Droga bez powrotu 4 - Online (2011) Lektor PL

Droga bez powrotu 4 - Online (2011) Lektor PL

Nie masz zainstalowanej wtyczki flash, zainstaluj wtyczkę ze strony Adobe.

Ten film znajduje się w poczekalni.
Zaloguj się, aby zagłosować
4.0 / 5 Oceny: 24

Kategoria: Różności

Tagi:
avatar
Dodał: anonim

Droga bez powrotu 4: Krwawe początki /
Wrong Turn 4: Bloody Beginnings
Akcja , Horror | Lektor, 2011

Dodaj komentarz
sortuj po: najlepsze najnowsze
avatar
anonim (*.*.120.247) 2013-04-04 01:03:37 +163
Końcówka tylko puentuje głupotę tych panienek,i w sumie pokazuje że nawet jakby udało im się uciec przed tymi psycholami to prędzej czy później któraś by wydachowała rowerem,albo strzeliła sobie z łuku w plecy :D ,głupie suczki Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.95.33) 2013-04-27 17:24:46 +13
@anonim: One tam przez przypadek wlciały xD Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.205.35) 2014-07-17 22:47:23 +11
@anonim: Tym gorzej, klasyczny przykład selekcji naturalnej. Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.162.78) 2015-02-22 13:40:50 +4
@anonim: wtf Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.49.191) 2015-04-14 10:16:24 +3
@anonim: dude, to jest film ;) Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.22.253) 2013-12-26 16:37:27 +142
:D super film komu sie podoba daje plusa :D Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.121.185) 2014-01-27 18:32:10 +7
@anonim: Sp$@%$@?aj, nie wymuszaj plusów tepa dzido! Swoje zdanie zostawie dla siebie, k!%@a mać! Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.213.108) 2013-07-14 16:26:55 +37
UWAGA, KOMENTARZ, SPOILER. NIE CZYTAĆ PRZED OBEJRZENIEM FILMU DO KOŃCA! :)
Kurde.. ale zaskoczenie.. w każdej części dwie osoby zawsze przetrwały a tutaj pod koniec zginęły, w dodatku z własnej głupoty.. Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.215.247) 2014-11-06 14:35:55 +1
@anonim: zabiły uciekającego kolege z workiem na głowie... jakim trzeba być pojebem by tak sie pomylić xD Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.193.132) 2013-10-16 20:16:29 +36
Zbiorowa orgia na początku to oznaka że film jest fajny xD Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.233.18) 2014-07-08 00:47:03 +27
Grupa nastolatków wyrusza aby pojeździć sobie na nartach i skuterach. W końcu zrobiło się zimno a do domu było daleko więc niedaleko ujrzeli budynek opuszczony. Weszli do tego budynku aby się nagrzać . Potem zrobili sobie imprezę.Jeździli wózkami inwalidzkimi i w końcu dotarli do kina. Znaleźli jedną płytę chłopak znał się na tym jak odtworzyć ten film bo się na tym znał urządzeniu. Oglądając ten film widzieli ludzi którzy mieli twarz zdezynfekowaną . W końcu jedna dziewczyna opowiada że ten budynek był szpitalem gdzie przebywali ludzie którzy zjadali ludzkie ciała. Dowiedziała się o tym od brata.Potem chcieli jechać do domu ale nie mieli jak bo w skuterach zabrano im silniki.Teraz grupa przyjaciół musi walczyć o życie aby przetrwać wobec zmutowanymi kanibalami.
Już nic nie zdradzę co się działo dalej filmie. Oglądając ten film sami będzie cie widzieć co dalej się działo do końca tego horroru.
Serdecznie zapraszam do oglądania tego horroru :)
Czas trwania: 1 godzina i 34 minuty. Odpowiedz
Creesh 2014-08-26 11:05:24 +16
Każdy kto obejrzał wszystkie części "Droga Bez Powrotu" daje " + " =D Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.138.149) wysłano z m.cda.pl 2015-02-09 12:38:52 +4
@Creesh: Nie wymuszaj +! -.- Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.135.39) 2013-11-20 21:31:37 +14
powinien był wtedy ich spalić jak mógł, nie słuchać tej dziewczyny,dla takich nie można mieć litości,bo oni dla nich nie mieli,gdyby posłuchał siebie to reszta mogła by przeżyć,to był błąd że darował im życie.Chyba każdy facet się ze mną zgodzi Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.153.181) wysłano z m.cda.pl 2014-06-14 13:55:32 +13
Polecam super film ten Daniel niezłe ćacho co nie kocham ten film a ta muza super (: *-* Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.173.155) 2014-02-06 08:45:34 +13
Po ch*j piszecie co się wydarzy ? Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.211.36) 2013-08-04 17:08:49 +13
co za poj!%@ny film ... trzymaja ich w klatce to zmaiast ich zabic nagle sumienie ja rusza i mowi ze ni moga ja jebie jakby cos takiego naprawde sie zdarzylo to odrazu by ich zabili ... bezsens Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.67.71) 2015-04-08 21:41:18 +2
@anonim: Też bym tych sku*wieli zabiła. Pie*dolić sumienie. Ja wolę żyć i uratować też kumpli, a nie tych dziadów oszczędzać Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.140.209) 2014-03-19 15:33:31 +12
film dobry są momenty mdłe to nie jest film dla ludzi o słabych nerwach tak jak każda część ale polecam Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.140.209) 2014-03-19 15:52:32 +11
te laski na serio zj!%@ne Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.216.238) 2014-03-23 16:22:30 +10
świetna cześc jedna z najlepszych Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.26.23) 2014-02-08 17:05:59 +10
hahahahahahaha końcówka mnie rozj!%@ła !! Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.212.62) 2013-11-27 18:15:51 +8
Zajebisty tylko włąsnie jak oni ich zamkli w tej celi ,czemu ich nie podpalili mieli okazje uratować swoje życie . ! Idiot Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.160.160) 2014-01-12 20:02:48 +3
@anonim: Bo tak zyczyl sobie rezyser kolego : 3 Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.134.230) 2014-04-14 20:51:54 +7
Ja p$?%@#!e najgorsza pop$?%@#!ona czesc .Glupia suka nie chciala ich spalic az smieszne to jest a 2 sie wraca po bron JA p$?%@#!EE JAKIE GOWNO ! ! ! ! ! ! ! ! Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.8.146) 2014-04-13 14:07:50 +6
Aha... czyli że nikt nie przeżył ?! Dziwi mnie to, że gdy mordowały tego jednookiego stwora z workiem na głowie nie pomyślały aby zdjąć mu worek bo to może być podstęp ?!! przecież po co miałby latać z workiem na łbiee... ? końcówka naj xdd Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.197.129) 2013-12-08 21:34:13 +6
Ten gościu okazał się mięczakiem, zebrało go na jakieś wyrzuty sumienia. Mógł spalić tych kanibali. Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.4.183) 2013-12-22 21:05:04 +5
uwielbIAM TEN FILIM KOCHAM GO Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.217.245) 2013-09-02 10:47:30 +5
kuśwa zawsze mnie rozwala,że oni nie mają mapy :P:P Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.9.151) wysłano z m.cda.pl 2015-05-02 18:33:56 0
@anonim: mnie to wkurza ze jak jadą w 1,2,3,5,6 do lasu to przed nie czytają w necie co sie dzieje w tym lesie. (Las:Zachodnia Wirginia) Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.9.151) wysłano z m.cda.pl 2015-05-02 18:38:24 0
@anonim: Zrąbane jest to ze jak są już w lesie i wiedzą ze mogą zginąc to nie uciekają z tego lasu tylko się w nim chowają Odpowiedz
Więcej

Podobne video

Ostatnio komentowane:

Kategorie gier online:

Copyright © 2003-2014 Comprehensible Download Attack

Logowanie