Gdzie jest Nemo? - Online (2003) Dubbing PL

Gdzie jest Nemo? - Online (2003) Dubbing PL

Nie masz zainstalowanej wtyczki flash, zainstaluj wtyczkę ze strony Adobe.

Zamknij reklamę aby uruchomić wideo
×
Ten film znajduje się w poczekalni.
Zaloguj się, aby zagłosować
5.0 / 5 Oceny: 12

Kategoria: Rozrywka

Tagi:
animowane    animowany    bajka    bajki    całe filmy    cały film    kreskowki   
avatar

Dodał: anonim

Gdzie jest Nemo? - Online (2003) Dubbing PL

Komentarze z FB

Komentarze do Gdzie jest Nemo? - Online (2003) Dubbing PL

Dodaj komentarz

Najlepsze komentarze

anonim (*.*.147.176) 2013-04-03 21:06:15 +62
tylko chuck noriss wie gdzie jest nemo Pokaż odpowiedzi Odpowiedz
anonim (*.*.10.159) 2013-12-27 12:22:50 +29
fajne ale jestem ciekawa czy te rybki wydostały się kiedyś z tych worków Pokaż odpowiedzi Odpowiedz
anonim (*.*.248.76) 2014-03-13 20:36:34 +13
takie animowanki to są exstra jak nemo, epoka lodowcowa, shrek, i podobne do ich produkcji Pokaż odpowiedzi Odpowiedz
anonim (*.*.61.194) 2014-04-16 20:34:23 +9
Rewelacja! Nie sądzicie?! Pokaż odpowiedzi Odpowiedz
anonim (*.*.234.179) 2014-02-03 11:11:15 +8

Wszystkie komentarze

anonim (*.*.112.234) wysłano z m.cda.pl 2014-08-26 05:24:17 0
anonim (*.*.228.113) wysłano z m.cda.pl 2014-08-16 23:32:08 +2
Ja to napisałam Odpowiedz
anonim (*.*.145.40) 2014-08-06 10:49:54 0
sweet film Odpowiedz
anonim (*.*.170.159) wysłano z m.cda.pl 2014-08-01 21:46:42 +4
Zazdroszce ci Odpowiedz
anonim (*.*.170.159) wysłano z m.cda.pl 2014-08-01 21:42:47 +3
Na poczontku trochę smutno ,ale potem fajnie fajna bajka z dzieciństwa Odpowiedz
anonim (*.*.94.123) wysłano z m.cda.pl 2014-07-29 21:05:56 0
M.,XD,À vcZV,xXa Odpowiedz
anonim (*.*.138.250) 2014-07-27 00:27:56 +2
mowi sie trudno i plynie się dalej wiec poplyniemy w dol, w dol, w doł ! rybka lubi płyyyywać dopóki jest żyyyyyyywaaaaa!!! xd Odpowiedz
anonim (*.*.214.199) 2014-07-24 21:25:26 +3
uwielbiam tę bajke Odpowiedz
anonim (*.*.74.174) 2014-07-23 11:33:33 +1
Może ktoś wstawić ten film w jakości hd 720p - w takiej jak Madagaskar 3 na stronie CDA?
Proszę i dziękuję!!!! Odpowiedz
anonim (*.*.32.41) 2014-07-19 23:06:26 0
Fajna bajka są tam różne ryby i trzy rekiny jeden nazywa się Żarło Odpowiedz
anonim (*.*.203.137) wysłano z m.cda.pl 2014-07-09 14:13:42 +1
Fajna xD Odpowiedz
anonim (*.*.151.13) 2014-07-06 10:01:07 +1
patrz na pierwsze litery
Filemon
Ania
Julka
niania
Ewka

Odpowiedz
anonim (*.*.133.60) wysłano z m.cda.pl 2014-07-05 20:32:08 +3
Chuck Noriss nasrał na pola przenicy i oto są płatki chookapik Odpowiedz
anonim (*.*.133.60) wysłano z m.cda.pl 2014-07-05 20:28:43 +5
Bajka spoko. I błagam was nie piszcie w kom. że lubicie placki XD Serio nikogo to nie obchodzi :* Bajka dobra chociaż ogl. lepsze :) Pozdro. Odpowiedz
anonim (*.*.114.224) 2014-06-29 11:46:29 +2
fajna bajka,nawet troche lepsza niż niektóre filmy :) Odpowiedz
anonim (*.*.149.172) 2014-06-19 14:11:53 0
od kiedy to ryby mówią , co za kicz głupi film Odpowiedz
anonim (*.*.164.11) 2014-06-08 19:57:11 +3
,,kto oglądał gdzie jest nemo ten wie gdzie jest nemo,,

PS.na pewno nie w kanadzie kurwa. Odpowiedz
anonim (*.*.11.215) 2014-05-09 16:06:46 +1
Dory Odpowiedz
anonim (*.*.115.192) 2014-04-21 12:59:02 +4
jak ktos powie że nie fajny to mu nogi z dupy powyrywam Odpowiedz
anonim (*.*.85.43) 2014-05-18 11:54:04 +2
@anonim: ale się boje Odpowiedz
anonim (*.*.39.154) 2014-04-21 12:13:36 +2
piękny film zarąbisty fajny itd. jrbgajehbfjwhfpi dla całej rodziny Odpowiedz
Więcej

Podobne video

Ostatnio komentowane:

Kategorie gier online:

Copyright © 2003-2014 Comprehensible Download Attack

Logowanie