Bez reguł - online (2010) Lektor PL

Bez reguł - online (2010) Lektor PL

Nie masz zainstalowanej wtyczki flash, zainstaluj wtyczkę ze strony Adobe.

Ten film znajduje się w poczekalni.
Zaloguj się, aby zagłosować
5.0 / 5 Oceny: 11

Kategoria: Różności

Tagi:
akcja    całe filmy    cały film    thriller   
avatar
Dodał: anonim

Unthinkable - online / Bez reguł - online (2010) Lektor PL, polecam super film, w rolach głównych Samuel L. Jackson

Komentarze zawierające linki, zdjęcia lub spam mogą być automatycznie kasowane.
sortuj po: najlepsze najnowsze
avatar
anonim (*.*.106.235) 2013-05-28 18:02:02 +6
Dobry film 3ma w napięciu do końca:) Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.100.243) 2014-03-06 06:37:31 +4
ciapate sk!%@ysyny Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.0.158) wysłano z m.cda.pl 2015-04-28 11:24:21 +2
Elo :) dupa dupa Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.229.167) 2014-12-22 22:25:40 +2
Mateusz Gawlik-ty taki glupi jestes od urodzenia czy dopiero teraz cie naszlo? Widac ze jedyna bron ktora byc moze trzymales w rekach to byla proca-zreszta i w to watpie bo bys sobie krzywde zrobil?
Przyloz sie do nauki glabie bo do niczego sie jeszcze nie nadajesz,a rozumek odziedziczyles pewnie po Misiu Puchatku.
Rob nadal te glupkowate "selfie" na fejsbruku bo to ci gimbusie najlepiej wychodzi-i nie pisz nic wiecej bo masz inteligencje kilograma gwozdzi. Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.42.141) 2013-08-20 21:01:01 +2
Myślałem że nic mnie już nie zaskoczy 10/10 Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.112.110) 2015-03-02 16:35:53 +1
zajebisty film!!!! Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.66.25) 2015-01-06 18:33:07 +1
pierwsza połowa filmu to przekonywanie tępej baby, że tortury są konieczne w przypadku zagrożenia tylu istnień. Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.196.226) 2014-05-18 22:28:39 +1
fajny ciekawy Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.252.140) 2015-05-28 13:50:46 0
mocny film dla doroslych Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.141.30) 2015-05-06 14:03:41 0
Bardzo podoba mi się postępowanie aktora grającego murzyna, a kobieta nadaje sie do przesłuchiwania zatrzymanych złodziei i nikogo więcej, Film jest dobry i warty obejrzenia ! Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.0.158) wysłano z m.cda.pl 2015-04-28 11:25:33 0
Kocham Anite :) Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.201.70) 2015-04-01 01:39:15 0
wszyscy jestescie uposledzeni taka jest prawda Odpowiedz
dobrakuba 2015-03-19 23:11:43 0
mocny jest i dobry :) Odpowiedz
babadoc12 2015-02-23 21:59:39 0
Bardzo dobry film,pokazuje to co w ludziach najgorsze. Sami się w końcu unicewcimy. Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.130.92) 2015-02-20 16:19:21 0
SPODOBAŁO MI SIĘ Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.209.74) 2014-12-08 22:05:00 0
Samuel był dobry ale reszta to lipa zwłaszcza ta z Matrixsa Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.249.221) wysłano z m.cda.pl 2014-08-22 09:39:41 0
Jeden z lepsiejszych filmów jakich widziałem . L Jackson zagrał zawodowo szacun. Więcej takich produkcji Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.123.74) wysłano z m.cda.pl 2014-08-08 00:54:05 0
jest tez wersja z innym zakonczeniem. gdzie wojsko rozbraja 3 cia bombe i wtedy wybucha 4 rta . Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.161.77) 2014-04-05 22:03:17 0
świetny film !!!! Odpowiedz
MIREXX 2013-12-10 19:01:26 0
Film ma 97min a hz tego 80 minut dzieje sie w jednym pomieszczeniu gadka do wladka nudy jak huj... Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.90.56) 2014-02-02 19:32:14 +5
@MIREXX: tylko pustak mogl napisac taki komentarz Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.230.60) 2014-04-24 13:48:35 +2
@MIREXX: no zero logiki pustak sadzać przed telewizorem , ale jaki cud !!! po tym filmie pustak udowodnił że potrafi pisać ... Odpowiedz
Więcej

Kategorie gier online:

Copyright © 2003-2014 Comprehensible Download Attack

Logowanie