Dziwny występ w Brytyjskim "Mam talent"

Dziwny występ w Brytyjskim "Mam talent"

Nie masz zainstalowanej wtyczki flash, zainstaluj wtyczkę ze strony Adobe.

Następne video
anuluj
Ten film znajduje się w poczekalni.
avatar
Dodał:

WTF? :)
Improwizacja level troll

Odsłony: 16311
Zaloguj się, aby zagłosować
5.0 / 5 Oceny: 10
Komentarze zawierające linki, zdjęcia lub spam mogą być automatycznie kasowane.
sortuj po: najlepsze najnowsze
avatar
anonim (*.*.178.166) 2013-04-14 23:15:33 +4
1:47 lol Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.154.10) 2014-04-22 10:09:07 +2
ja p$?%@#!e aż szczęka mi opadła !!! Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.154.10) 2014-04-22 10:03:12 +2
WTF ?!?! Odpowiedz
Maker123 2013-09-05 11:35:28 +2
To nie jest Brytyjski Mam Talent XD Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.183.171) 2013-11-19 22:02:33 0
@Maker123: nie troluj Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.48.30) 2012-11-28 15:48:13 +2
extra fajnie to polączył smiechu po pachy ^^ Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.223.119) 2015-05-27 23:28:40 +1
1:54-1:57 mlody Jas Fasola wsrod publicznosci Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.243.160) 2015-06-29 17:57:06 0
@anonim: ale masz oko Odpowiedz
Kolporter 2014-11-21 20:44:14 +1
Dziwny występ.. dlaczego dziwny? facet nieźle parodiował :) Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.11.207) 2014-05-13 20:14:27 +1
dobre - drama teacher :) ma zdolnoscie:) Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.179.17) 2013-05-20 07:20:55 +1
no zaskoczyłeś mnie gościu Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.176.190) 2015-05-06 10:47:01 0
glos nawet spoko Odpowiedz
TheLolFace 2015-04-21 23:09:06 0
i co w tym dziwnego? Zaśpiewał i rozśmieszył. Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.154.10) 2014-04-22 10:12:05 0
huj Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.154.10) 2014-04-22 10:10:08 0
lol Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.201.39) 2013-05-23 16:41:13 0
Podobnie śpiewa Usher Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.109.167) 2013-05-06 12:49:22 0
hahahahahahahahahhaahahhaha ale gościu Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.110.18) 2012-11-29 20:31:45 0
kocham tego faceta!!!!! Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.81.58) 2015-07-29 13:01:30 0
@anonim: warjat pozytywny Odpowiedz

Kategorie gier online:

Copyright © 2003-2015 Comprehensible Download Attack

Logowanie