!! ten film Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.50.25) 2013-12-03 13:49:31 +2
@anonim: czy wiesz ze nie można kochać filmu Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.114.154) 2014-06-19 21:18:47 +2
@anonim: Dobrze powiedziane!
Pozdrawiam
Oliwia Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.240.234) wysłano z m.cda.pl 2015-01-01 17:48:37 +2
@anonim: A czy przyszło by ci do głowy że to tylko epitet? Tego tak trudno sie domyślić. Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.3.115) wysłano z m.cda.pl 2015-01-11 22:10:02 +2
@anonim: Filmu nie można kochać jedynie uwielbiac! Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.166.182) wysłano z m.cda.pl 2015-03-07 17:56:47 +1
@anonim: A kiedy bendzie 2 odcinek jak się dowiesz to daj znĆ Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.156.195) wysłano z m.cda.pl 2015-03-23 14:01:53 +2
@anonim: A czy ty wiesz ze jestes glupszy niz myslisz Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.62.73) 2013-07-02 13:15:07 +11
genialny Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.163.247) wysłano z m.cda.pl 2015-01-02 23:08:17 +10
Nie,tore filmy moge oglądać godzinnami to jest jeden z tych filmów...super jest Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.255.95) 2014-07-29 07:24:21 +10
ten film jest super polecam Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.22.105) wysłano z m.cda.pl 2014-07-16 16:27:18 +10
Fajne Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.96.120) wysłano z m.cda.pl 2014-06-03 14:07:46 +10
super z pewnością ale mi nie odbiera Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.226.234) 2013-12-23 17:12:21 +10
film dla malych dzieci ;d ujdzie ale jest bardo przewidywalny czego nie lubie ;/ Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.240.234) wysłano z m.cda.pl 2015-01-01 17:51:05 +4
@anonim: Ku**a! Czego sie spodziewasz od filmów "kopciuszek" !!! One musza miec podobny zarys bo glowna fabula jest z bajki ! Ktora znasz nieprawdaz? Odpowiedz
Więcej

Kategorie gier online:

Copyright © 2003-2014 Comprehensible Download Attack

Logowanie