Chłopaki Na Ibizie lektor PL

Chłopaki Na Ibizie lektor PL

Nie masz zainstalowanej wtyczki flash, zainstaluj wtyczkę ze strony Adobe.

Następne video
anuluj
Ten film znajduje się w poczekalni.
avatar
Dodał:

Nie może być coś lepszego niż dwóch chłopaków kręcących pieniądze na wyjazd , na Ibizę. Dwóch zakręconych Pozytywnie Chłopaków są najlepsi w swoim rodzaju i w tym co robią...

Odsłony: 340327
4.0 / 5 Oceny: 21
Zaloguj się, aby zagłosować
Aktywuj dostęp do filmów niedostępnych dla zwykłych użytkowników Wyłącz reklamy
w całym serwisie
Priorytetowy transfer
dla użytkowników premium
W każdym momencie możesz zrezygnować. Subskrypcja bez zobowiązań i umów długoterminowych
Komentarze zawierające linki, zdjęcia lub spam mogą być automatycznie kasowane.
sortuj po: najlepsze najnowsze
ewelinamaliszewskakarolszymanski 2013-03-03 02:02:15 +48
polecam :) Odpowiedz
avatar
anonim182 (*.*.104.182) 2013-01-26 23:11:05 +28
DOBRY FILM :D BEKOWY :p Odpowiedz
avatar
anonim233 (*.*.177.233) 2014-04-15 12:57:34 +26
k........a ale gniot... Odpowiedz
avatar
anonim20 (*.*.171.20) 2014-10-20 12:54:12 +19
zajebisty film ale muzyka w filmie jest najlepsza...znam ten film (oglądałem go już chyba z 100000 razy) i zawsze do niego wracam żeby posłuchać starej dobrej muzy która nigdy się nie znudzi...smutne jest tylko to że już nie ma i nie będzie filmów z tyloma wspaniałymi piosenkami Odpowiedz
Szoowaxx 2015-01-26 23:27:23 +3
@anonim20: A widziałeś/aś "Berlin Calling" ? Odpowiedz
avatar
anonim22 (*.*.148.22) wysłano z m.cda.pl 2015-10-14 21:55:35 +2
@anonim20: Zgadzam się z toba ten film jest zajebisty Odpowiedz
avatar
anonim39 (*.*.228.39) 2016-02-03 20:41:06 0
@anonim20: muza zajebista,ale gorzala w oko mnie zagiela,hehe Odpowiedz
avatar
anonim235 (*.*.11.235) 2013-12-02 19:11:07 +18
hahahah Rudy w roli głównej czyli niezły film (y) :D Odpowiedz
avatar
anonim119 (*.*.149.119) 2015-01-17 22:25:43 +14
Strasznie słaby film ... denny i dla totalnych niedorozwojów Odpowiedz
avatar
anonim188 (*.*.236.188) wysłano z m.cda.pl 2015-01-25 21:51:34 +2
@anonim119: M Odpowiedz
avatar
anonim218 (*.*.223.218) wysłano z m.cda.pl 2015-11-06 01:53:15 +3
@anonim119: Takich jak ty Odpowiedz
avatar
anonim239 (*.*.85.239) 2014-05-27 22:33:27 +11
Ogladam ten film chyba z 15 razy i zawsze jest beka :) Odpowiedz
avatar
anonim41 (*.*.217.41) 2013-12-27 01:23:40 +11
JEST TO SUPER MA TO STYL DAJE CZADU POLECAM Jelonek A ta muza to czekolada Odpowiedz
avatar
anonim44 (*.*.119.44) 2014-03-09 21:13:12 +10
Zajebiste - RZK Odpowiedz
avatar
anonim66 (*.*.140.66) 2015-01-08 00:39:40 +9
beznadziejny film i denny głupszego filmu od tego nie widzialam Odpowiedz
avatar
anonim22 (*.*.148.22) wysłano z m.cda.pl 2015-10-14 21:54:13 +1
@anonim66: Sam jesteś denny i glupi Odpowiedz
Więcej
Autoodtwarzanie
on
off

Ostatnio komentowane:

Kategorie gier online:

Copyright © 2003-2016 Comprehensible Download Attack

Logowanie