Saga Zmierzch: Księżyc w nowiu - Online (2009) Lektor PL

Saga Zmierzch: Księżyc w nowiu - Online (2009) Lektor PL

Nie masz zainstalowanej wtyczki flash, zainstaluj wtyczkę ze strony Adobe.

Zamknij reklamę aby uruchomić wideo
Ten film znajduje się w poczekalni.
Zaloguj się, aby zagłosować
4.0 / 5 Oceny: 35

Kategoria: Różności

Tagi:
avatar
Dodał: anonim

Saga Zmierzch: Księżyc w nowiu / Twilight Saga: The New Moon (2009) Lektor PL

Komentarze z FB

Komentarze do Saga Zmierzch: Księżyc w nowiu - Online (2009) Lektor PL

Dodaj komentarz

Najlepsze komentarze

anonim (*.*.161.245) 2013-05-10 22:31:19 +1037
jestem chlopakiem ogladam zmierzch i sie tego nie wstydze Pokaż odpowiedzi Odpowiedz
anonim (*.*.161.134) 2013-06-18 13:20:26 +564
edward jest zajebisty najładniejsi chłopcy ze zmierzchu

Jackob,Edward,Carlein, Emet,Dżasper . całuski dla n ich
kto się ze mną zgadza łapka w góre Pokaż odpowiedzi Odpowiedz
anonim (*.*.199.48) 2013-07-06 17:15:42 +328
Jackob i Edward są mega mega mega przystojni.
Chyba jestem już uzależniona od tego filmu.
Zmierzch działa na mnie tak...czuję się świetnie oglądając go i czasami strasznie żałuje , że mi nic takiego się nie zdarzy , i , że ta historia nie jest prawdziwa. Pokaż odpowiedzi Odpowiedz
anonim (*.*.190.1) 2013-05-12 17:16:28 +189
Kocham Zmierzch !!!!!!!! Oglądałam wszystkieczęsci po kilka razy Pokaż odpowiedzi Odpowiedz
anonim (*.*.122.134) 2013-04-26 14:11:04 +154
kocham zmierzch i raczej uzależniłam się od oglądania tego filmu! Pokaż odpowiedzi Odpowiedz

Wszystkie komentarze

avatar
anonim (*.*.78.181) 2015-02-27 21:51:49 +2
co dziesięć sekund mam ściągać koszulę --pk Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.208.138) 2015-02-27 09:53:03 +2
Kochammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.141.207) wysłano z m.cda.pl 2015-02-25 23:54:57 0
Jestem dziewczyną i jak bym była chłopakiem niewstydziła bym się, bo czego ty się wstydzić w tym filmie występują dziewczyny. Jak i chłopcy Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.141.207) wysłano z m.cda.pl 2015-02-25 23:54:53 +1
Jestem dziewczyną i jak bym była chłopakiem niewstydziła bym się, bo czego ty się wstydzić w tym filmie występują dziewczyny. Jak i chłopcy Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.141.207) wysłano z m.cda.pl 2015-02-25 23:39:30 +3
Bardzo lubię sagę zmierzch jest cudowna, oglądałam wszystkie cz. I jest to film dla chłopaków i dziewczyn... . Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.15.4) wysłano z m.cda.pl 2015-02-24 22:20:23 +1
A raczej trzech ten film jest zajebisty Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.29.21) wysłano z m.cda.pl 2015-02-22 10:55:28 0
Jakie gówno nie chce mi się odtworzyć!!! Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.204.92) wysłano z m.cda.pl 2015-02-20 08:33:52 +2
Film jest super, oglądam to już któryś i dalej te same emocje. Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.32.252) 2015-02-19 18:47:50 +1
Wow. Kto dał taki fajny obraz? Film jest nawet fajny. :) Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.254.17) wysłano z m.cda.pl 2015-02-17 19:24:05 +2
LOL Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.214.227) wysłano z m.cda.pl 2015-02-16 20:39:20 +2
Gdybym mogła odbić Belli Edwarda:-) Ciacho:-) Kto się ze mną zgadza łapka do góry:-) Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.214.227) wysłano z m.cda.pl 2015-02-16 20:39:48 +1
@anonim: Sweet:-) Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.201.6) 2015-02-16 10:39:21 +1
Edward jest seksi. Chcę go schrupać !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.201.6) 2015-02-16 10:40:39 +1
@anonim: nooooooooooooo!!!!!!!! Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.130.207) wysłano z m.cda.pl 2015-02-14 20:57:18 +3
Super film polecam Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.215.240) wysłano z m.cda.pl 2015-02-12 22:23:37 +1
serio chłopcy i zmierzch !
Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.220.206) wysłano z m.cda.pl 2015-02-12 19:37:05 +2
Saga zmierzch jest nsjlepszym filmem na świecie !!!!!! Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.145.98) 2015-02-11 23:24:18 +2
Pol jest najseksowniejszy !! Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.145.98) 2015-02-11 22:39:37 +2
BELLA BYŁA NEKROFILEM, A EDWARD BYŁ PEDOFILEM ! ZE WZGLĘDU NA DUŻĄ RÓŻNICE WIEKU !!! HAHAHAH PATOLA I JESZCZE DZIECKO TAK W MŁODYM WIEKU, LOL Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.201.6) 2015-02-16 10:42:06 0
@anonim: tak dzieci w tak młodym wieku to przegięcie ! Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.145.98) 2015-02-11 22:24:10 +2
Zbyt mało krwi -,-
Myślałam że ją zbije i będzie lizał jej zwłoki, ehhh Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.201.6) 2015-02-16 10:43:12 +1
@anonim: ZABIJE A NIE ZBIJE ! Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.145.98) 2015-02-11 22:12:53 +1
2 część i 3 naj ! Jackob naj !!! Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.201.6) 2015-02-16 10:44:18 +2
@anonim: Jackob BLE ! JAKIŚ BRZYDAL! Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.195.165) 2015-02-11 16:25:13 +1
Film super. Oglądałam wszystkie części i żałuję, że nie ma ich więcej. Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.201.6) 2015-02-16 10:45:23 +1
@anonim: JA TEŻ ŻAŁUJĘ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Odpowiedz
Więcej

Podobne video

Kategorie gier online:

Copyright © 2003-2014 Comprehensible Download Attack

Logowanie