Święci z Bostonu 2: Dzień Wszystkich Świętych (lektor pl)

Święci z Bostonu 2: Dzień Wszystkich Świętych (lektor pl)

Nie masz zainstalowanej wtyczki flash, zainstaluj wtyczkę ze strony Adobe.

Zamknij reklamę aby uruchomić wideo
Ten film znajduje się w poczekalni.
Zaloguj się, aby zagłosować
5.0 / 5 Oceny: 9

Kategoria: Rozrywka

Tagi:
avatar

Dodał: anonim

cały film lektor pl

Komentarze z FB

Komentarze do Święci z Bostonu 2: Dzień Wszystkich Świętych (lektor pl)

Dodaj komentarz
avatar
anonim (*.*.68.225) 2014-11-19 20:40:13 0
jaki jest tytuł jedynki Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.138.88) 2014-12-08 01:25:16 0
@anonim: swieci z bostonu ? Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.42.216) 2014-09-22 13:56:28 +1
zajebisty film :D Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.80.15) 2014-08-08 03:37:12 +2
DOBRY FILM MA SWOJĄ PŁĘTE ! ALE ZA DUŻO KOMEDII I PO CO TEN ROMERO ?? ! :( Odpowiedz
marianskowronek50 2014-05-30 17:51:10 +3
Dobry film! Dalsze losy bohaterów z pierwszej części "Świętych",co prawda,trochę słabszy,ale atmosfera została utrzymana. Polecam, świetnie się go ogląda. Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.42.1) 2014-05-06 14:42:53 0
Co Agentke gra Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.42.1) 2014-05-06 14:39:54 0
Jak sie nazywa ta aktorka Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.80.174) 2014-03-06 15:49:35 0
spoko ale jedynka troszkę lepsza Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.224.37) 2013-12-30 18:01:22 0
spoko filmik Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.138.88) wysłano z m.cda.pl 2014-12-08 03:31:56 0
@anonim: Szukajcie a znajdziecie... internet to czarna magie widze... jeden pyta o tytul 1 czesci.. a drugi o aktorke z jednej z glownej roli... tepota ludzka nie zna granic a wujek googlw wydziedzicza ... xdd Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.139.55) 2013-08-30 00:42:16 0
całkiem fajny film Odpowiedz
0Mrowka0 2013-07-25 18:49:22 +3
świetny :) Odpowiedz
Rubens39 2013-05-31 21:47:07
[Użytkownik został zablokowany] Odpowiedz

Podobne video

Ostatnio komentowane:

Zagraj w gry multiplayer bez logowania:

Kategorie gier online:

Copyright © 2003-2014 Comprehensible Download Attack

Logowanie